PLAYSTATION 3 on maailman tehokkain pelikonsoli ja verrattavissa supertietokoneisiin, mutta kuluttajahinnalla. PS3:lle tulee maailman parhaimmat pelit ja maailman parhaimmilla lähes kuvan aidoilla grafiikoilla ja hintaa vain vähän enemmän kuin nintendo pissassa, joka on tarkoitettu ihan pikkulapsille.
Kuka jaksaa pelata jotain Super Mario 125:sta tai Zelda 1050:ä, kun PS3:lle tulee uusi Metal Gear Solid, GTA:t, Smackdownit, Final Fantasyt ja muut suurhitit. PS3 pelit saavat arvosteluissa parempia numeroita kuin wiin pikkulapsille tarkoitetut pelit.
PS3:lla pelaa vain aikuiset ja sivistyneet, kun homopaskapikkulasten koneella pelaa vaan idiootit.
idiootit ostaa wiin, nerot...
19
1317
Vastaukset
- JokuIdi00tti
Joku jaksaa tuota aina mikäs siinä ku on niin intoilija :) Mut taispa yhdessä arvostelussa lukea että Xbox360 on enemmän muistia kuin ps3 :)
"kuka jaksaa pela jotain metal gear solidia ku wiille tulee Disaster: Day of Crisis"
Mitä nyt tulee wiin peleihin sillekin tulee muitakin pelejä kuin mario ja zelda mutta jos joku on noin kapea katseinen ettei ymmärrä niin olkoon.
Nintendo on kyllä ollut pitkään ehkä lapsi imagoa kantava mutta nyt se kampanjoi wiitä lähinnä nuorille aikuisille.
Henk kohta minä ostan wiin ja Xbox360 koska olen pelannut pelejä ties kuinka kauan ja alkaa tympäsee ne perus padit aika pahasti. Ps3 on hienoa tekniikkaa mut itse en ala maksaa blueraysta koska se tuskin yleistyy esim elokuvien formaattina :) - fanipoikaa
Tavallaan söpöä, että jotain risoo niin hirveesti se, että joutuu pelaamaan PS3:lla.
- Hanki elämä
Tuossa sinulle linkki Topiciin mikä on tehty kun
sinun jatkuvaan trollaamiseen ei jaksa aina selitellä
samoja asioita uudestaan vaikka sinä tunnut pitävän
samojen valheiden kierrättämisestä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=4500000000001654&posting=22000000021073815
"PS3:lla pelaa vain aikuiset ja sivistyneet, kun homopaskapikkulasten koneella pelaa vaan idiootit."
Tuo jos mikään on täyttä "self-ownagea".
Luuletko kuuluvasi tuohon ekaan rymään vielä tuon
viestin jälkeen ja kuukausien trollaaminen kertoo
jo todella paljon sinun sivistyksestä ja aikuisuudesta. - vaikuttaa..
että todellakin idiootit ostavat Wiin. Päättelin siitä kun tämä yksi 20 vuotias neropatti kävi minua 2 vuotta vanhempaa, eli 22 vuotiasta opettamaan miten kirjoitetaan. Ei taida pojalla kaikki olla kohdillansa.
- Johtuu siitä
Ette sinä osaa kunnolla kirjoittaa ja viesteistäsi
päätellen olet korkeintaan 15 vuotias.
Jos te kaksi edustatte PS3 ja X360 faneja olisi
varmaa että niitä ostaisi vain idiootti pennut,
mutta onneksi mikään ei ole niin yksin kertaista
ja kaltisianne idiootteja ei sikiä jatkuvasti. - kaltisianne.?
Johtuu siitä kirjoitti:
Ette sinä osaa kunnolla kirjoittaa ja viesteistäsi
päätellen olet korkeintaan 15 vuotias.
Jos te kaksi edustatte PS3 ja X360 faneja olisi
varmaa että niitä ostaisi vain idiootti pennut,
mutta onneksi mikään ei ole niin yksin kertaista
ja kaltisianne idiootteja ei sikiä jatkuvasti.sinä et osaa kirjoittaa. ja sanan välit miten sattuu.
- Jussi24
"että todellakin idiootit ostavat Wiin. Päättelin siitä kun tämä yksi 20 vuotias neropatti kävi minua 2 vuotta vanhempaa, eli 22 vuotiasta opettamaan miten kirjoitetaan. Ei taida pojalla kaikki olla kohdillansa. "
TOTAL REPS xD tälle viestille
Mitähän tääki on oikeen yrittäny sanoa tässä viestissään? Huomaa, ettei oo ton jutun kirjottajalla ihan "taida kaikki olla kohdillansa" xP
Mitenköhän mä jotenkin veikkaan tuosta naurettavasta tekstiasusta, että asialla oli tän topicin alottaja itse, joka nyt yrittää esittää aikuista, koska häneltä itseltään on uskottavuus mennyt aikoja sitten..
Ja tuohon alkuperäiseen viestiin vielä:
Kyllähän sen tälläkin palstalla aika selvästi huomaa, että ketkä ne on täällä selväjärkisiä ja aikuistuneita ja ketkä trollaavia fanipoikakakaroita, ja minkä konsolin kukin on hankkimassa. Tämä kaikki antaa hiukan eri kuvan siitä, minkä konsolin ostajat ovat lapsellista porukkaa, kuin mitä alkuperäisessä viestissä yritetään väittää. - Jussi24
kaltisianne.? kirjoitti:
sinä et osaa kirjoittaa. ja sanan välit miten sattuu.
..viilaamaan pilkkuja oikein toden teolla, jos sitä kerjäät.
"sinä et osaa kirjoittaa."
Virke alkaa ISOLLA kirjaimella.
ja sanan välit miten sattuu.
Virke alkaa EDELLEEN ISOLLA kirjaimella.
Sitäpaitsi tämä ei kyllä edes ole oikea virke, vaikka päättyykin pisteeseen, sillä siitä puuttuu pääverbi kokonaan!
Äläpä siis tule tänne kertomaan, kuka ei osaa kirjoittaa, ennenkuin itse osaat. - jussipussi 24 oon..
Jussi24 kirjoitti:
"että todellakin idiootit ostavat Wiin. Päättelin siitä kun tämä yksi 20 vuotias neropatti kävi minua 2 vuotta vanhempaa, eli 22 vuotiasta opettamaan miten kirjoitetaan. Ei taida pojalla kaikki olla kohdillansa. "
TOTAL REPS xD tälle viestille
Mitähän tääki on oikeen yrittäny sanoa tässä viestissään? Huomaa, ettei oo ton jutun kirjottajalla ihan "taida kaikki olla kohdillansa" xP
Mitenköhän mä jotenkin veikkaan tuosta naurettavasta tekstiasusta, että asialla oli tän topicin alottaja itse, joka nyt yrittää esittää aikuista, koska häneltä itseltään on uskottavuus mennyt aikoja sitten..
Ja tuohon alkuperäiseen viestiin vielä:
Kyllähän sen tälläkin palstalla aika selvästi huomaa, että ketkä ne on täällä selväjärkisiä ja aikuistuneita ja ketkä trollaavia fanipoikakakaroita, ja minkä konsolin kukin on hankkimassa. Tämä kaikki antaa hiukan eri kuvan siitä, minkä konsolin ostajat ovat lapsellista porukkaa, kuin mitä alkuperäisessä viestissä yritetään väittää.jee jee ja panen suihketta kainaloon.
- Vain yksi
kaltisianne.? kirjoitti:
sinä et osaa kirjoittaa. ja sanan välit miten sattuu.
Typo ja sanan välit on kohdillaan.
Sinä taas olet viimeinen kirjoitus virheistä
kommentoimaan kun en ole nähnyt viesteissäsi
edes yhtä ainutta oikein kirjoitettua lausetta.
Vaikka sinun kirjoitustasi on kritisoitu ei sinun
kannata yksittäisen sekaan eksyneen Typon vuoksi
aloittaa sotaa toisten virkkeitä vastaan. Se ei
poista sinun loppumatonta virheiden virtaa vaan
saa muut ottamaan ne paremmin huomioon. - Kafei
jussipussi 24 oon.. kirjoitti:
jee jee ja panen suihketta kainaloon.
Se ootkin ollut sinä kokoajan, joka täällä noita ihme suihke viestejäs postaat.
- QwErTyMaN
http://www.konsolifin.net/uutinen.php?site=ps2&id=3083
Seliti tossa vähän aikaa sitten kuinka analyytikot epäilee Nintendon siirtyvän pelkäksi pelivalmistajaksi.
Mitä tähän sitten sanot.
Mutta...Muttaa...Teh Cell...- PS3FANBOY
PS1, PS2 ja PS3 ovat olleet maailman myydyimpiä pelikonsoleja ja jopa yli puolet myydyistä pelikonsoleista on Sonyn valmistamia. Sony ei tule vielä heittämään pyyhettä kehään pitkään aikaan.
- Jussi24
Eihän sonylla ole juuri minkäänlaista kokemusta softapuolella. Tai ei ainakaan heti tule mieleen oikein mitään sonyn tekemiä pelejä...
Toisaalta ei mene sonylla tänä päivänä enää kovin hyvin rautapuolellakaan. Elävä esimerkki on ps3. Sama homma oli ps2:n kanssa. Se teki pitkään tappiota kohtuullisista myyntiluvuista huolimatta. En siis toisaalta ihmettele jos sony lopettaa pleikkareiden tekemisen, sillä varsinkin ps3:n kohdalla sony tulee tekemään runsaasti tappiota. - runsain mitoin
Jussi24 kirjoitti:
Eihän sonylla ole juuri minkäänlaista kokemusta softapuolella. Tai ei ainakaan heti tule mieleen oikein mitään sonyn tekemiä pelejä...
Toisaalta ei mene sonylla tänä päivänä enää kovin hyvin rautapuolellakaan. Elävä esimerkki on ps3. Sama homma oli ps2:n kanssa. Se teki pitkään tappiota kohtuullisista myyntiluvuista huolimatta. En siis toisaalta ihmettele jos sony lopettaa pleikkareiden tekemisen, sillä varsinkin ps3:n kohdalla sony tulee tekemään runsaasti tappiota. - jussipussi 24..
Jussi24 kirjoitti:
Toisaalta ei mene sonylla tänä päivänä enää kovin hyvin rautapuolellakaan. Elävä esimerkki on ps3. Sama homma oli ps2:n kanssa. Se teki pitkään tappiota kohtuullisista myyntiluvuista huolimatta. En siis toisaalta ihmettele jos sony lopettaa pleikkareiden tekemisen, sillä varsinkin ps3:n kohdalla sony tulee tekemään runsaasti tappiota.taas angstaa täällä ja trollaa minkä kerkiää.
- Jussi24
runsain mitoin kirjoitti:
http://www.sonypictures.com/games/all.php?hs307=
Tuossa on kaikki sonyn pelit. Aika mielettömän lyhyt lista. En ole ikinä edes kuullut yhdestäkään noista peleistä ja ne kaikki on ladattavissa tuolta sivuilta PC:lle.
Tuolta pohjalta on kyllä aika vaikea nousta pelimarkkinoille. Ainakin ne tarvis kunnolla alkuun päästäkseen ensinnäkin jotain hyviä peliohjelmoijia ja ihan hemmetinmoisen mainosbudjetin.
Ainakaan tuon perusteella sonylla ei kyllä ole tulevaisuutta pelialalla. - W11F4NB0Y
PS3FANBOY kirjoitti:
PS1, PS2 ja PS3 ovat olleet maailman myydyimpiä pelikonsoleja ja jopa yli puolet myydyistä pelikonsoleista on Sonyn valmistamia. Sony ei tule vielä heittämään pyyhettä kehään pitkään aikaan.
"PS1, PS2 ja PS3 ovat olleet maailman myydyimpiä pelikonsoleja ja jopa yli puolet myydyistä pelikonsoleista on Sonyn valmistamia."
PS3 ei tuohon listaan kuulu millään, eikä pleikkareiden osuus kaikista konsoleista ole millään yli 50 %, kun jo Segan, Microsoftin ja Nintendon konsoleita on myyty yhdistettynä enemmän kuin pleikkareita. Tässä lista:
NES: 60 miljoonaa
SEGA master system: 13 miljoonaa
SEGA genesis: 35 miljoonaa
SNES: 20 miljoonaa
SEGA saturn: 10 miljoonaa
N64: 33 miljoonaa
Dreamcast: 10 miljoonaa
Gamecube: 21 miljoonaa
Xbox: 24 miljoonaa
X360: 6 miljoonaa
=yli 230 miljoonaa
vs
Playstation: 102 miljoonaa
PS2: 112 miljoonaa
=214 miljoonaa
Jos otettaisiin mukaan muiden valmistajien konsolit kuten Atari 2600 (25 miljoonaa myytyä yksikköä) ja käsikonsolit, niin pleikkareiden osuudeksi kuihtuisi varmaan 10 %. Toisaalta konsoleiden korkeat myyntiluvut ei meinaa välttämättä mitään positiivista liiketoiminnan kannattavuuden kannalta, kuten viime sukupolven osalta Xboxin kohdalla huomataan. Sonyhan tekee 300 dollaria tappiota jokaisella myymällään konsolilla, joten esim. PS3:n ostaminen pelkkään blu-ray -videokäyttöön ajaisi Sonyn suurinpiirtein konkkaan.
650 EUR on YLI PUOLET keskivertoihmisen kuukausipalkasta Suomen maassa! Siinä ei oo enää puhuta kuluttajahinnasta. Tietokoneen saa halvemmalla ja PS3 EI OLE tietokone, sillä sitä ei voi ohjelmoida uudelleen haluamallaan tavalla ilman pientä takuun poistavaa firmwarepäivittelyä ym häkkäilyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081