Taitaa kantsia sulkea koko laite matkan ajaksi?Operaattori rokottaa varmaankin ihan kiitettävästi?
Kännykällä soittaminen
2
656
Vastaukset
- Tuula
Kännyllä soittaminen Agadirista suomeen on erittäin kallista n.2 kertaa kalliinpaa kuin vastaanotettu puhelu ( soneran liittymästä) 3/06.
Muistaakseen Kalevi kirjoitti aikaisemmin puhelinkortin käytöstä.Itse olen käyttänyt omaa kännyä lomalla, välillä on ollut isot laskut. Kun ottaa soittamisessa järjen käteen,niin selvii halvalla.Agadirissa on paljon puhelinkortilla toimivia puhelimia. Marokossa ei ole samanlaisia kuukausimaksu liittymiä kuin suomessa,vaan ostettavia kortteja. Itse käytän Agadirissa ollessani paikallista operaattoria ja ostan pre -paid kortin. Agadirissä on ollut kolme operaattoria eli Meditel, Maroc Telekom sekä Javal.Siellä on ollut melkein aina erilaisia tarjouksia vuoron perään operaattorien kesken. Esim ostamalla puheaikaa 100 dirhamilla (n. 10 euroa) niin se tuplataan.Tekstiviestit kotosuomeen ja puhelut ovat näin ollen paljon halvempia.Korttien myyntipaikkoja on jokapuolella kaupunkia. Tuolla espanjalaisella Meditelillä on esim Hassan II-kadulla hyvin näyttävä myyntipiste.Itse olen käyttänyt juuri tuota Mediteliä.Kortin ostaminen on vaivatonta, ja myyntipaikka yleensä hoitaa sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595