Näin tässä menneenä yönä unen jossa sain kirjeen kotia joka oli eräältä naiselta jonka kanssa minulla oli "lyhyt suhde" Enemmänkin se oli ihan kaveripohjalta oleva juttu, mutta siinä kirjeessä hän kertoi että hänellä oli minun kanssa sitä kemiaa ja tunnetta ja että tämän nykyisen kanssa sitä samaa tunnetta ei ole. Mainitsi oikeen nimenkin mutta en muista sitä enää. Tuo oli yllätys koska nimenomaan hän halusi jättää minut, lmoitti vaan hänen opiskelujen päätyttyä että ei synkannut hänen mielestä, niin hän ilmoitti vaikka antoi koko ajan ihan toisenlaisen kuvan. Taisi se nainen jossain yhteydessä unessa näkyä, mutta ei se näyttänyt samalta henkilöltä vaikka tavallaan tarkoitti sitä.
Mitähän tämä tarkoitti? Kirje oli pitkä mutta tuo oli ainut lause joka siitä kirjeestä jäi mieleen.
Toissa yönä näin että lippu oli puolitangossa meidän pihassa. Olen nähnyt ennenkin samanlailla. Mitä nyt oikeen on tapahtumassa koska näen hyvin harvoin mitään unia mutta sitten kun näen unia niin ne ovat just tollasia, voisiko joku valaista tätä? Kiitos etukäteen.
Outo uni...
1
357
Vastaukset
- ruskis
viittaa siihen että joku asia/suhde on kohdallasi päättynyt tai menettämässä merkityksensä.
Kirjeeseen en osaa sanoa. Kokeilepas huviksesi muina miehinä kysäistä entiselle tytöllesi mitä hänelle nykyään kuuluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947