Raitis sunnuntai päivä ohjelmassa tänään.
Sunnuntai 17.12.2006
12
716
Vastaukset
- klonkku, se oikee
kuin sää tiedät jo nyt mitä huomenna tapahtuu?
Itsekin haluun olla tyystin raitis, mutta huomiseen ehtoosen on niin kovin pitkästi aikaa.- Cettuz!
Raittiina. Nukkumaan.
- Papio1
En tiedäkään huomisesta. Tai oikeastaan juomiseni suhteen tiedän sen.
Mutta kun kello on esim. 02:22 sunnntaina, niin se on sama sunnuntai kuten on nytkin, jolloin kello on 15:21. Se on sitä samaa sunnuntaita.
Itse asiassa menin nukkuman tänään, siis sunnuntaina, vasta aamukuuden maissa ja nyt on jo pimeää. Eli onko nyt yö, päivä ja mikä? Sunnuntai joka tapauksessa. Ja raittiina edelleen.
Sen voin omalta kohdaltani luvata että tämä sunnuntai on raitis ja krapulaton.
- Karjalan Sissi
Nyt uskaltaa jo taas luvata että sunnuntai raittiina ja oudosti ilman krapulaa!
- ambivalenttineN
Raittiin sunnuntain aion minäkin viettää tänään. Kiva olla taas selvinpäin ja oma ittensä :) Mut nyt meen nukkumaan jotta jaksan herätä aamulla pirteänä :)
tänään.
- veska58
ei alkolla pilata.Auinkoki siinä äsken paisteli vaan nyt se meni jo pilven taa.Hyvää ja raitssta jatkoa!
- ma-sa
Täällä on äijä raittiina ja lähettelee joulukortteja, noin 50 korttia ympäri maailmaa.Sähköisiä sellaisia.Mutta ei niistä iskuja saa.Ulkonakin ihan kiva kuurapakkanen.Eikä oo montaa päivää ko oli bara kukkanen.Että silleen.Olokaa ihimisiks.Kohta tulee pukki.
- Cettuz!
Raittiina .. Luettavaa alkoholiasiasta: http://www.turunsanomat.fi/sunnuntai/ ja siitä klikkaatte lisää ja luette aikas asiaa.
- mussukka1
Kaksi päivää olen tehnyt joulua mökkiin. On kaikki koristeet, tontut ja hörhelöt valmiina ja tuoksukynttilän kanssa katselin, kun suomipoika kaatoi rakkaan naapurin.
Käväsin päivällä kaupassa hankkimassa kaiken säilyvän. Sillipurkkien edessä tuli mieleen, että nyt syödään tätä sorttia aivan maun vuoksi eikä krapulan parantamiseen.
Jouluaatto ei koskaan ole minulle ollut ryyppypäivä ja edelleen olen sitä mieltä, että se on lasten juhla. Voikohan lapselle antaa parempaa joululahjaa kuin selvät vanhemmat, ei tarvitse katsella oudosti käyttäytyviä ihmisiä.
Nyt tulee oikein mietintää: viettäkää stressitön joulunalusviikko, ei hilavempaimet ole jouluiloa tuova vaan alkoholistien läheisille se on raitis joulu.- Karjalan Sissi
Sattui suoraan sytämmeen tuo mietintäsi. Olet niin 100% oikeassa. Mietin varmasti asiaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164