Rahastava Deltta

Monia merkkejä kokeillut

Se nyt on vaan pakko todeta, että deltta-autolle raha kelpaa mutta palvelu on korkeintaan keskinkertaista. Ja se 5 vuoden takuu on pelleilyä. Pallo jalkaan 5 vuodeksi, että saadaan asiakas maksamaan autonsa toiseen kertaan. Viiden Fiiatin jälkeen vaihdoin Opeliin. Ei ooppeli autona sen parempi ole. Ainoa syy vaihtoon oli DELTTA AUTO.

16

3707

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka

huollattaa autonsa muualla kuin maahantuojan merkkikorjaamossa.deltan huoltohinnat on kyllä rasvaiset.puolta halvemmalla saa huollot esim. espoonlahden autosta.niin kauan kun asiakkaat on niin tyhmiä, että huollattaa kärrynsä deltassa kovalla hinnalla, niin kauan hinnat pysyy ennallaan.

• jeuj

eikös se mene niin että 2 vuotta (tehdastakuu) voi huollattaa muuaalla ja loput 3 pitää huoltaa deltassa

• äjäkjäkjäkjäk

Ottakaa huomioon että se 5-vuoden takuu on Deltan omia juttuja. Tehdas antaa autoilleen 2-vuoden takuun ja Delta loput. Asia onkin niin että nyt kun Delta antaa ne kolme lisävuotta siihen takuuseen niin ne pystyvätkin sitomaan asiakkaan heidän palveluihinsa eli jos et käytä Deltassa huollossa niin takuu raukeaa koska kenenkään ei tarvi antaa millekkään autolle 5-vuoden takuuta. Delta onkin hoksannut hyvän keinon rahastaa tällä asialla.

• ratakaisee n

aina joku jauhaa,
        takuu säilyy,

mutta kyllä monimutkaista on joka merkin kohdalla,

jos tulee hiemankin suurempi vika,

tai tulee pieni häiriö.

ainosataan muutoman kympin ajon estävät viat korjataan.

• Deltassa 120th isompi huolto,johon kuuluu hihnan vaihto olisi ollut n.650,soitin naapurikaupungin Fiat liikkeeseen joka ei ollut Delta,sanovat,että ei mene yli 400e,pitivät lupauksensa,muutama euro alle 400e.naapurikaupunki oli 35km päässä.kannatti.Vaihdekeppi Fiatissa myös väpätti veto päällä,Deltassa olisi varmasti vaihdettu ns. sisemmät vetonivelet uusiin,tässä toisessa viisas kokenut Fiatti mies ehdotti,että vaihdetaan ne päikseen,puolelta toiselle,niin tehtiin uudet hampaat tuli taas vetopuolelle ja väpätys loppu. siihen,halpa remppa,ei rahastusta.

• kysäisemässä

D-A:sta hintaa (JTD -03): 120 tkm huolto ilman jakopään hihnaa, koska se vaihdettiin 110 tkm huollossa. N. 650€ oli arvio. Kysäisin toisesta liikkeestä (jossa on Fiatin merkkihuolto), hintaa arvioivat tulevan huollolle n. 300 €. Ei tarvitse miettiä mihin vien autoni.

• isoisä53
        kysäisemässä kirjoitti:

D-A:sta hintaa (JTD -03): 120 tkm huolto ilman jakopään hihnaa, koska se vaihdettiin 110 tkm huollossa. N. 650€ oli arvio. Kysäisin toisesta liikkeestä (jossa on Fiatin merkkihuolto), hintaa arvioivat tulevan huollolle n. 300 €. Ei tarvitse miettiä mihin vien autoni.

En ole Delta miehiä,
        enkä erityisemmin pidä Fiatistakaan,
        koska lapsenlapseni jo ymmärtää 14v autojen päälle ja tietää että Fiat ei ole auto.

Mutta silti olen tyytyväinen toisenkin Puntoomme 2003, olen talousmies.
        Lapsilla on Golffeja, Passatti, Corolla, Volvoja, ym. joten on helppo vertaillakin.

Huolloista ja hinnoista pari sanaa.

Minä olen ”huoltanut” autoni 40 v., vaihtanut öljyt ja suodattimet, niillä on pärjätty.
        Näin ne halvatkin tekevät, jos nyt aina muistavat tuotakaan,
        kaikki muu jääkin sitten tarkastamatta.

Luuletko että tuossa halvimmassa laittavat ”sen kalliin öljyn” josta laskuttavat.

On tapauksia, joissa ”käytetään Fiatin öljynsuodatintakin halvassa huollossa”,
        eli tarkoittaa että puhdistetaan suodatin päältä ja laskutetaan uuden hinta.

Halvoissa unohtuu myös ilmansuodatin vaihtamatta,
        toki jos asiakas huomaa 1/100 vaihdetaan ja pyydetään anteeksi erehdystä.

Eli totus lyhyesti,
        kyllä niissä halvoissa huolloissa auton tarkistaminen ja katsominen jää tosi pieneen,
        monikaan asiakas ei ymmärrä yhtään muuta kuin hinnan.

Halpa huolto on öljynvaihto ja ehkä suodattimien vaihto,
        usein sytytystulpatkin vaihdetaan halvimpiin ja niissä on valtavia eroja,
        bensankulutukseen ja kärkivälin säilymiseen.

Jos huollatat autosi halvalla,
        merkitse osat ja tarkasta jälkeenpäin,
        muuten voi olla että halvassa huollossa maksat vieläkin enemmän turhasta.

• antaa valohoitoa
        isoisä53 kirjoitti:

En ole Delta miehiä,
        enkä erityisemmin pidä Fiatistakaan,
        koska lapsenlapseni jo ymmärtää 14v autojen päälle ja tietää että Fiat ei ole auto.

Mutta silti olen tyytyväinen toisenkin Puntoomme 2003, olen talousmies.
        Lapsilla on Golffeja, Passatti, Corolla, Volvoja, ym. joten on helppo vertaillakin.

Huolloista ja hinnoista pari sanaa.

Minä olen ”huoltanut” autoni 40 v., vaihtanut öljyt ja suodattimet, niillä on pärjätty.
        Näin ne halvatkin tekevät, jos nyt aina muistavat tuotakaan,
        kaikki muu jääkin sitten tarkastamatta.

Luuletko että tuossa halvimmassa laittavat ”sen kalliin öljyn” josta laskuttavat.

On tapauksia, joissa ”käytetään Fiatin öljynsuodatintakin halvassa huollossa”,
        eli tarkoittaa että puhdistetaan suodatin päältä ja laskutetaan uuden hinta.

Halvoissa unohtuu myös ilmansuodatin vaihtamatta,
        toki jos asiakas huomaa 1/100 vaihdetaan ja pyydetään anteeksi erehdystä.

Eli totus lyhyesti,
        kyllä niissä halvoissa huolloissa auton tarkistaminen ja katsominen jää tosi pieneen,
        monikaan asiakas ei ymmärrä yhtään muuta kuin hinnan.

Halpa huolto on öljynvaihto ja ehkä suodattimien vaihto,
        usein sytytystulpatkin vaihdetaan halvimpiin ja niissä on valtavia eroja,
        bensankulutukseen ja kärkivälin säilymiseen.

Jos huollatat autosi halvalla,
        merkitse osat ja tarkasta jälkeenpäin,
        muuten voi olla että halvassa huollossa maksat vieläkin enemmän turhasta.

..kun itse seisoin vieressä. Öljyt ja suodattimet vaihdettiin asianmukaisesti, jarrulevyt tarkistettiin yms. huolto-ohjelmaan kuuluvat asiat tehtiin. Deltaan en luota näissä asioissa.

• sitten
        antaa valohoitoa kirjoitti:

..kun itse seisoin vieressä. Öljyt ja suodattimet vaihdettiin asianmukaisesti, jarrulevyt tarkistettiin yms. huolto-ohjelmaan kuuluvat asiat tehtiin. Deltaan en luota näissä asioissa.

Jos näin on
        silloin perun sanani ja pyydän anteeksi,

tiedän vain tapauksia,
        kun kaikki on pistetty uuusiksi,
        kun huoltoon viejä on merkinnyt kaikki osat
        ja todennut että mitään ei ole tehty.

Keran jopa kaatoivat öljyäkin yli, moottorin päälle.

1,2 l Puntossa ja sitä valui moottorin päähän,

parin kymmenen tuhannen ajokilometrin jälkeen pamahti nokkahihna.

• systeemin
        sitten kirjoitti:

Jos näin on
        silloin perun sanani ja pyydän anteeksi,

tiedän vain tapauksia,
        kun kaikki on pistetty uuusiksi,
        kun huoltoon viejä on merkinnyt kaikki osat
        ja todennut että mitään ei ole tehty.

Keran jopa kaatoivat öljyäkin yli, moottorin päälle.

1,2 l Puntossa ja sitä valui moottorin päähän,

parin kymmenen tuhannen ajokilometrin jälkeen pamahti nokkahihna.

..siksi olenkin pyrkinyt hieman seurailemaan "huoltojoukkojen" tekemisiä.

Deltallahan se ei ole edes mahdollista, korjaamotiloihin on asiakkailta pääsy kielletty.

• ehkä.
        systeemin kirjoitti:

..siksi olenkin pyrkinyt hieman seurailemaan "huoltojoukkojen" tekemisiä.

Deltallahan se ei ole edes mahdollista, korjaamotiloihin on asiakkailta pääsy kielletty.

Voitko kertoa mihin korjaamoon,
        millä paikkakunnalla meno on kielletty ?

Käsittääkseni, siitä ei ole mitään hyötyä,
        en minäkään haluaisi tehdä töitäni,
        jos asiaksa oliisi vieressäni.
        (olen arkkitehti ja suunnitelen mm. omakotitaloja)
        Kyllä minä tarvitsen työrauhan.

• vaikka
        ehkä. kirjoitti:

Voitko kertoa mihin korjaamoon,
        millä paikkakunnalla meno on kielletty ?

Käsittääkseni, siitä ei ole mitään hyötyä,
        en minäkään haluaisi tehdä töitäni,
        jos asiaksa oliisi vieressäni.
        (olen arkkitehti ja suunnitelen mm. omakotitaloja)
        Kyllä minä tarvitsen työrauhan.

Oulu ja Tampere. Molemmissa menin korjauttamaan onnettomasti toimivaa takalasin pissapoikaa ja olisin ollut kiinnostunut näkemään vian. Kummassakaan paikassa ei siinä onnistuttu, kyseessä oli takuun alainen korjaus. Tuloksena vain toteamus: "Noinhan sen pitäisikin toimia". Poikkesin Alavudella valtuutetussa fiat huollossa, jossa oikaisivat mutkalla olevan vesiletkun, takuuseen.

• ratakaisee n

kai tiedät opeleideen hinnat, käytettyinä.

Opelista ei saa vaihdossa uuteen Opeliinkaan mitään.

kun fiiatin vaihdat fiattiin,
      saa aivan yllättävän pienelä käsirahalla uuden.

Opelin jo 2 v öljynvaihto puolitettiin 1 vuoteen,
      edellisessä puolitettiin hihnanvaihtokin,
      koska nykyisessä.

Opelin myynti laski ykkössijasta 50-70. paikkeile,
      sinne se kuuluisi,
      mutta kansa antaa anteeksi ja tulee uusia tietämättömiä ostajia.

• määäää...

Deltan myöntämä käyttöturva tietyn ikäisille autoille on täyttä kusetusta. Kyseisen käyttöturvan
      omaavaan autoon tulee jokin korjaus, niin omistaja
      maksaa yli puolet kustannuksista. Onko muuten kel-
      lään paukahtanut Puntosta (-01) takalasi sisään kes-
      ken ajon. Kaverilla kävi niin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7300
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      738
      3551
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      356
      1887
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      85
      1435
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe