Hei mul ei oo kankkusta

aina_kun

joten ei kait mulla sitten ollut Suomalaisen mittapuun mukaan edes hauskaakaan pikkujouluissa. Vai pitäisikö ensi nukkua ja katsoa uudelleen josko vaikka olikin?

13

423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HL.Mance

-pienessä hieneessä?Odotteleppa puoliin päiviin,niin sitten tiedät paremmin..(kokemus puhuu nyt)

• aina_kun

voi kyllä olla sitäkin josko vaikka sitten myähemmin se ruokamyrkytys iskee. Sitäkin on kuulemme pikkujoulujen jälkeisenä päivänä esiintynyt paljon. Ja entä se morkkis miltäs se tuntuu. Ei sillä ei mulla semmosta varmaankaan voi v ei ei ei mulla.

• Tekstistäsi voi päätellä, että et ole klo 8.07 karkeloden jälkeen vielä nukkunutkaan, eli olet vielä kännissä.
      En ole urani aikana kuullutkaan sellaisesta juoposta, joka olisi kännissä kankkusessa.
      Joten hihkumisesi on varsin turhaa. Puolen päivän maissa peilistäsi ikäänkuin kurkistelee vieras varsin räjähtäneen näköinen pulsu, mutta joudut huomaamaan, että se oletkin sinä.
      Silloin se vanha kumppanisi on saapunut.
      Otan osaa etukäteen.

• Alien-8

siis känni ja krapula yhtaikaa.Piti kerran mennä terveyskeskukseen seuraavana aamuna paikkauttamaan kännissä tulleita ruhjeita,mutta ehdoksi sanottiin,ettei saa ottaa enää paukun paukkua aamulla.

No mä menin aamulla mielestäni kovassa krapulassa ja tärisevänä vastaanotolle,mutta arvaas mitä?Työnnettiin alkometri suuhun,ja puhalluksen tulos oli2,07 promillea! Joten krapulassa ja humalassa olo yhtaikaa ei ole huuhaata.

• Netti-Hilima

tulee jos ei ole juonukkaan mitään..

• aina_kun

se tuli, siis en ole ottanut tarpeex glögiä enkä ruokaryyppyä enkä viiniä saati konjakkia ja muista drinksuista puhumattakaan. No ilmankos, kiitos huomiosta nyt alkaa selgii tää mysteeriö.

• Netti-Hilima
        aina_kun kirjoitti:

se tuli, siis en ole ottanut tarpeex glögiä enkä ruokaryyppyä enkä viiniä saati konjakkia ja muista drinksuista puhumattakaan. No ilmankos, kiitos huomiosta nyt alkaa selgii tää mysteeriö.

se vitsi piileeki, kun ei juo niin ei tule kankkusta..viina on viisasten juomaa.:)

• HL.Mance

-puhuttiinkin,jos ON juonut iltasella alkomahooli pitoisia virvokkeita?Et kaiketi huomannut keskustelun kulkua?

• KOHOTUULLISEST
        HL.Mance kirjoitti:

-puhuttiinkin,jos ON juonut iltasella alkomahooli pitoisia virvokkeita?Et kaiketi huomannut keskustelun kulkua?

ja oli hauskaa, nut on olo edelleenkin hyvin tyytytet, eiku tyytyväinen. Kyllä hauskaa olla pittää vaikka ilman holia. Ei sitten minkään taivaanvallan kankkkuuustaa laalalaa laalaa joulu on taas joulu ontaas......... Oke oke kyl mä herään todellisuuteen ihna koht.

• sola"

tai sitte sulla on hyvä viinapää..toisaalta saatat myös tuntea omat rajasi... ;)

• ..mullakaan ei oo kankkusta mutta kun tekstejäni lukee..tajuan olleeni tuubassa ja kun tuubassa oon ollu on ollu hauskaaki..

• Buster Keaton

MITES ON PÄÄN LAITA NYT? Hiljaiseloa vai?(röhönaurua)

• aina_kun

ja meni eilinen päivä vähän niinkuin lepäillessä. Ja ajattelin noita uskontoja ja eri rukousasentoja ja harrastinkin erästä niistä, sitä jossa kumarrellaan eteenpäin rytmikkäästi kasvot tässä tapauksessa WC-pönttöä kohde. Ja täytyy myöntää että taisi se ruoka olla sittenkin jotenkin sopimatonta, ilmeisesti olen jollekin allerginen, ja migreeniäkin näytin poteneen aika uusi vaiva meikäläisellä (sitä se ikä teettää). Joten kyllä minulla oli sittenkin hauskaa pippaloissa. Ei siis minkäänlaista kankkusta kun osaa ottaa aivan siististi vain ihan pikkusen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      56
      7217
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3391
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      150
      1665
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      291
      1583
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1365
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1250
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1227
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      240
      1184
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1134
    Aihe