Elikkäs olen tammikuussa lähdössä Australiaan noin puoleksi vuodeksi ja sitä varten pitäisi löytää sopiva rinkka.
Kertokaa kokemuksianne ja ehdottakaa millainen rinkka kyseiseen reissuun kannattaisi hommata.
Minkä rinkan ostan?
2
734
Vastaukset
- Tortuga
Rinkan valinta on aihe, joka herättää suuria intohimoja reppumatkailijoiden keskuudessa. Taidan itse olla vähemmistössä, kun suosin vanhanaikaista alumiinirunkoista rinkkaa. Edut: kevyt, kulkee selässä ilmavasti eikä helteessä hiosta yhtä paljon kuin anatominen. Haitat: vie paljon tilaa, alttiimipi vioittumiselle kuljetuksen aikana ja takertuu kuttumaisesti junien, bussien yms. kapeisiin oviaukkoihin. Eli suurin osa reppuilijoista taitaa äänestää anatomista.
Jos olet valmis laittamaan rahaa likoon Biltema-tasoa enemmän, suosittelen Partioaittaa. Asiantunteva henkilökunta ja runsaasti tasokkaista vaihtoehtoja. Ota mukaan jotain painavaa ja koetallustele rinkan kanssa portaissa jne. Tarkista säätömahdollisuudet ja lisäherkut. Kovassa käytössä olet satsauksestasi todella kiitollinen! - rinkkanen
Itse ostin Caribee merkkinsen rinkan Australiasta. Ymmärrän kyllä että tarvitsen tavaroiden kuljetukseen jonkun jo ennen lähtöä mutta vaihtoehto tämäkin. Olen tykännyt laadusta ja mallista, eli rinkan voi muuntaa kapsekkimaiseki kantaa joko kädessä tai olalla, hihnat saa hyvin lentojen ajaksi suojaan etteivät irtoile tarttuessaan jonnekin. kokoa on 85 litraa ja siitä saa irti 10 litran "daypackin", pikkurepun. Hinta tälle tais tulla vajaat 100€, eli paljon halvemmaksi kuin ne joita katselin Suomessa. Käy ainakin katsomassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861468
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1101059
- 621027
- 67898
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31768
- 46696