ENPI TUOTA SANO ITSENÄISEKSI KOKO SUOMEA ENÄÄN EIKÖHÄN TUO ITSENÄINEN KADONUT KUIN EUHUN VÄKISIN MENTIIN SIELTÄHÄN NE NÄÄ TYPERÄN TYPERÄT LAITKIN TULEE JA OHJAILAAN !!!!!!!!! ELI EMME OLE ENÄÄN ITSENÄINEN SUOMI .. MIKSI JOTAINM OLEMATONTA PITÄISI JUHLIA ????
jaa ITSENÄINEN?????????????????????????????
leevihau
2
506
Vastaukset
- Kaikille kaikkea vaikka ene...
Eihän itsenäisyys minnekkään ole kadonnut EU myötä, ei se sitä tarkoita jos EU:sta tulee käskyjä, että Suomi olisi itsenäisyyden menettänyt.
Suomi voi päättää omista asioistaan vaikka eroamalla EU:sta tai olla EU:ssa tai mitä sitten Suomi päättääkin niin Suomi päättää siitä itse "kansalaiset" - just.a.guy
Ei sotaa 60-vuoteen, ehkä se on kuitenkin parempaa kuin mikään itsenäisyys. t.Armeijan käynyt pasifisti :-)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450