Kappaleen nimi on Kuun/kuutamon poika, englanniksi Son of the Moon ja espanjaksi Hijo de la luna. Kappaleen on esittänyt mm. Sarah Brightman.
MUTTA. Löytyykö tämä kappale jostakin elokuvasta? On sellainen kutina, mutta kun ei tiedä eikä muista niin äh!
Google ei auta, osaisitko sinä?
Kuun poika -jossakin elokuvassa?
6
5629
Vastaukset
- mutta tunnetuksi tekevä esi...
on Montserrat Caballe, espanjalaissyntyinen oopperalaulaja. Ei silti googlettamalla hänenkään nimellään löytynyt mitään leffaa viittaavaa.
- darjanda
on muistaakseni vanha mustalaislaulu,ei siis elokuvaan tehty.
- j-47
darjanda kirjoitti:
on muistaakseni vanha mustalaislaulu,ei siis elokuvaan tehty.
Ei nyt ollenkaan vanha eikä mustalaisten parissa syntynyt muutenkaan. Sanoituksen kylläkin sanotaan pohjautuvan johonkin romanien kansantarinaan. Säveltäjä on espanjalaisen Mecano-yhtyeen jäsen Jose Maria Cano, ja Mecano myös levytti itse alkuperäisversion 80-90-luvun vaihteessa. Mitä tulee elokuvaa, en kyllä tiedä ainuttakaan filmiä, missä sitä olisi esitetty, mutta onhan se mahdollista, että olisi soinut taustalla jossain elokuvassa.
- hajamielinen
Minulla taas on sellainen kutina että kappale olisi soinut jossakin teatteriesityksessä, en vain muista mikä se olisi ollut.
- teppe
muistaakseni kappale on mukana jossain Final Fantasy pelissä.
- hmm...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175