jalkaan mahtuvia? Koska noi halvat lasten sukset ei mahdu ja niillä ois ihan mukava talvella pihalla temppuilla. Ootteko nähenet sellaisia erilaisia suksia joisa ei ole sivuolla niitä tappeja? Tarkoitan nyt sellaisia halpoja en bladeja. Kiitos vastauksista. Enkös olekin outo kun aikuinen minkkareilla vetelee menemään.
aikuisille minisuksia?
tai ainakin...
1
2717
Vastaukset
- roika
Joo minä kanssa ostin sunnutaina minisukset , vaan eihän niihin mahu aikuisen kenkä ,Verkkokaupassa näyttäis olevan punaset minisukset näyttäis että ovat isommat ...... Mulla täällä Oulussa on Verkkokauppa aika lähellä .. täytyypä mennä huomenna kahtomaan .. ? löytyykö niitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820