kaduttaa... :(

tyttö-92

nonii, eli olen 14 ja ex:äni on 17.. ensin me oltiin hyvin onnellisesti yhdessä ja poika kertoi vakavasti rakastavansa minua. mutta kun oltiin oltu 3 vko yhes.. ni sit se oli tavannu ex:änsä ja se oli sanonu mun poikakamulle et se rakastaa sitä ja haluis
jatkaa suhdetta.. ja sit mun melkee paras kamu oli sanonu sille samana iltana ennen ku se jätti mut että mä vaan petän sitä yhen kamupoikani kaa... joka ei tosiaan pidä paikkaansa!!! ja ex:äni sano mulle että se oli pitkän aikaa epäilly että meillä ois jotai, ku mä vaan oon joskus sattunu sen kaa hengailee... auttakaa mua, mä tosiaankin rakastan tätä poikaa koko sydämestäni edelleen, ja haluisin sen takas... mitä teen?? :/ kiitti jos jaksatte lukea ja vastata...

10

826

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oisit aikasemmin ajatellu että mitä siitä seuraa ku hengaat toisten poikienkaa vaikka ihan kaverina, se voi aiheuttaa oikeest mustasukkasuutta ku pyörit aina toistenkans..

• haloo!!

vähän älyy mukaan Tassu89!!! siis ei kai kukaan voi oikeesti olla niin mustasukkane et ei vois kaveripoikien kans hengailla!! tai jos esim sä oot, niin ilmeisesti sul on vähä ongelmii, enkä ihmettele miks oot sinkku ja valitat kohtaloos täällä... ei kukaan muija jaksa semmost mustasukkasta vinisijää katella!

• haloo!! kirjoitti:

vähän älyy mukaan Tassu89!!! siis ei kai kukaan voi oikeesti olla niin mustasukkane et ei vois kaveripoikien kans hengailla!! tai jos esim sä oot, niin ilmeisesti sul on vähä ongelmii, enkä ihmettele miks oot sinkku ja valitat kohtaloos täällä... ei kukaan muija jaksa semmost mustasukkasta vinisijää katella!

Vittu et sunki pitää vääntää tikusta asiaa, saa kaverienkaa hengailla mutta liika on iikaa ja piste. Kyllä sitä luulisi ymmärtävän että mustasukkaisuus iskee jos tyttö viettää suurimman osan ajastaan toisen äijän kanssa mielummin kuin poikaystävänsä..
        Joo ja valita sä vaa musta, mä se oonki taas kaiken pahan alku ja juuri. Kiitos.

• tyttö-92
        Tassu89 kirjoitti:

Vittu et sunki pitää vääntää tikusta asiaa, saa kaverienkaa hengailla mutta liika on iikaa ja piste. Kyllä sitä luulisi ymmärtävän että mustasukkaisuus iskee jos tyttö viettää suurimman osan ajastaan toisen äijän kanssa mielummin kuin poikaystävänsä..
        Joo ja valita sä vaa musta, mä se oonki taas kaiken pahan alku ja juuri. Kiitos.

siis se et mä olin sen kamu pojan kaa ei haitannu mitenkää mun ja exän tapaamista...

• niinkö??

Olet 14-vuotias, eihän sinulla ole edes ikää vielä "pettämiseen". Paikkasi eivät ole vielä valmiina!

• luuletsä oikeesti et toi pitää paikkaansa?! voi LOL! hullu!!!!!!! XD

• hmh...

Oikeesti,sä olet 14vuotias,se ei kumminkaan kestäs.. vielä noin hataralla pohjalla.. Odota vielä pari vuotta.. Huoh.......

• .....

olitte ollu 3 vk yhessä ja jo rakastitte/rakastatte toisianne..

ei millään pahalla, mutta etpä taida edes tietää tuon ikäisenä että mitä rakkaus on ja miltä se tuntuu.. ei tosiaankaan millään pahalla, mutta niin se vaan on.. ehkäpä välitit tuosta pojasta, mutta et rakastanut. eikä rakkaus synny noin lyhyellä ajalla, ei ikinä. rakkaus syntyy tuntemuksesta, luottamuksesta ja kaikesta muusta. se vaatii aikaa enemmän kuin 3 vk..

• niinpä niin..

Onko noi teiän viestit kovin kannustavia..?! jos toinen on jutsiin menettäny kundin josta oikeesti välittää.. ni tuskin te noin autatte ja parannatta toisen mieltä..!! mutta tottahan se on että sä oot vasta 14.. ja vaikka sä omastas mielestäs rakastat tätä poikaa.. nii se on luutavasti vielä vaan välittämisen ja tykkäämisen asteikolla..? miten se sun ex kundis muuten tapas sen ex tyttöystävän..? ihan vaan sattumalta.. vai oliko kenties sopinu tapaamisen..?? ja luultavasti se sun paras kamus tykkäs myös tästä samasta kundista.. ei se muuten ois menny sanoo sille niin..!! usko pois.. (tosta asiasta on kokemusta..!!)yhen hyvän neuvon mä annan sulle.. älä roiku siinä kundis.. siis laita viestejä joka ilta tai soita.. koska se on jätkien mielestä säälittävintä mitä tytöt voi tehdä..! anna sen ite huomata et se teki virheen! oo ihan normaalisti aina ku näät sen.. jne..

• niinpä niin...... ----> ...

Onko noi teiän viestit kovin kannustavia..?! jos toinen on jutsiin menettäny kundin josta oikeesti välittää.. ni tuskin te noin autatte ja parannatta toisen mieltä..!! mutta tottahan se on että sä oot vasta 14.. ja vaikka sä omastas mielestäs rakastat tätä poikaa.. nii se on luutavasti vielä vaan välittämisen ja tykkäämisen asteikolla..? miten se sun ex kundis muuten tapas sen ex tyttöystävän..? ihan vaan sattumalta.. vai oliko kenties sopinu tapaamisen..?? ja luultavasti se sun paras kamus tykkäs myös tästä samasta kundista.. ei se muuten ois menny sanoo sille niin..!! usko pois.. (tosta asiasta on kokemusta..!!)yhen hyvän neuvon mä annan sulle.. älä roiku siinä kundis.. siis laita viestejä joka ilta tai soita.. koska se on jätkien mielestä säälittävintä mitä tytöt voi tehdä..! anna sen ite huomata et se teki virheen! oo ihan normaalisti aina ku näät sen.. jne..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6275
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      642
      2594
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1209
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      82
      1113
    5. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      312
      1065
    6. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      75
      1064
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      59
      1064
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      65
      942
    9. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      69