Minkä rinkan ostan?

QwertyT

Elikkäs olen tammikuussa lähdössä Australiaan noin puoleksi vuodeksi ja sitä varten pitäisi löytää sopiva rinkka.

Kertokaa kokemuksianne ja ehdottakaa millainen rinkka kyseiseen reissuun kannattaisi hommata.

2

734

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tortuga

Rinkan valinta on aihe, joka herättää suuria intohimoja reppumatkailijoiden keskuudessa. Taidan itse olla vähemmistössä, kun suosin vanhanaikaista alumiinirunkoista rinkkaa. Edut: kevyt, kulkee selässä ilmavasti eikä helteessä hiosta yhtä paljon kuin anatominen. Haitat: vie paljon tilaa, alttiimipi vioittumiselle kuljetuksen aikana ja takertuu kuttumaisesti junien, bussien yms. kapeisiin oviaukkoihin. Eli suurin osa reppuilijoista taitaa äänestää anatomista.

Jos olet valmis laittamaan rahaa likoon Biltema-tasoa enemmän, suosittelen Partioaittaa. Asiantunteva henkilökunta ja runsaasti tasokkaista vaihtoehtoja. Ota mukaan jotain painavaa ja koetallustele rinkan kanssa portaissa jne. Tarkista säätömahdollisuudet ja lisäherkut. Kovassa käytössä olet satsauksestasi todella kiitollinen!

• rinkkanen

Itse ostin Caribee merkkinsen rinkan Australiasta. Ymmärrän kyllä että tarvitsen tavaroiden kuljetukseen jonkun jo ennen lähtöä mutta vaihtoehto tämäkin. Olen tykännyt laadusta ja mallista, eli rinkan voi muuntaa kapsekkimaiseki kantaa joko kädessä tai olalla, hihnat saa hyvin lentojen ajaksi suojaan etteivät irtoile tarttuessaan jonnekin. kokoa on 85 litraa ja siitä saa irti 10 litran "daypackin", pikkurepun. Hinta tälle tais tulla vajaat 100€, eli paljon halvemmaksi kuin ne joita katselin Suomessa. Käy ainakin katsomassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      86
      1468
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1135
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      110
      1059
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      62
      1027
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      67
      898
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      251
      857
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      63
      835
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      31
      768
    10. Onko ikävä

Yhtään?
      Ikävä
      46
      696
    Aihe