vatsavaivoja?

Ìhmettelevä

Meillä huuto alkoi reilu viikko sitten, eli tyttelin ollessa kahden kk:n ikäinen. Onko kellään kokemusta vastaavasta? Tähän asti ollut hyväntuulinen ja ns. helppo vauva. Nyt itkeskely lisääntynyt ja pari viimeistä yötä huutanut kolmeen asti yöllä ihan tosissaan. Pierut aiheuttavat itkukohtauksen ja välillä syödessä saa raivareita. Kummastuttaa tämä huutelun alkamisajankohta kun tähän asti mennyt kaikki hyvin.

1

1082

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samassa veneessä ollut!

Vatsavaivathan ajoittuvat yleensä iltaan ja yöhön. Käy apteekissa ja kysy lääkettä koliikkiin. Joskus helpottaa, joskus ei. Samoin vyöhyketerapian kokeileminen on usein maksamisen arvoista! Meillä auttoi vaan aika. Jos olo ei pikkuisella halpota niin suosittelen käyttää myös lääkärissä. Kannattaa tutkituttaa ettei vaan ole huudon syy muussa kuin koliikissa vikka aika usein tuon ikäisellä itku menee koliikin pikkiin niin kuin meilläkin.

Onnea matkaan ja toivottavasti ei huutelu kestä pitkään! Kokemuksella voi sanoa, että rankkaa se on yöt valvoa kolmeen saakka. Meillä valvottiin joskus viiteenkin! Lämmöllä en niitä aikoja muistele, mutta onneksi aikaa menee nopeesti vaikka nyt se ei ehkä sieltä tunnukaan... VOIMIA JAKSAMISEEN !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1354
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33