Se ois eka selväpäivä

Karjalan Sissi

Niinku menossa. Nyt tässä ollaan pienessä pakkoraossa lopettaa kännäily. Joudun valitsemaan viinan tai perheen. Toivottavasti saan kukistettua kuningas alkoholin.
Perskele pitäsköhän käydä niitä antabus pillereitä niin eipähän pystys ainakaan ryyppäämään! Tai jos ryyppäis niin mitä ilmeisemmin tulee semmonen olo että ei tee mieli lähteä rilluttelemaan?

6

621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurja luontosi ja sisusi...jos et muille niin itsellesi.

• kokenut

ihan myönteisenä asiana. Kaveri kutsui juhlistamaan ensi viikolla täysiä raittiita vuosia, jotka hän on saanut päivän kerrallaan vertaistuen avulla.
      Ei ole tehnyt viinaksia mieli enää aikoihin.

• sinä sissi

olet onneton ruikuttaja täällä, hanki muuta elämää kun tää palsta ja juominen. en kattelis päivääkää jos olisit mun mies. oot muutenkin ihan kujalla....

• Hamara

Samat kiemurat on meikäläiselläkin edessä. Sain kun sainkin vaimoni ylipuhuttua palamaan kotia, mutta alkoholi ei enää sovi tähän kuvioon. Ei niinkään, että kuolisin alkoholimyrkytykseen, mutta kaikkeen kännissä tekemääni typeryyksiin kylläkin. Muutaman kerran hengen lähtö lähellä ja viimeeksi viikko sitten, voihan sitä toki kolhia itsensä kuoliaaksi selvinkin päin, mutta on siinä ainakin mulla riski huomattavasti pienempi. Vedä sissipipo päähän ja ompele suuaukko kiinni, niin se hankaloittaa juomista, kun vain pitää pipoa päässä.

• Karjalan Sissi

Tietääkseni ole kuolemassa viinaan, mutta se on mullakin ihan sama vika että katoaa järki päästä ja sillon voi sattua itselle ja muille herkemmin vahinkoja.

• U-Ö

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      56
      7207
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      719
      3370
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      148
      1650
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      278
      1530
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1240
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      233
      1173
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1134
    Aihe