törkeetä kuluttaa veronmaksajien varoja tollaseen olemattomaan sakkiin,todellisuudessa linnan itsenäisyyspäivien juhlaan tulisi kutsua vain veteraanit ja diplomaatit,eikä näitä muita siivellä eläjiä veteraanithan tämän maan ovat itsenäisiksi taistelleet,muut juhlikoon omillansa....
kaikkea
2
292
Vastaukset
- shut up!
jaa että tasa-arvoa edustavan presidentin pitäisi kylmästi unohtaa tieteen, taiteen ja kulttuurin, urheilun ja eduskunnan menestyjät ja monet muut, jotka työllänsä rikastuttavat suomea ja tekevät siitä sen mitä se nyt on??!! taitaapa siellä joku katkera pillittää kun taisi kutsu jäädä saamatta tänä vuonna..
- nytkään
jos näin suuria mikä se rima nyt onkaan,pitäköön omat kekkerinsä,ei veron maksajat ole niin kovin kiinnostuneitä teidän pippaloistanne ei kovinkaan paljon lakkia nostella,ei niitten hommissa ole paljon hikee pukannu,tosiasia on että veteraanit tän ihanuudenteillekin järjestänyt joten asia ei voi olla kovinkaan vaikeeta ymmärtää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339