että te jotka itse ilmaisette olevanne toisella tavalla ajattelevia ihmisiä, jopa huomattavastikkin älykkäämpiä.Jauhatte lähes päivittäin skeidaa tällä ja evoluuttiopalstalla.Kilvan googlettelette sinne sun tänne.Samat ihmiset.Jos kerran olette täysin varmoja oman katsantokantanne oikeellisuudesta(mitä hyvin vahvasti epäilen),niin miksi ette siirrä loistavaa älykkyyttänne ja fanaattisuuttanne käsittelemään jotain ihmiskunnalle tärkeämpää ongelmaa.Eihän lapsikaan, kun hän keksii että hiekka on hiekkaa, työnnä sitä siitä lähtien aina suuhunsa.Sanoisinko että teillä kaikkinaisesta älykkyysosamäärien mittauksista ja niiden huipputuloksista huolimatta on ikäänkuin levy jäänyt junnaamaan kolmella uralla:evo,ate,krisse..evo,ate,krisse..evo,ate,krisse..jne.Vaikka veikkaampa että olette suurin osa melkoisen nuorta poppoota vielä ilman merkittävämpää elämänkokemusta,heillehän on luonteenomaista kohdella muita: eksudeneo en mataioteti tu noos auton.
onko se myös
17
913
Vastaukset
- Agneisti
Olipas siinä taas iso kasa mitäänsanomatonta paskaa :D
PASKA,ÄLÄ VITTUILE.ONKO LÄÄKITYS UNOHTUNUT,JOULUPUKKI,SAATANAN PASKANPUHUJA.YMYM.JOO OOTTE TOSI ÄLYKÄSTÄ PORUKKAA
- Agneisti
aksu521 kirjoitti:
PASKA,ÄLÄ VITTUILE.ONKO LÄÄKITYS UNOHTUNUT,JOULUPUKKI,SAATANAN PASKANPUHUJA.YMYM.JOO OOTTE TOSI ÄLYKÄSTÄ PORUKKAA
Nyt on nikki sulla vääärin. Varmaan piti kirjottaa "äksy" :D
Ja ei me ateistit pelkkiä paskanjauhajia olla. Taitaa olla vaan niin että te hiihulit ette typeryydessänne kuule sitä kaikkea järkeä, jota puhumme-vain jaainoastaan sen vittuilun, jonka perusteella luotte kuvan meistä. aksu521 kirjoitti:
Kyllä taas ateistin mieltä lämmitti kun katsoin aksu521 gallerian. Tekstisi on suorastaan ylevää. Edustat mitä parhaiten helluntalaisuutta.
Aloitat:
”olen ollut uskossa Jeesukseen 4 vuotta.teen Jumallan valtakunnan työttä”
”PASKA,ÄLÄ VITTUILE.ONKO LÄÄKITYS UNOHTUNUT,JOULUPUKKI,SAATANAN PASKANPUHUJA.YMYM.JOO OOTTE TOSI ÄLYKÄSTÄ PORUKKAA”
ja ikää oli 38 vuotta.- Jami369
aksu521 kirjoitti:
kun noin raivoat
- Huhhahhei
aksu521 kirjoitti:
Idiootti unohtui.
aksu521 kirjoitti:
äläkä huuda. Jos huudat, niin huuda edes jotakin järkevää.
sharyn kirjoitti:
äläkä huuda. Jos huudat, niin huuda edes jotakin järkevää.
tarkoituksella kirjoitin isolla,ja toistin niitä sanoja mitä mie oon saanut kuulla kirkkocafeessa teikäläisiltä,työhän viihdytte siellä niin mielellään.Nyt vähän ilosanomaa teille,niin on Jumalla rakastanut teitäkin,että uhrasi ainoan poikansa ettei yksikään ateisti hukkuisi.Aamen.
aksu521 kirjoitti:
tarkoituksella kirjoitin isolla,ja toistin niitä sanoja mitä mie oon saanut kuulla kirkkocafeessa teikäläisiltä,työhän viihdytte siellä niin mielellään.Nyt vähän ilosanomaa teille,niin on Jumalla rakastanut teitäkin,että uhrasi ainoan poikansa ettei yksikään ateisti hukkuisi.Aamen.
"Nyt vähän ilosanomaa teille,niin on Jumalla rakastanut teitäkin,että uhrasi ainoan poikansa ettei yksikään ateisti hukkuisi.Aamen."
Pitäisikö minun nyt rynnätä läheisen Saalem-seurakunnan oville huutamaan jäsenyyttä?
Aksu, miksi olet niin katkera ateisteja kohtaan? Miksi vielä pidät ateisteja niin tyhminä ja aivottomina, että luulet heidän uskovan sinua ja sinun väitteitäsi ilman mitään hyvää syytä? Miksi vihaat ateisteja?
Aksu, valaiskoon järjen valo polkusi,
Jason Dax- kiroilu....
Agneisti kirjoitti:
Nyt on nikki sulla vääärin. Varmaan piti kirjottaa "äksy" :D
Ja ei me ateistit pelkkiä paskanjauhajia olla. Taitaa olla vaan niin että te hiihulit ette typeryydessänne kuule sitä kaikkea järkeä, jota puhumme-vain jaainoastaan sen vittuilun, jonka perusteella luotte kuvan meistä.ja v:tun hokeminen, ja kaikkinainen rääpiminen onnistuu! Tosi älykästä!!
aksu521 kirjoitti:
nyt kuuluu paremmin. Ikävää, jos sinua on kiusattu kirkkocafessa, missä se lieneekin. Kiusaajat ovat kypsymättömiä.
kirjaimet, välilyönnit sekä kappalejako ovat elementtejä jotka tekevät tekstistä luettavan.
Jos ne puuttuvat, puuttuu todennäköisesti myös sisältö, jolloin kukaan ei viitsi kahlata avautumistasi läpi.- älyämätön
Älykästä? Määrittele.
Esim.itsekeskeinen "älykkyys" olla toistenkanssa samaa mieltä, jolloin ei joudu ristiriitatilanteeseen enemmistön kanssa, voi olla "älykästä" elämässä pärjäämisen kannalta (uskovaisuutta)
esim2.universaalia älykkyyttä joka ei tieten tahtoen anna asioiden mennä päin helvettiä ainoastaa pakoillakseen vastuutaan muista kuin itsestä.(ateistinen)
KYSYMYKSEEN SUORA VASTAUS JOS KYKENEE TEKEMÄÄN JÄRKEVÄN KYSYMYKSEN.
Sillä on olemassa tyhmiä kysymyksiä.
On myös olemassa haitallisia,"vääristeltyjä" kysymyksiä joilla ihminen yritetään saada vastaamaan ennalta halutulla tavalla. Ja sitten kun ihminen vastaa, niin sillöin hän myös myöntää "oman" vastauksensa olevan totta.
Vai etkö olekaan sitä mieltä mitä olet vastannut.
Vääristellyt kysymykset ovat uskontojen pääasiallisia aivopesukeinoja.
Jos siis uskovainen kannattaa aivopesua, ja ateisti ei kannata, ei taida kyseessä olla älykkyys vaan ihan joku toinen seikka.
JOten vastaapa itse omaan kysymykseesi. - peri(n)uskoton
Ahaa, kivi kengässä..
No niin, nyt se on poissa. Voit lähteä taas leikkimään:) - mies 39 v.
En oikein ymmätänyt minkä asian puolesta tuo viesti on kirjoitettu?
Mutta, jokka tapauksessa mikä tahansa on älykkäämpää kuin pelkkä raamatun lauseiden kirjoittelu näille palstoille.
On ihan tervettä, että ihmiset edes yrittävät ajatella omilla aivoillaan. Aika turhaa on kirjoitella tänne jotain tuhat vuotta sitten jonkun ihmisen kirjoittamia tarinoita muka totuuksina. Aivot on sitä varten, että niillä ajatellaan! - Simo
on itseään älykkääksi mainostanut? En minä ainakaan.
On uskovaisiakin älykkäitä ihmisiä, mielenterveys tai sen puuttuminen kun ei katso älykkyyttä...ajattelu tyssää tai rajoittuu kun tietynlainen ideologia otetaan epätoivosta, eikä sitä uskalleta kyseenalaistaa.. - tiäksä
et pikun ja pisteen jälkeen, tulee väli ja sitten vasta seuraava sana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614