3.12.2006 Sunnuntai

ma-sa

Tuli ketju mieleen ku radiossa soitettiin.Enkeleitä onko heitä?Enkeleistä en tiedä mutta täällä on ainakin hyvää porukkaa. Teidän seurassanne on hyvä aloittaa raitis sunnuntai

19

1014

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teen minäkin eli vietän raittiin sunnuntain, kylläkai tuolla mun entisillä ryyppyreissuilla on ollut monta enkeliä kahtomassa mun perään ko ei sen kummempia vahinkoja sattunut itselle eikä muille ihmisille. Joko siellä meren toisella puolella on talavi?

• kosketti..on se vaan kumma kun nerokkaat ja luovat ihmiset painii usein alko-ongelman parissa.He elävät täysilla ja lyhyen elämän..T:ex-juoppo

• ma-sa

No jos kalenteriin on uskottava niin on.Lämpötila huitelee tuossa 10° tuntumassa ja sähömittari käy matalilla kierroksilla.Kävin heittämässä pienen lenkin tuossa ilthämärässä ja kyllä täytyy sanoa että kyllä ei sähköä ainakaan säästetä.Menee vähän mahottomuuksiin tuo joulukoristelu aika monella.Vaan jokainen tyylillään siinäkin asiassa,ei ole minulta pois.

• enkelitä.Olen saanut tontut,ja linnut tehtyä.Nyt on vuorossa enkeleiden teko:)
      Niitä onkin kiva näperellä täällä kynttilänloisteessa ja katsella ikkunasta,
      kun vettä sataa.Paremmin kyllä tunnelmaan lumisade sopisi:)

Hyvää adventtisunnuntaita kaikille!t pörri

• tietysti joululauluja kuuntelen.Enkelitä sanalla edellisessä tarkoitin enkeleitä:)
        Selvinpäin söhellyksestä huolimatta.tpörri

ps.Joululauluista kaikista kaunein mielestäni on:Varpunen jouluaamuna

• ma-sa

onhan täällä ollut muitakin yö kukkujia.Se on vapaa-aikakin käytettävä hyödyksi viimeiseen minuttiin ennenku sammuu.Siis raittinakin voi sammua.Sitä vaan nauttii ja on hyvä olo.Kunnes.......pemanto olenko jo muuttumassa kakaraksi.Minä tykkään kuunnella yöradioa.Siellä on monesti miettimisen arvoista asiaa.Nyt paistaa aurinko ja mä paistan taas jotain muuta tänään.

• Cettuz!

raittiina, maate. Radiosta tuli mieleen tuttu pisti tällaisen osoitteen jos haluaa kuunnella koneelta joululauluja: http://www.jouluradio.fi

• tuosta linkistä.Pistinpä heti suosikkeihin.
        Sais vielä sanat tuohon näytölle,niin vois itse laulella samalla mukana,
        kun ei muutoin muista noita
        laulujen sanoja kun jotain aina sieltä täältä.t pörri

• ma-sa

Pistä takasi sitä tuttua ja kiitos.Tuo oli hyvä linkki vinkki.Suomen mediat ja musiikki on niin varjeltua tavaraa että saa taskulampun kanssa etsiä.

• ceeeeeeeeee
        pörri.1 kirjoitti:

tuosta linkistä.Pistinpä heti suosikkeihin.
        Sais vielä sanat tuohon näytölle,niin vois itse laulella samalla mukana,
        kun ei muutoin muista noita
        laulujen sanoja kun jotain aina sieltä täältä.t pörri

löytyy kun kuuklaat? heheh.. http://www.joululauluja.net/ sanoja! sanomatta sanaakaan?

• ambivalenttineN

Kiitos linkistä. Just ajattelin että pitää mennä netistä ettiin jouluradion taajuus, mut pääsimpä helpolla :) Tosin nyt sieltä tulee niin ylihienoo musiikkia että ei jaksa kuunnella tollasta. Laitan mielummin jotain rempseempää musaa kun on noi jouluiset discovalotkin jo laitettu ikkunaan :)

• Papio1

On niitä enkeleitä heitä. Olen tavannutkin. Mutta raittiina tämä sunnuntai.

• Oskari2

Joulu lähestyy kovaa vauhtia. Aijon viettää pyhätkin ilman viinaa. Näin uskon Teistäkin monen tekevän.
      Tuntuu tulevan jälleen lämmin päivä. Täytyy varmaan lähteä etsimään sieniä. Pitää vaan ajaa ensin muutamia kymmeniä kilometriä, ennen kuin sieniä löytää.

• tokat pikkujoulut käsitelty.

• ambivalenttineN

Raittiina on tämä päivä mennyt. Eilen rupes tekeen ihan sairaasti mieli siiderii, niin ehdotin exälle että mennään parille. Tosin exä ei suostunut ehdotukseeni, koska hän sanoi tietävänsä varsin hyvin mitä mun pari siideriä tarkoittaa. Vakuutin että en joisi enempää, mut eipä hän mua uskonut...en kyllä itekään uskonut. On se hyvä kun on olemassa ihminen, joka ei usko mun lupauksia parin siiderin juomisesta.

Vaikka raittius harmitti eilen, niin nyt tuntuu tosi hyvältä. Ja ihan kiva ilta meillä oli jokatapuaksessa. Exä muuten pyysi mut mukaansa tallinnaan joululahjaostoksille parin viikon päästä... en tiiä pitäisikö mennä vaiko ei, koska edellinen tallinnanreissu meni vaan viinaksia vastaan taistellessa.

• mussukka1

Päätin heittäytyä vanhanaikaiseksi ja kirjoittaa oikeat joulukortit. Olipahan urakkaa kaivella osoitteita ja postinumeroita. Kivalta kuitenkin tuntui ja tuli siinä samassa katseltua mäkihypytkin.
      Ajattelin sunnuntaisaunaa ja sitten, tonttukirjan ja kahvin kanssa pötkölleen raittiina.

• åpoi

oon harrastanu iltapäivän, kiikkustuolissa istunu ja peukaloita pyöritelly
      välillä kipassu jääkaapilla

selevänä

• Ne venytykset,venytykset.Muista venytellä tollasen raskaan liikkunnan jälkeen:)

Mulla oli joskus 10 vuotta sitten työkaveri,joka hoki joka käänteessä noista venytyksistä.
        Lapsilleenkin hän sitä hoki heti kun heräsivät,et venytelkää,venytelkää,
        muutoin lihakset kipeytyy.Ja tottahan se tietysti onkin!

Hyviä Joulun alusviikkoja sulle!t pörri

• åpoi
        pörri.1 kirjoitti:

Ne venytykset,venytykset.Muista venytellä tollasen raskaan liikkunnan jälkeen:)

Mulla oli joskus 10 vuotta sitten työkaveri,joka hoki joka käänteessä noista venytyksistä.
        Lapsilleenkin hän sitä hoki heti kun heräsivät,et venytelkää,venytelkää,
        muutoin lihakset kipeytyy.Ja tottahan se tietysti onkin!

Hyviä Joulun alusviikkoja sulle!t pörri

venytttely on tärkeää urheilisuorituksen jälkeen
        ja venytys pakon sanelemaa, meinaten sentin venytys(aiemmin pennin) verohenkilön järjestämän extralisäyllärin takia
        noh iteppä oon toholannu
        vieläkö pörri pipoja kutoo, helevata mun pipa putos hiillokseen ja kärähti hiaman, niiettä tarttis uuven, jos vaikka tulis pakkasia tämän talaven aikana

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6926
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      680
      3008
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      203
      955
    Aihe