14.12-06 Torstai

Juu taas on vuorokausi vaihtunut raittiina ja sellaisena se myös tulee olemaan. Lähären sotimahan viidakkoon siellä ne mun taidot pääsee oikeuksiinsa, mää oon vähä niin ku Born to be soldier.

18

997

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VanhaKettu

heräsin.
      Minä lähden salille ja päälle uimaan. Viittäkymmentä metriä olen avovedessä vedellyt kohta kaksi viikkoa joka päivä. Korvaa mukavasti viinan tuoman "nautinnon".

Karjalan Sissi on morkkiksessa ollut yöllä. Kävin sitä tsemppaamassa mukaan tänne ketjuun.
      Josko joulun hyvänä työnä yritettäisiin auttaa kaveria pahimman vaiheen yli ja mukaan porukoihin?

• veska 58

Älä hyvä veli lähäre sinne.Siellä on setse kärpäsiä yms villipetoja.Toisaalta se vois olla mukava kuulla Janen tartsanhuuto, kun se painus kauhusta kiljuen pakoon lepikkoon,ku eihän siellä ny oo muita niin karmeita näkyny.Se siitä.Aamu on ollu hemmetin hyvä ilman krapulaa.

• ma-sa

Hmm,tietysti taas tein omat johtopäätökset tuosta "viidakosta".Tänään tarvittas muutenki paljon mielikuvitusta jos saan vedettyä luuni kaupunkiin asti.Mutta,raittihina käypi askeleet tänään.Pitäkää kamut lippu korkialla.Myrsky varoituksia kuulin radiosta.

• Papio1

Raitis torstai tänään.

• ja illalla ryhmään

• Cettuz!

Raittiina. No nyt on toi IE7. Tämähän on kuin olis paljon puhtaammat sivut? Mutta ei toi eniron tökkiminen mihinkään häipynyt. Vasta laitoin kun luulin että mulla piraatti versio tässä toi xp-prof. Mutta tarkisti ja laillinen on, koska ei kuullemma asennu piraattiin. Huh Huh . Kun on koneen rakentanut atk-insinjööri. Oikeen firman ukko. Siis ei tullut moraalista krapulaa. Jos olis ollut laittomat vehkeet, eli käyttis.

• karbidi
        Cettuz! kirjoitti:

Raittiina. No nyt on toi IE7. Tämähän on kuin olis paljon puhtaammat sivut? Mutta ei toi eniron tökkiminen mihinkään häipynyt. Vasta laitoin kun luulin että mulla piraatti versio tässä toi xp-prof. Mutta tarkisti ja laillinen on, koska ei kuullemma asennu piraattiin. Huh Huh . Kun on koneen rakentanut atk-insinjööri. Oikeen firman ukko. Siis ei tullut moraalista krapulaa. Jos olis ollut laittomat vehkeet, eli käyttis.

Rapulatta kans. Mää kans laitoin sen IE7:n jokuaika taannoin, mut on kans ollu vähä pelko p.....ssä oman xp-proffin laillisuudesta. Helpotti kuulla, ettei asennu piraattiin, joten kaidalla tielä taidetaan olla?

• Vanhapieru

Raittina tääkin päiväh. Naiskaveri on ajaanu posliiniks nii jotta ei samoja ongelmitan ku sevihrillä. Jottaa ei toki kaljaa alkomahoolijuomkas lasketa.

• mussukka1

Jouluntuoksua on ilmassa ja piti tulla ilmoittautumaan. Tämä vaan on niin hidasta touhua, että kysyy hermoja.

• Vanhapieru

Kiitos. Hyvin sulla yhteydet aistit pelaa.

• Systeri

mutta kyllä on Suomi24.fi/keskustelu taas hidas. Monesti on jäänyt ilmoittautumatta just tuon hitauden takia. Ei jaksa tai tule lappua "sivua ei voi näyttää". Viittiskö joku vihjata yläpidolle, mie en nyt jaksa, hyvä et pääsin tänne:).

• Oskari2

Kylläpä on Eniron touhut uskomattomia. Eivät juuri välitä meidän pienten käyttäjien vaikeuksista. Nytkin joka ikinen ilta netti tökkii pahasti. Kuinkahan pitkään mainostajat katselevat tällaista touhua suopeasti?

Sheriffi muuten lähti yöllä jonnekkin sotimaan. Onkohan äijä saanut osuman, kun ei ole kuulunut sen jälkeen mitään?

• ambivalenttineN

Nyt vasta pääsin tänne keskusteluun. Hitto tätä eniroa ja suomi24 kun ei tää koskaan toimi! Mut onneksi kaikilla tuntuu olevan samat vaikeudet eniron ja suomi24 suhteen.

Mä luulen, että sefu uuvutti ittensä sotareissulla ja on vaan nukkunut. Pitäskö mennä kattoon oisko rassukka peräti haavoittunut rankassa sodassa? Mutta uskon, että hän on hengissä kumminkin koska eihän me mitenkään pärjätä ilman häntä eikä hän voi meitä jättää oman onnemme nojaan.

• karbidi
        ambivalenttineN kirjoitti:

Nyt vasta pääsin tänne keskusteluun. Hitto tätä eniroa ja suomi24 kun ei tää koskaan toimi! Mut onneksi kaikilla tuntuu olevan samat vaikeudet eniron ja suomi24 suhteen.

Mä luulen, että sefu uuvutti ittensä sotareissulla ja on vaan nukkunut. Pitäskö mennä kattoon oisko rassukka peräti haavoittunut rankassa sodassa? Mutta uskon, että hän on hengissä kumminkin koska eihän me mitenkään pärjätä ilman häntä eikä hän voi meitä jättää oman onnemme nojaan.

pelittää taas iha ärhäkkäästi, vaan ei hetki sitte!

Ei lienne huolta sefusta, kyl se tokenee parin kolmen tunnin sisään!

• karbidi kirjoitti:

pelittää taas iha ärhäkkäästi, vaan ei hetki sitte!

Ei lienne huolta sefusta, kyl se tokenee parin kolmen tunnin sisään!

Kunnossa ollaan mutta niistä kommandopipo päisistä hepuista en menis sanomaan samaa!! Viinaksia ei tuollakaan reissulla mennyt joten kaikki ihan ok.

• karbidi
        raitis kirjoitti:

Kunnossa ollaan mutta niistä kommandopipo päisistä hepuista en menis sanomaan samaa!! Viinaksia ei tuollakaan reissulla mennyt joten kaikki ihan ok.

No onneks Sul on serihvin valtuudet, ni voit lain turvin "eliminoida" pahimmat kelmit.

Ja ei kai se sihtikään ois kovin tarkka ollunna viunasten jälkeen. Olinkii satavarma, et selviit sodasta voittajana!

• ambivalenttineN

...eli raittiina olen tänään ollut ja aion olla koko loppuillankin. Huomisesta en todellakaan tiedä miten käy...teatteriin menen ainakin illalla, mut sitä en tiiä mitä sen jälkeen tapahtuu. Menenkö baariin, alkoon, vai suoraan kotiin. Baari tai alko tuntuu edelleen houkuttelvilta vaihtoehdoilta, mut katotaan sitä sit huomenna.

Hyvää yötä kaikille!

• jälkeen pääse

Alkoon? Raitista teatteria ja kotimatkka sinulle, suoraan tai baarin kautta. Baarissa on lupa juoda tuoremehuja tms.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      56
      7207
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      719
      3370
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      148
      1650
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      278
      1530
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1240
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      233
      1173
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1134
    Aihe