Putaansuu oli se hahmo, joka oli naamioitunut Markus Seliniksi. Markus Selin taas on todistettavasti tällä hetkellä Thaimaassa Sedu Koskisen kanssa ja antoi siksi Putaansuulle oikeuden käyttää kasvojaan Linnan juhlissa.
(Selin ja Putaansuuhan tuntevat toisensa siitä, että Putaansuu on ollut Solar Filmsin proggiksissa töissä ja nyt Solar tekee leffaa Lordista. Tämä Linnan juhla-episodi oli Putaansuun, Selinin ja Jasper Pääkkösen keskinäinen pila.)T. Sisäpiiriläinen
Putaansuu ON Linnassa
4
1970
Vastaukset
- Hah!!!
No mä ajattelinkin, että miten se selin-setä näyttääkin niin oudolta ja miten se on saanut sellasen blondin käsipuoleensa mut se olikin se putaansuun naamioitunut vaimo!
- VITSINIEKKA
Siinä on meillä varsinainen satusetä taas liikenteessä !
Yritätkö olla vitsikäskin tuolla jutulla ???
Etkö keksinyt yhtään parempaa juttua kerrottavaksi tänne palstalle ??? - Putaansuu on pelle poju
Pitäytykööt siellä lapissa juhlimassa porotokkaa kiertäen. Onneksi klovnit unohtuu euroviisujen myötä. Putaansuu on ensi Itsenäisyyspäivänä jollain huoltoasemalla taputtelemassa lihapiirakoita.
- Rane
Onko tuo totta että SolarFilms on tekemässä elokuvaa Lordi:sta.
Mitä vielä, ensin Pahat pojat, Nykänen ja nyt Lordi. Markus Selin se osaa rahastaa toisilla ihmisillä, mikä pelle. Veis vittuun koko puljunsa ja tekis oikeesti lahjakkaille ihmisille tilaa.
Helvetissä on oma osasto tuollaisille markkinamiehille.
Sedu perusta huoratalo Helsinkiin ja tuo lapsiorjia Thaimaasta myyään viinaa alaikäisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614