vai itsenäinen suomi.
miten voitte sanoa että suomi itsenäinen.eu-maa ja eurot.juhlia vain järjestetään.ja kun euroihin mentiin,niin kaikki nousi.laulu sopii tähän*oi kallis kotimaa*ja pitää paikkansa.kyllä suomenkansa on kusettettavissa.nuokin rahat olis voinut käyttää köyhille ja sairaille.ja samanlaasesta perseestä nuo herratkin on tullut kun me tavalliset duunarit.mutta onhan se hyvä että on herroja ja narria.herrat lupaavat paljon.mutta koska he *täyttävät lupaukset*ei koskaan.ja me narrit uskomme siihen.herätkää kansa.
suomi ei ole itsenäinen
6
616
Vastaukset
- oktavisti
Muuta Ugandaan,voit sitten myöhemmin muistella laulujen sanoja ja kääntää ne uuden koti maasi kielelle,et sä siellä suomettumisellakaan pärjää.
- KIM61
Taidat olla joku säälittävä !"meppi!" kirjoittelet minun osittain maksamillani koneella,! mites muuten pärjäät edessä kulkevan onnettoman p-reijäissä? kastuuko muuten kaula pas-aan jos tulee äkki pysähdys? HEPILLÄ
- oktavisti
KIM61 kirjoitti:
Taidat olla joku säälittävä !"meppi!" kirjoittelet minun osittain maksamillani koneella,! mites muuten pärjäät edessä kulkevan onnettoman p-reijäissä? kastuuko muuten kaula pas-aan jos tulee äkki pysähdys? HEPILLÄ
En oikein ymmärrä viestisi sisältöä?
Palaatko asiaan,kun muistat mielipiteesi.
- höpötät?
EU:n myötä Suomi on vaurastunut ja kansalaisten ostovoima parantunut. Jotkut vaan jaksavat valittaa...
- Kuno
tässä olikin kyse itsenäisyydestä
- Outoa
mitä ihmettä? Vieläkö tästä valtiosta pitäisi tehdä Liittovaltio, kuten ex Neuvostoliitto, tä mitä hä? Kyllä sillon oli kaikki toisin ,mutta se oli sitä aikaa. Siis tervetuloa tähän maailmaan ja nykyaikaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450