joo o miks hitos kaikki suomalaiset sivustot on niiin surkeita aukeemaan? hitaaaaaaait ku paskat ja kaiikki suomalaiset sivut missä myydäään jotain niin hintaa ei sanota höh kattokaa nettiin niin näätte hinnat ja ohos ku onkin halvempaa ostaa euroopasta ja joo viäl hei haloo netissä näkyy hinnat miks veessä ette ymmärrä hinnotella itteenne oikeelle tasolle ku kaikki hinnat muualla maailmassa näkyy netis joo ja joo ku on niin kallista tuoda suomeeeen HEI HALOOO kiinasta ja taiwanista on lyhykääsempi suomeeen ku saksaaan!!!!! ostakaa viisaat euroopasta/saksasta niin saatte paljon halvemmat teeveet ja tietokoneet ja autot ku täältä bresnevilandiasta!!
miksi kaiikki suomalaiset sivustot?
kyllästynyt
0
323
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408