Taitaa kantsia sulkea koko laite matkan ajaksi?Operaattori rokottaa varmaankin ihan kiitettävästi?
Kännykällä soittaminen
2
641
Vastaukset
- Tuula
Kännyllä soittaminen Agadirista suomeen on erittäin kallista n.2 kertaa kalliinpaa kuin vastaanotettu puhelu ( soneran liittymästä) 3/06.
Muistaakseen Kalevi kirjoitti aikaisemmin puhelinkortin käytöstä.Itse olen käyttänyt omaa kännyä lomalla, välillä on ollut isot laskut. Kun ottaa soittamisessa järjen käteen,niin selvii halvalla.Agadirissa on paljon puhelinkortilla toimivia puhelimia. Marokossa ei ole samanlaisia kuukausimaksu liittymiä kuin suomessa,vaan ostettavia kortteja. Itse käytän Agadirissa ollessani paikallista operaattoria ja ostan pre -paid kortin. Agadirissä on ollut kolme operaattoria eli Meditel, Maroc Telekom sekä Javal.Siellä on ollut melkein aina erilaisia tarjouksia vuoron perään operaattorien kesken. Esim ostamalla puheaikaa 100 dirhamilla (n. 10 euroa) niin se tuplataan.Tekstiviestit kotosuomeen ja puhelut ovat näin ollen paljon halvempia.Korttien myyntipaikkoja on jokapuolella kaupunkia. Tuolla espanjalaisella Meditelillä on esim Hassan II-kadulla hyvin näyttävä myyntipiste.Itse olen käyttänyt juuri tuota Mediteliä.Kortin ostaminen on vaivatonta, ja myyntipaikka yleensä hoitaa sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774834- 123416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262004Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471946Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6801906- 1171841
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431