Eli Tallink m/s Meloodian korvaaja HSC Star saa värikseen vihreän ja valkoisen yhdistelmän. Onko tämä uusi alku VIHREÄMPÄÄn suuntaan, myös ympäristöpolitiikassa, tuolla Tallinkilla?
Laivan kuva löytyy:
www.tallink.se ja sieltä våra fartyg -> HSC Star
Miten uppoaa
8
761
Vastaukset
- se tosiaankin
upota ihan hyvin, Titanicin ja Estonian tyyliin.
- kohta uppoaa
koko firma. Onneksi.
pitäähän ne laivat ensin maksaakin, mutta Tallink tilaa laivoja kuin pitsoja ja kaikki vielä velaksi, repikää siitä huumoria jos haluatte. Mutta, yleensähän saman laivayhtiön laivat on väritykseltään samanoloisia, mutta taldrinkilla on miten sattuu.
- Ferriesin
laivojen väriä ei kannata muuttaa. Koska ovat valmiiksi Viikkarin väreissä. Kun Tallink aikanaan uppoaa,niin Viking voi muuttaa ne helposti omaan käyttöönsä.
- muuttamassakaan
Huhujen mukaan niiden kylkiin maalataan vain Siljan logot, mutta muuten ne pysyy punaisina.
Ottakaa myös huomioon että, jos ja kun Tallink kaatuu niin pesästä myytäneen ensimmäisenä Silja, sillä tuskinpa Vikingin annetaan jäädä yksin valtijaaksi Itämerelle Suomi-Ruotsi liikenteessä. - yksinvaltiaaksi
muuttamassakaan kirjoitti:
Huhujen mukaan niiden kylkiin maalataan vain Siljan logot, mutta muuten ne pysyy punaisina.
Ottakaa myös huomioon että, jos ja kun Tallink kaatuu niin pesästä myytäneen ensimmäisenä Silja, sillä tuskinpa Vikingin annetaan jäädä yksin valtijaaksi Itämerelle Suomi-Ruotsi liikenteessä.voihan tulla jokin uusi esim Stenaline. Se yhtiöähän tuntuu laajenevan vuosivuodelta. Ja miksei Eckerölinekin vaikka kahdella aluksella tai jos saavat rahoituksen niin useammallakin.
Sea Containers myi kerralla kokopaskan pois ,olisiko ollut ovela temppu,antaa Tallinkin upota ja kuorii kermat päältä ja ostaa takaisin parhaimmat alukset (tiedän että Silja tuotti tappiota SeaContainers ajoilla). - ei ihan pidä paikkaa
yksinvaltiaaksi kirjoitti:
voihan tulla jokin uusi esim Stenaline. Se yhtiöähän tuntuu laajenevan vuosivuodelta. Ja miksei Eckerölinekin vaikka kahdella aluksella tai jos saavat rahoituksen niin useammallakin.
Sea Containers myi kerralla kokopaskan pois ,olisiko ollut ovela temppu,antaa Tallinkin upota ja kuorii kermat päältä ja ostaa takaisin parhaimmat alukset (tiedän että Silja tuotti tappiota SeaContainers ajoilla).Silja oli vuonna 2004 ainoa osa SeaCo:ta joka tuotti voittoa. SIttemmin GTS Finnjet ja Operan tuotto oli pientä ja SeaCo pahoissa ongelmissa oli myytävä jotain pois. Muut laivastot lopetettiin, vain SuperSeaCat ja pari muuta pikaliikenne varustamoa jäi jäljelle.
- Bluefort
ei ihan pidä paikkaa kirjoitti:
Silja oli vuonna 2004 ainoa osa SeaCo:ta joka tuotti voittoa. SIttemmin GTS Finnjet ja Operan tuotto oli pientä ja SeaCo pahoissa ongelmissa oli myytävä jotain pois. Muut laivastot lopetettiin, vain SuperSeaCat ja pari muuta pikaliikenne varustamoa jäi jäljelle.
Finnjet on romutettu Alangissa. Meloodiaan rakennettiin helikopteritaso keulaan. Olikohan se viimeksi huoltoaluksena jossain öljynporaushommissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398