Matti ja Teppo matkustivat Hawaijille. Ensimmäisenä aamuna Matti kysyi: "Mennääk rannal?", johon Teppo: "Mennä vaa!". Illalla veljekset palasivat hotelliin ja rasvailivat rakkuloille palaneita punaisia vatsanahkojaan.
Seuraavana aamuna Matti kysyi: "Mennääk rannal?", johon Teppo: "Mennä vaa, mut ei maat seläl vaa mahal!". Sitten illalla hotellissa veljekset rasvailivat toistensa palaneita selkiä.
Kolmantena aamuna Matti kysyi taas: "Mennäk rannal?", johon Teppo: "Meirä rasvat o loppu. Ny mennä paariin kaljal!"
Veljekset menivät baariin, tilasivat juomaa. Viereen tuli amerikkalaisturisti, joka teki heti tuttavuutta: "Hello boys! Olen Neil Amstrong. Olen kuuluisa amerikkalainen astronautti ja olen ollut kuussa!" Tähän Matti ja Teppo: "Kui vaa, me olla Matti ja Teppo Turust ja me olla olt niipal aurinkos!"
Matti ja Teppo Hawaijil
Seppo Ruohonen
0
2183
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850