tämä kysymys on lähinnä miehille:
siis mitä mieltä jos kuulette että uudella naispuolisella tuttavalla on lapsi exänsä kanssa??? pakenetteko paikalta? tutustutteko ja katsotteko mitä tulee vai tuleeko mitään? voisitteko kuvitella suhdetta? vai onko lapsi ja yh-mami se ultimate pelote?
siis ihan jos flirtti- ja kiinnostusmielessä tapaatte jonkun... ja tytsyille toisinpäin! kiva jos viititte vastailla :D
"ai sulla on lapsi? byebye" ????
11
2404
Vastaukset
- santeri_
Ei kai se lapsi mikään suhteen loppu oo eikä este, jos ihminen on muuten kiinnostava.sehän on kinni jokaisen omasta arvo maailmasta, mutta noin omalta kohalta ajatellen se ei kyllä oo mikään este. Luulisin niin,että moni muu ajattelee samoin.
- GaLLuP-girl
hauska kuulla että ajattelet noin. nii, ei muakaan haittaisi / estäisi, jos kuulisin miehellä olevan lapsen, jos oon kiinnostunut. toisaalta, onhan sellai lapsi-tilanne karkote positiivisessa mielessä: eipähän ainakaan luultavasti sellaset, jotka haluavat vain pelleillä, tule "kimppuun". puolin ja toisin.
mutta hauska että on ainakin yksi joka ajattelee noin kuin sä :) - Isoisäsi ikäinen mies
GaLLuP-girl kirjoitti:
hauska kuulla että ajattelet noin. nii, ei muakaan haittaisi / estäisi, jos kuulisin miehellä olevan lapsen, jos oon kiinnostunut. toisaalta, onhan sellai lapsi-tilanne karkote positiivisessa mielessä: eipähän ainakaan luultavasti sellaset, jotka haluavat vain pelleillä, tule "kimppuun". puolin ja toisin.
mutta hauska että on ainakin yksi joka ajattelee noin kuin sä :)alkaa miettimään, että miksi? Mikä on vikana kun on lapsi eikä ole mennyt naimisiin lapsen isän kanssa tai miksi jo erosi? Joku vika siinä on. Huorahtava tai muuten harkinta/sitoutumiskyvytön ihminen.
Muita kyllä etsisin, ehdottpmasti!
Sitten vähän vanhemmalla saattaisi olla eri asia. On voinut tulla muitakin syitä, joita en tässä käy analysoimaan. - GaLLuP-girl
Isoisäsi ikäinen mies kirjoitti:
alkaa miettimään, että miksi? Mikä on vikana kun on lapsi eikä ole mennyt naimisiin lapsen isän kanssa tai miksi jo erosi? Joku vika siinä on. Huorahtava tai muuten harkinta/sitoutumiskyvytön ihminen.
Muita kyllä etsisin, ehdottpmasti!
Sitten vähän vanhemmalla saattaisi olla eri asia. On voinut tulla muitakin syitä, joita en tässä käy analysoimaan.Onhan tuokin täysin totta!!! Miksi teet lapsen muttet elä lapsen toisen vanhemman kanssa yhdessä? Olisihan se ideaali tilanne, että voisi pysyä lapsen vanhemman kanssa yhdessä ja lapsi saisi kasvaa isän sekä äidin kanssa eikä kahden kodin välillä.
Toisaalta, nykymaailmassa tilanne on valitettavasti usein toinen. :( Mielestäni on parempi erota jos ei suhde millään toimi. Mieluummin itse antaisin lapselle mahdollisuuden kasvaa ja elää vanhempiensa kanssa ilman jatkuvan riitelyn kuuntelua.
Kiitos vastauksestasi!
- mmm87
no ei sillä oo mitään merkitystä:)
- tahtoisi
itselleni naista jolla tässä iässä on lapsi exän kanssa. Siis jos ollaan kahden ja kolmenkympin välillä niin kyllä mä oman perheen tahdon perustaa.
Syyttäkää vain itsekkääksi, mutta kyllä mä tahdon olla se eka joka siemenensä saa itämään omassa emännässä.
Eli yh:t kyllä kierrän kaukaa mitä seurusteluun tulee. Mutta tämä nyt on vain minun mielipiteeni.
Hyvät joulun jatkot kaikille! :)- ei pahalla
Harva mies tietää , että aviovaimon kanssa saatu "yhteinen" lapsi ei olekaan yhteinen.
Miehet yllättyisivät jos tietäisivät, mutta eihän kukaan mies viitsi omalle vaimolleen sanoa, että tehdään isyyskoe. Kannattaisi uskaltaa.
Joten jos kuvittelet, että ne on sun siemenet itämässä, niin voipi olla että joku ehti ennen sua vaikka olisitte kuinka naimisissa.
- Van Ackeren
...ei siksi, että yksinhuoltajissa olisi jotain vikaa, mutta kun en ole aikomuksissa hankkia omiakaan tenavia koskaan, niin samoin on minulle myös tyttöystävän tenavien adoptointi poissuljettu vaihtoehto.
- jhgyj
En nyt tiedä saako naiset vastata mutta tässä nyt sitten kumminkin kirjoittelen eli en usko et lähtisin vakavaan suhteeseen miehen kanssa jolla on jo lapsi, ja näin tökerösti sanoen jos se on vielä uhmaissä (se lapsi siis) niin en paljon kattois sita riehumista. Jos se taas ois vauvaikänen niin sen paapominen ois ehkä vähän aikaa kivaa. Mutta lapsi tarvitsee pysyvyyttä ja vakaata suhdetta, jos tyttöystävät jatkuvasti vaihtuu niin eihän se lapselle ois hyväks.
Ja sitten vielä jos sen lapsen/lapsien äiti vielä pyörii paljonkin mukana kuvioissa niin mulla menis hermot, oon senverran mustasukkainen.
Eli kiitos, mutta ei kiitos : ) - Kolmen äiti
Sain lapset Tosi nuorena,menin naimisiin ja erosin. Vuosi eron jälkeen tapasin upean miehen joka tunsi minua kohtaan samoin ja nykyään olemme kihloissa ja meillä on yhteinen lapsi. Lasteni biologinen isä on häipynyt kuvioista lähes kokonaan ja uusi mies on lapsille ISÄ.
Eipä toi koskaan oo liiemmin heilauttanut, onko niitä vai ei. Kyllä mulle vaikuttaa ihan muut jutut ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277