SaPKo pelasi kaksi vierasottelua Sporttia ja K-Vantaata vastaan.
Vaasassa SaPKo oli suorastaan suvereeni ja kilautteli tolppia noin 40 kertaa pelissä mutta 1-2ja. tappio tuli aivan kauhealla epäonnella.
K-Vantaa voitti SaPKon 6-3 mutta itse ottelussa SaPKo oli aivan ylivoimainen. Vain sokeat tuomarit pilasivat SaPKon varman viiden maalin vierasvoiton, koko kolmikko pitäsi teilata.
No sijaiskärsijäksi joutuu Hokki Kajaanissa ja sitten lauantaina kostetaan kunnon verilöylyllä K-Vantaalle kotikentällä.
PS: HeKi pelasi taas surkeasti ja voitti Jokipojat onnella ja vain 8-0. SaPKo olisi kaatanut saman sakin maalein 17-0 joten ylivoima jatkuu. Vaasassa HeKi saikin turpiinsa 3-10 HAHAHAHAHAHAHAH SaPko sentään sai pisteen vaikka pelitapahtumiin viitaten kaksi olisi ollut SaPKolle ansaittu.
PSS: Vaasalaiset olivat ilmoittaneet SaPKo-ottelun jälkeen että luovuttavat seuraavan ottelun SaPKoa vastaan. Syynä alemmuudentunne SaPKoa kohtaan ja samalla Sportin hallitus on jättänyt ukaasin SM-liigalle jotta SaPKo on nostettava liigaan, niin ylivoimainen se on.
SaPKo taas ylivoimainen
17
642
Vastaukset
- vie.
Kuinka SapkOn fani saakin juttuunsa sopimaan noin paljon skeidaa?
- HeKi-fani
Tuolla tavalla todellinen fani kirjoittaa omasta suosikkijoukkueestaan, vaikka tämä kyntäisi missä pohjamudissa. Fani ei koskaan hylkää omaa joukkuettaan.
Kyllä minua hävetti eilen katsomossa, kun HeKi ei pystynyt tekemään kymmentä maalia sarjanelosta Jokipoikia vastaan. Tulosta 8-0 en meinannut kehdata vaimolle sanoa, kun menin kotiin. SaPKo on selvästi parempi joukkue kuin Jokipojat. SaPKo on vieraillut kaksi kertaa Heinolassa tappioin 1-6 ja 0-2. Nyt Jokipojat ottivat yhdessä ottelussa selkäänsä 0-8.
Kyllä Savonlinnassa osataan pelata jääkiekkoa!Fani ei tosiaan hylkää omaa joukkuettaan vaikka välillä menisi huonosti.
Tosin SaPKolla ei ole edes hädänpäivää, ainoastaan vieraspelaaminen on jonkunasteinen ongelma.
HeKi pelien tilastoja korjaillaan sitten kun SaPKo kohtaa vielä HeKin kaksi kertaa Talvisalossa. HeKi on kohtuu hyvässä iskussa joten uskon sen antavan hyvän vastuksen muttei kuitenkaan niin hyvää että saisi pisteitä mukaan Heinolaan.
SaPKo-HeKi ottelu on sitten pakko mennä itsekin katsomaan jotta osaan antaa hyvän raportin sinulle siitä että kuinka HeKi kaatui.
PS: Onnittelut 8-0 voitosta, kelpo esitys.- Voi pientä...
SavoRULES kirjoitti:
Fani ei tosiaan hylkää omaa joukkuettaan vaikka välillä menisi huonosti.
Tosin SaPKolla ei ole edes hädänpäivää, ainoastaan vieraspelaaminen on jonkunasteinen ongelma.
HeKi pelien tilastoja korjaillaan sitten kun SaPKo kohtaa vielä HeKin kaksi kertaa Talvisalossa. HeKi on kohtuu hyvässä iskussa joten uskon sen antavan hyvän vastuksen muttei kuitenkaan niin hyvää että saisi pisteitä mukaan Heinolaan.
SaPKo-HeKi ottelu on sitten pakko mennä itsekin katsomaan jotta osaan antaa hyvän raportin sinulle siitä että kuinka HeKi kaatui.
PS: Onnittelut 8-0 voitosta, kelpo esitys.Onko kiva keskustella itsekses? Onneton poju!
- Heki-fani
Voi pientä... kirjoitti:
Onko kiva keskustella itsekses? Onneton poju!
ei taida kaikki palikat olla ihan kohdallaan. SavoRULES ei keskustele tässä ketjussa itsensä kanssa vaan minun kanssani. SavoRULES on SavoRULES ja minä olen HeKi-fani.
Vaikeaa? - HeKi-fani
SavoRULES kirjoitti:
Fani ei tosiaan hylkää omaa joukkuettaan vaikka välillä menisi huonosti.
PS: Onnittelut 8-0 voitosta, kelpo esitys.onnitteluista.
Tänään pitää mennä katsomaan noinko Hekin hyvä vire jatkuu, kun vastaan asettuu K-Vantaa. Minulle riittäisi siitä ottelusta ihan hyvin vaikka 6-0 voitto HeKille.
Hyvää Itsenäisyyspäivää sinulle!
Yks kaveri menee Linnan juhliin ja lupasi raportoida kekkereistä torstaina. Ilmeisesti posti vei minun kutsun vahingossa sille. - Voi voi teitä "kaikkia...
Heki-fani kirjoitti:
ei taida kaikki palikat olla ihan kohdallaan. SavoRULES ei keskustele tässä ketjussa itsensä kanssa vaan minun kanssani. SavoRULES on SavoRULES ja minä olen HeKi-fani.
Vaikeaa?Sä todellakin olet skitso ja persoonasi vaihtuu tuhka tiheään SavoRULESista HeKi-faniksi ja päinvastoin. No, ei voi kuin toivottaa onnea sairauden nujertamisessa.
Ps. Hoida itsesi äkkiä kuntoon ettei vaan tule lisää persoonia tuohon sinun soppaasi. Ai joko niitä on pilvin pimein? - mies savosta
Kehtaatko mennä kotiin tappion jälkeen?
- HeKi-fani
mies savosta kirjoitti:
Kehtaatko mennä kotiin tappion jälkeen?
En.
Huomenna HeKi on taas Urheilukanavalla KooKoota vastaan. Silloin heinolalaistan pitää näyttää Suomen kansalle, mistä kana pissaa. Veikkaan:
KooKoo - HeKi 2-6 - HeKi-fani
Voi voi teitä "kaikkia... kirjoitti:
Sä todellakin olet skitso ja persoonasi vaihtuu tuhka tiheään SavoRULESista HeKi-faniksi ja päinvastoin. No, ei voi kuin toivottaa onnea sairauden nujertamisessa.
Ps. Hoida itsesi äkkiä kuntoon ettei vaan tule lisää persoonia tuohon sinun soppaasi. Ai joko niitä on pilvin pimein?Pystyt veistelemään takan sytykkeet omasta päästäsi.
- Ruuben.
HeKi-fani kirjoitti:
Pystyt veistelemään takan sytykkeet omasta päästäsi.
Hahah haaa, sinulta ei onttokallo irtoa niitäkään vaan joudut turvautumaan 35 centiä paksun hilseen polttoon ja sytykkeenä käytät ontossa nupissasi leijailevaa helliumia!!!
- taistelussa
HeKi-fani kirjoitti:
En.
Huomenna HeKi on taas Urheilukanavalla KooKoota vastaan. Silloin heinolalaistan pitää näyttää Suomen kansalle, mistä kana pissaa. Veikkaan:
KooKoo - HeKi 2-6Tuskin Heki edes kentälle pääsee kömpimään, kun puujalkoihin liimatut luistimet vuotavat erikeepperit kentän pukukoppiin ja Hekiläiset lähtevät Sapkon lahjoittamin aamutossuin kotiin hikisyylät varpaissa punoittaen!!
- HeKi-fani
Ruuben. kirjoitti:
Hahah haaa, sinulta ei onttokallo irtoa niitäkään vaan joudut turvautumaan 35 centiä paksun hilseen polttoon ja sytykkeenä käytät ontossa nupissasi leijailevaa helliumia!!!
Sinä poika se olet tyhmän sukusi kaikkein tyhmin yksilö. Ajokoira Mustikin saa sinua paremman tuloksen Mensan testissä.
- HeKi-fani
taistelussa kirjoitti:
Tuskin Heki edes kentälle pääsee kömpimään, kun puujalkoihin liimatut luistimet vuotavat erikeepperit kentän pukukoppiin ja Hekiläiset lähtevät Sapkon lahjoittamin aamutossuin kotiin hikisyylät varpaissa punoittaen!!
...
- Oho poiiika!
HeKi-fani kirjoitti:
Pystyt veistelemään takan sytykkeet omasta päästäsi.
sen takan pääsi sisäisellä kusella? Miltä sen tuntuu kun on pää täynnä virtsaa? Kumpiko persoona se on muuten niinkuin enempi voitolla?
- Ruuben.
HeKi-fani kirjoitti:
Sinä poika se olet tyhmän sukusi kaikkein tyhmin yksilö. Ajokoira Mustikin saa sinua paremman tuloksen Mensan testissä.
Sinun kääpiön tulokset testeissä ovat niin heikoiksi osoitautuneet, että testaajatkin suosittelevat koko sukusi jatkamisen estämistä johtimiin asenettavalla oraksen raanalla tai jatkamalla putkistoa totuttuun tuuliin tyhjään palloosi.
- AtlantaStar
Lol toi oli iha surkee vitsi toi nimi ja kirjotus siis.
Hävettäs asuu Savonlinnas kun siel asuu jo tommonen SaPko fani. LOOOLL§!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124