Raitis keskiviikko tänään.
Keskiviikko 13.12.2006
19
829
Vastaukset
en ota tippaakaan viinaksia tänään.
- Kramppila
Nyt on Seijan päivä. En aio juhlia. Ainakin jouluun päätän olla juhlimati.
- Kramppila
Olen uusi täällä. Illalla löysin nämä sivut. Koskeeko tipattomuutenne myös olutta? Oletteko kauan kirjoitelleet? Oletteko päättänyt, mitkä päivistä on tipattomia ja mitkä eivät vai koskeeko kilpailu päivien yhteismärää?
Kramppila kirjoitti:
Olen uusi täällä. Illalla löysin nämä sivut. Koskeeko tipattomuutenne myös olutta? Oletteko kauan kirjoitelleet? Oletteko päättänyt, mitkä päivistä on tipattomia ja mitkä eivät vai koskeeko kilpailu päivien yhteismärää?
Pyörii päivä kerrallaan periaatteella.
Ketju on pyörinyt parisen vuotta.
Myös olut lasketaan alkoholijuomaksi.
Kilpailusta en voi sanoa mitään koska en kilpaile kenenkään kanssa.
Tämä on ns. vertaistukiketju josta voi olla joillekkin hyötyä, myös minulle.- toivotan
onnea nimipäivänänne. Juhlistan sitä raittiina. Raitis päivä on oikeastaan juhlapäivä minulle, alkoholistille.
On. Ei tee mieli kossua tai muutakaan alkoholia sisältävää juomaa. Pojat sano Essolla että ensviikolla tulee talvi ( ne tietää ) Joten kävin laittamassa baadenbaaden tuolin mökkiin ettei se jää lumen alle.
- Veska 58
Olipa taas kiva herätä,ei oksettanu eikä mitään
muutakaan.Vaikka herättiinkin aikaisin niin tänään EI oteta päikkäreitä,eihän? Veska 58 kirjoitti:
Olipa taas kiva herätä,ei oksettanu eikä mitään
muutakaan.Vaikka herättiinkin aikaisin niin tänään EI oteta päikkäreitä,eihän?Mää aattelin parin-kolmen tunnin unoset ottaa niin jaksaa sitte suunnitella mitä tekis mutta alkoholi juomia en kuitenkaan tänään juo.
- Cettuz!
Raittiina, chatista tulossa! Nyt maate.
- ma-sa
Ja raittiina nukkumaan niin menee tämäkin päivä talteen.Illalla voi sitten mennä torille jos haluaa nähdä lucian ja hakea vähän joulu tunnelmaa.
- ambivalenttineN
Kävitkös kattoos Luciaa? Mä olin ajatellut meneväni katsomaan sitä, mut päätin jäädä kotiin siivomaan, kun siivous oli vielä kesken. Harmittaa kyllä vähän, koska Lucia kuuluu ehdottomasti joulunodotukseen.
- ma-sa
ambivalenttineN kirjoitti:
Kävitkös kattoos Luciaa? Mä olin ajatellut meneväni katsomaan sitä, mut päätin jäädä kotiin siivomaan, kun siivous oli vielä kesken. Harmittaa kyllä vähän, koska Lucia kuuluu ehdottomasti joulunodotukseen.
Jotain tosi juhlavaa nähdä tämä valontuojien kulkue ja kuunnella laulua.Tämmösellä tunne äijällä meni ihan suoraan syrämmeen.
- åpoi
lukemasta 11122006 on hyvä taas alottaa viinaton elämäntapa.
puolivuotta meni mukavasti, sitte tökkäs "suksi"
pahemmankerran, ja miten sutjakasti se kävi, sitä häätyy tässä tuumia - VanhaKettu
Joulukuu pitkällä ja ei ole vielä juopoteltua tullut. Ei tule tänäänkään, uskallan luvata. Pidemmälle ei tarvitse.
Männä viikolla kyselin vanhaan tietokoneeseen sdram -muistia. Sitähän löytyy. Kiitos vinkeistä. Vielä halvemmalla kuin noista alan kirppareista löytyi kierrätyskeskuksesta.
Nyt on vanhassa nuhapumpussakin muistia 512 megaa.
Alkuperäisen 128:n sijaan.
Vielä 256 mahtuisi, mutta en oikein ole saanut selitettyä itselleni, (vielä vähemmän vaimolle:D)mihin se sitä tarvisi, kun on vain pelkkä nettikone.Riittää oikein hyvin nettikoneeseen, kylläpä nukuin sikeät päiväunet, kyllä on mukava herätä raittiina!!
- VanhaKettu
raitis kirjoitti:
Riittää oikein hyvin nettikoneeseen, kylläpä nukuin sikeät päiväunet, kyllä on mukava herätä raittiina!!
on mukavampi askarrella näiden tietsikoidenkin kanssa. Sitäkin tuli joskus tehtyä päissään. Emäntä ihmetteli kyllä, että mihin keskellä yötä timpurin varsaraa tarvitsen avatun tietokoneen kanssa.
Uusi muistikortin lukija ei oikein meinannut sopia paikalleen...
Juups, 512mt on ihan hyvä, 6 vuotta vanhaan koneeseen, jossa III Pentiumi/550 mhz. Eipä tuolla paljon pelata, mutta kirjoittaminen ja surffaus sujuu.
Joko olet Vistaan tutustunut? Itse meinaan katsella vähän aikaa ja tomun laskeuduttua tutkaelen, lieneekö tuossa niin paljon hyvää, että kannaisi alkaa XP:tä vaihtamaan. Tulevaisuudessahan se on varmaan pakko, kun uudet koneet myydään tällä uudella käyttiksellä. Jos wintoosassa pysyy.
- ambivalenttineN
Tämän sateisen Lucianpäivän vietän raittiina.
- Systerilläkin
raitis päivä. 302 raitista päivää tänään täyteen.
- karbidi
kunnossa taas. Terkut kans Åpoille!
Selkishän yks asia tänään mun tappioks. Kutistaja kerto Zybanista, et vaan Jenkkilässä sitä määrätään masikseen. Suomessa ainoo indikaatio sen käytölle on tupakasta vierottuminen, eikä mitään Kela-korvauksii heru ja kaikki 154 egee joutuu pulittaan omasta pussista!
Palstan aiheessa pysyykseni kyselenki, josko joku on antabusta käyttänny, tahikka muutoin tietonen asiasta, onks se peruskorvattava rohto?
Mun mielestä ois järkevää tukea myös tupakasta eroon yrittävii, eiköhän tupakka aiheuta yhteiskunnalle melkoset kulut sairaanhoitosysteemiin!
Toisaalta pitkässä juoksussa se 154 egee ei oo paljon. Laskeskelin pikasesti, et noin 5 - 7:ssä vuodessa tupakatta säästää MILJOONA senttiä !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164