musta se on ällöttävän näkönen ja se ei sovi shawniksi ollenkaan.
onkos se uusi shawn hyvän näköinen?
6
495
Vastaukset
- mieltä
ja samoin uusi Phillip on paljon paremman näköinen mitä vanhempi. ;)
- Nimetön
musta ei ole ja phillip ei ole kivemman näkoinen nyt kuin ennen...siis musta ei oo mutta toisista voi olla ja niinku susta on.
- patsy
Onhan Brandon Bemmer tietysti erittäin komea. Kuka tässä sarjassa ei olis? En oo vielä täysin päättänyt mitä mieltä olen, mutta Brandon sopii paremmin näyttelemään Martha Madisonin kanssa kuin Jason Cook.
- pindy
niin eli minusta se ei sovi!!!
- Nimetön
mutta musta ei ole kaikki erityisen kivan näköisiä kylläkään.mutta musta kirsten ja jason ovat parhaat parit,paremminki kuin martha ja jason!ja musta brandon ei ole kovinkaan kivan näköinen...
- päivien viemää
kunpa jason olisi vielä shawnina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951516Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 521022
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58863
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 40766