miten antabusta saa?

niin on

kova halu olisi irti mutta kun ei onnistu! Ammattini takia en halua julkiseen terveydenhoitoon koska ei sovi minun alalle. ne on kai tallennetaan kaikki. Mutta se kysymys!miten yksityispuolelta saa antabusta? olen luullut et se tulee ihon alle! niin puhuttin 20v sitten kun olin raksalla. taidan sitten olla hukassa sen asian kanssa? ei juominen lopu kuitenkaan ilman apua vaikka miten haluaa!!!on kokeiltu pari vuotta jo....

11

3344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hamara

Menet vaikka yksityiselle lääkärille ja kerrot, että koet juomisesi ongelmaksi, niin hän kirjoittaa sinulle reseptin. Itse käytin tabletin muodossa olevaa antabusta ja otin yhden tabletin joka aamu. Viimesestä tabletista pitääs odottaa noin 2-3 viikkoa ennen kuin voi taas ottaa alkoholia, mikä tietenkään ei ole toivottavaa, meinaan alkoholin otto.

• ....

???

• vee-e
        .... kirjoitti:

???

ihan liian pitkä aika olla ilma viinaa varsinkin kun on lopettanut juomisen jo kokonaan.

• ex-amatööri

kuin valehtelu!
      Antabusta saa lääkäriltä jos haluat. Se että miksi sitä hakisit onkin sitten toinen syy. Se että olisit juomatta pillerin johdosta ei käy toteen. Kaksiviikoa jaksat popsia ja sitten taas sama rumba on valmis. Aikalisää juomiselle toki sillä saat, mikä ei ole huono asia ollenkaa.
      Muistan itekkin vuosi sitten elvistelleeni kaverille, että nyt on antabus päälläj aei voi ottaa. Voi vittu mitä itse petosta!
      Ainoa keino lopettaa viinan juonti on lopettaa juominen. Se kuulostaa yksinkertaiselta. Ennen sitä on se pohja ja paskapahaolohelvetti nähtävä!

• vee-e

• mudda kuidenkin

vähän eri.
        Sen suhteen, että kun ei olla yksi yhteen kloonattuja ja vaikka Jumala on luonut meidät omaksi kuvakseen, niin silti en usko, että kaikkien olisi katsottava se paskaojan pohja.

Joku voi uskoa aikaisemminkin.
        Eikä Antabuksesta haittaa ole, jos joku on huomannut olevansa 'kusessa', on se hätäapu. Parinkin viikon aikana voi ehtiä pää selviämään ja voi panna asioita ja elämänarvoja järjestykseen.

• mudda kuidenkin kirjoitti:

vähän eri.
        Sen suhteen, että kun ei olla yksi yhteen kloonattuja ja vaikka Jumala on luonut meidät omaksi kuvakseen, niin silti en usko, että kaikkien olisi katsottava se paskaojan pohja.

Joku voi uskoa aikaisemminkin.
        Eikä Antabuksesta haittaa ole, jos joku on huomannut olevansa 'kusessa', on se hätäapu. Parinkin viikon aikana voi ehtiä pää selviämään ja voi panna asioita ja elämänarvoja järjestykseen.

on jokaisella erilainen, juuri siksi että emme ole samanlaisia. Jonkun on kuljettava fyysisen ja psyykkisen helvetin kautta, juotava työt, asunnot, perhe ja ihmissuhteet, käytävä sairaalat, parantolat ja vankilat. Joku toinen selviää "vähemmällä", saavuttaa pohjakosketuksensa psyykkisessä helvetissä menettämättä ulkoisesti katsoen paljoakaan. Mutta pohjakosketus juopon on otettava ennenkuin hän raitistuu.

• jiikoo
        Tentström-PAV-OPT kirjoitti:

on jokaisella erilainen, juuri siksi että emme ole samanlaisia. Jonkun on kuljettava fyysisen ja psyykkisen helvetin kautta, juotava työt, asunnot, perhe ja ihmissuhteet, käytävä sairaalat, parantolat ja vankilat. Joku toinen selviää "vähemmällä", saavuttaa pohjakosketuksensa psyykkisessä helvetissä menettämättä ulkoisesti katsoen paljoakaan. Mutta pohjakosketus juopon on otettava ennenkuin hän raitistuu.

Eikös lääkäri ensin ota verikokeita tai jotain?
        Ei ole kokemusta, mutta luulisi...?

• Labra...
        jiikoo kirjoitti:

Juu ei lääkkeitä hankita samoin kun karkkia kioskilta, pitäähän sitä tutkailla ettei niistä ole mitään haittaa käyttäjälle. Ja samalla vahvistuu diagnoosikin jos arvot ovat kovinkin punaisella.

• jiikoo kirjoitti:

Ainakaan Antabuksen takia.

• mitään verikokeita
        jiikoo kirjoitti:

Kyllähän Antabusta kirjoitetaan ihan pyynnöstä ja verikokeita ottamatta, ainakin täällä päin. Ja vaikka lääkkeen käytön aloittamisen jälkeen maksa-arvoja pitäisi seurata, ei ne juoposta välitä. Itse pyytämällä pääsin vuosia sitten juuri tämän takia verikokeisiin, mutta ei lääkäri niitä olisi ehdottanut. Kaikki ylimääräinen on kallista ja jonkun juopon hoitaminen, kukapa siitä?
        Aivan sama niille vaikka yksi deeeku lääkkeillä itsensä hajoittaisikin.
        Kovat arvot - päivän sana. Sairaat ja muuten heikot joutavat kuolemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7310
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3577
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      365
      1937
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1449
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    9. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe