Heips!
Olen lähdössä pian Berliiniin ja ajattelin varata huoneen Hotel am Potsdamer Platz:ista. Onko kukaan yöpynyt kyseisessä hotellissa? Millaisia kokemuksia teillä on siitä?
Hotel am Potsdamer Platz
3
781
Vastaukset
- Herr Bülow
Olen yöpynyt Hotel am Potsdamer Platzissa kolme kertaa, ensimmäinen kerta oli vuonna 2002 ja edellinen muistaakseni 2004.
Hotellin plussaa ovat hyvä sijainti, metro menee vierestä; aamiainen on ollut runsas ja hyvä; nähtävää runsaasti lähiympäristössä; paljon kauppoja ja pubeja lähellä. Henkilökunta OK.
Miinusta sensijaan: kadun puolella (Potsdamer Strasse) liikenteen melu voi häiritä, pihapuolen huoneisiin ei liikenne kuulu, myös käytävältä voivat äänet kuulua huoneisiin. Hieman kalliin oloinen laatuun nähden.
Kokonaisuutena aivan OK hotelli.
Nykyisin olen varannut Berliinissä käydessäni asunnon (keittiöllä/kylpyhuoneella), hinnat noin 30 eurosta/yö ylöspäin. Netistä löytyy useita sivustoja, joista voi etsiä sopivaa asuntoa pidemmäksi tai lyhemmäksi ajaksi.- saure Gurke
Suuret kiitokset asiallisesta vastauksesta!
- Herr Bülow
saure Gurke kirjoitti:
Suuret kiitokset asiallisesta vastauksesta!
Hauskaa matkaa Berliiniin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911224Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49667- 33662
- 60659
- 52627
- 50605