Itse en nähnyt ttyttöjä enkä oikeen muitakaan laulajia. Näittekö te??
Oliko PMMP linnassa?
4
670
Vastaukset
- Antifani
.. se saakelin inisevä laulajakaksikko ei ollut saanut kutsua linnaan! Ne gimmat ei osaa antaa edes haastatteluja ja vittuilee vaan kaikille ja kaikelle. Ne olis varmaan kans vaatineet saada tulla pellevaatteissa linnaan kuten Lordi.
Koska media paljastaa totuuden pmmp:stä - kaikkihan sen tietää ettei ne itse laula, saati sitten sanoita niitä biisejä. Homman takana on BMG:n tyypit.- Rinssessa
Kerrankin asiaa siitä duosta! Kylläpä olisikin ollut aika vääryys, jos ne olisivat olleet paikalla. Oli jo IHAN LIIKAA että Krisse oli siellä, ja millähän ansioilla???
- idiootti
Sinähän senkin tiedät :D
- minäminä
ei ollut pmmp linnassa. ei kutsuttu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634