Kohta vaimon tilille tulee rahaa!! Se on veronpalautuspäivä, mulla on jo kolme tunnuslukua mennyt eikä vieläkään näy tilillä, tämä on hermoille käypää hommaa mutta hetikö rahat tulee niin menen Essolle, raitis keskiviikko rahasta huolimatta!
5.12-06 Keskiviikko :)
12
806
Vastaukset
- Cettuz!
viikko, raittiina.
Eihän se ole ko tiistai, tätä se hermoilu teettää, eli raitis tiistai.
- Cettuz!
Seurasin sokeana johtajaa? Korjaus tiist.viikkoa. Selvittepäin. Onneks katsoin vielä tänne . 5. joulukuuta 2006, nuin lukee tuolla alhaalla oikella kun pistää nuolen, kursorin, kellon päälle ja kait tiistai! joten nukkumaan.
raittiina tään päivän:))
- Papio1
Raitis tiistai tänään. Ja vettä sataa. Antaa sataa vaan. Mielellään vaikka koko talven.
- ambivalenttineN
Raitis tiistai minullakin :) Voi että miten ihanaa, kun on viimeinen työpäivä tällä viikolla...ja tosiaan veronpalautuksetkin tulee. Ihan kiva summa tiedossa, kun unohdin kerran toimittaa verokorttini ajoissa, niin meni sit 60% veroo. Ei se silloin kauheen hyvältä tuntunut, mut nyt tuntuu!!! :)
Sain eilen kaikki vaatteetkin pakattua huomista reissua varten ja joululahjatkin on valmiina odottamssa ja paktoituna. Vien ne jo valmiiksi sukulaisten nurkkiin lojuumaan, niin ei tarvii sitten jouluks raahata niitä junassa. Kylläpä auto on kätevä keksintö, harmi vaan että se on äidin auto.
Nyt vaan lunta odottamaan niin, että pääsee kunnon joulu- ja talvitunnelmaan. Hyvää raitista tiistaita kaikille! :)- sinulle!
Eikös ole kiva että äitisi luottaa (raittiiseen) sinuun ja antaa autoaan käyttöösi. Ajatpa sitten itse tai vain äitisi kyydissä, raittiina kuitenkin on mukavampi olla sukulaisten kanssa tekemisissä.
Itse sain viikonvaihteessa olla mukana kakkukahvit tarjonneen, raittiista vuosistaan kiitollisen ystävän toveriseuran tilaisuudessa. - ambivalenttineN
sinulle! kirjoitti:
Eikös ole kiva että äitisi luottaa (raittiiseen) sinuun ja antaa autoaan käyttöösi. Ajatpa sitten itse tai vain äitisi kyydissä, raittiina kuitenkin on mukavampi olla sukulaisten kanssa tekemisissä.
Itse sain viikonvaihteessa olla mukana kakkukahvit tarjonneen, raittiista vuosistaan kiitollisen ystävän toveriseuran tilaisuudessa.Kiitoksia :) Ihan äidin kyydissä menen, mutta ei mun äitin ajotaidoissa oo hirveesti kehuttavaa, ja se ajaa sellasta kirkkokyytiä, että jopa rekatkin ohittaa. Mä voisin muuten ajaa ihan mielelläni, mut mä en suostu ajaan jos äiti on kyydissä. Mulla meni kerran niin hermot, että pysäköin auton tien sivuun ja sanoin äidille että ole hyvä ja tule itse ajamaan että tämä on sitten viimeinen kerta kun ajan sillon kun olet kyydissä. Ja sen jälkeen olen aina ollut ajamatta jos ollaan äidin ka amenty jonnekin. En viitti kuunnella sen opastusta ja huutoa siitä, miten pitää ajaa 60km/h vaik rajotus on 80km/h. Mun normaali ajovauhti kun on 100km/h mut ihan hyvin on aine mennyt eikä edes sakkojakaan ole tullut :)
Mutta jokatapauksessa raittiina on kiva nauttia sukulaisten seurasta ja äitiäkin on helpompi kestää raittiina, tosin tänäänkin on tullut jo aika monta yhteentörmäystä raittiudesta huolimatta ja taas hän onnistui pahoittaa mun mielen. Saas nähdä miten sukulaisten luona käy. Todennäköisesti saan taas kuulla millanen luuseri oon ja miten mun mielipiteet, ajatusmaailma ja toiminnat ja kaikki mitä teen on väärää.
Mäkin saan muuten huomenna kakkua, ja yritän syödä vain yhden palasen...tosin en tiiä onnistuuko. Lomasta aion kumminkin nauttia täysillä ja raittiina, olkoot mun äiti miten pinnallinen ja inhottava tahansa! :)
pisaraakaan alkoholia, koska se ei mulle sovi!
- ma-sa
sano ruottalainen.Täälä on kans´ äijä juopottelematta tänään.Vapaaehtoiset askareet ohjelmassa.Eilen sain siivottua pari kaappia ja paljo meni taas muistoja roskiin.Se on aikaa vievää homma ku pitää esm. kaikki kortit lukea ennenku heittää pois ja sitten tulee ne tunteet pintaan........
- Ryyppymies
raittiina ollaan täällä itä-karjalassakin. Päiväunillehan se on käytävä.
- mussukka1
Mun piti oikein hetken miettiä, mitä nyt on tapahtunut, olenkohan ollut vääränä päivänä työnteossa ja juhliakin olisi kiire katsoa.
Piti oikein hakea tuo allakka ja varmistaa, että tänään olisi pikkusyömiset meidän kylällä, ei kyllä mitään alkoholipitoista ole tarjolla. Ihan mukava pikku suunnitteluhetki meidän vanhuksille, kuka käy koska ja sovitaan vähän piparinleipomisista. Se on minun sateisen illan ohjelma. Teille mukavaa illan jatkoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927