Ostin autooni Michelinin TM-testivoittajarenkaat X-Ice Northit. Vakiopaineilla on ajettavuus aivan kamala. Kuin ajaisi pienten kuulien päällä, perä menee sinne tänne kuin käärme.
Nostin paineita 0,2 baaria ja ajettavuus parani hieman, mutta on kyllä huonoimmat renkaat ajettavuudeltaan millä ikinä olen ajanut.
Onkohan noissa minun renkaissa jotain vikaa vai miten ihmeessä ne on voittaneet talvirengastestin? Arvostellaanko siinä ajettavuutta laisinkaan?
Michelin X-Ice Northit surkeat ajaa
3
930
Vastaukset
- minulla
Saabissa samanlaiset renkaat. Ei valittamista toimivat tosi hyvin. Sinulla on autossa vikaa, ei johdu renkaista.
- niiden toimivuus
Yrittäkää jo vitun tollot ymmärtää että samat renkaat ei käy kaikkiin autoihin yhtähyvin!!! Jos et ole huomanut niin on olemassa erikokoisei autoja, eri painoisia ja erilaisella painojakautumalla... Ja eri vetotavalla!!! Ihan turha sanoa että autossa vikaa!!! Ihan turha vittuilla, mee sinne mammas viereen kuuntelemaan vittuilua kun olet niin saamaton mies!!!
Ainakin Focus dieselissä toimii kyseiset renkaat hyvin. Menee suoraan ja tuntuu tukevalta ainakin näillä sulilla keleillä. Ja ovat melkeinpä hiljaisemmat kuin kesärenkaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081