Vuosi lähenee loppua...

Noniin nyt kun taas vuosi lähenee loppuaan niin on aika antaa väliraportti tämänhetkisestä tilanteesta. Siis viimevuoden lopulla kävin parillakin ennustajalla ja he katsoivat minulle tätä vuotta ja kumpikin lupasi muutosta tapahtuvan tänä vuonna ja myös sen rakkaan. Maksoin heille tietysti heidän pyytämän hinnan ja odotinkin että saan rahan edestä arvokasta tietoa ja sitä tulikin, mutta tämän hetkinen tilanne on edelleen sama kuin ennenkin eli ei mitään muutosta näköpiirissä eikä sitä rakasta ole ilmestynyt elämääni. Olen kyllä yrittänyt tänä vuonna tsempata ja olla elämänmyönteinen mutta toivottua tulosta ei ole syntynyt. Olen saanut tänä vuonna laitettua nettiin ilmoituksenkin huonolla menestyksellä:) Toisella treffisivustolla vastauksia tasan 0. Toisella sivulla vastauksia tullut muutamalta ulkomaalaiselta, heilä on ollut motiivina raha, eli ovat pyytäneet minun lähettää rahaa vaikkei edes olla tavattu. En aio ostaa rakkautta rahalla, siihen en kyllä ala. On sääli että jos minunkaltainen hyväluonteinen kiltti miehenalku joutuisi maksamaan jollekkin naiselle siitä että tämä rakastaa. Jotenka tilanteeni on kaikilta osin edelleen sama. Ja siihen en usko että jos joku sanoo että muutokset tapahtuisi joskus myöhemmin, koska sitten noilla ennustuksilla ei olisi enää mitään merkitystä. Enkä jaksa enää odottaa kauan että jotain muutosta tapahtuisi, olen varmaan kerennyt jo kuolla ennen sitä. Kaikesta huolimatta toivotan kaikille Hyvää joulun odotusta!

4

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt vuosi vaihtui ja on aika antaa loppuraportti viime vuodesta. Elikkä nyt on silleen että vaikka vuosi vaihtui niin elämääni ei ole tullut mitään muutosta ja kaikki unelmani ja suunnitelmani eivät toteutuneet tai muuten kariutuivat, eli niin paljon minulle luvattuja asioita ei tapahtunutkaan. Olisi minun pitänyt arvata että näin siinä tulee käymään. Kävin lukuisilla ennustajilla viime vuonna ja edellisvuoden lopussa. Useimmilla heistä palkkio oli huomattava yleensä 100 eurosta ylöspäin.. Luulisi että tuolla summalla olisi oikeasti tiedetty asioita, olisi voinut sanoa suoraan että ei sinun elämässä mitään tapahdu eikä sinulle löydy ikinä kumppania,. Sitten olisin ymmärtänyt ennustukset, mutta kun ei niin ei, olen pettynyt todella pahasti tähän touhuun, elämäni ei kulje mihinkään suuntaan niinkuin minulle on luvattu. Niinkuin jo aikaisemmin kirjoitin niin yritin viime vuonna olla kaikkeen positiivinen ja elämäniloinen mutta ei toivottua tulosta syntynyt. Ja en todellakaan jaksa enää odottaa että mitään tapahtuisi elämässäni koska tiedän sen nyt että mitään ei oikeasti tapahdu ikinä. Ps. Ihmettelen suuresti miksi kukaan asiantuntija ei ole sanallakaan kommentoinut edellistäkään kirjoitusta? Ehkä se on vaan niin että ei kukaan toinen ihminen voi oikeasti tietää toisen ihmisen elämästä mitään vaan kaikki perustuu sittenkin vain rahaan.

• todellakaan kukaan halua kommentoida täällä tilannettani, ei edes sen takia että olen maksanut monta tonnia ennustuspalveluista ja yksikään ennustus ei ole toteutunut. Ja täällä kyllä on vastattu anonyymeille ja minulle ei! Miksi ei edes kommenttia? Kysyn vaan, olen todella pettynyt tähän palstaan.

• idän tytär
        samu1 kirjoitti:

todellakaan kukaan halua kommentoida täällä tilannettani, ei edes sen takia että olen maksanut monta tonnia ennustuspalveluista ja yksikään ennustus ei ole toteutunut. Ja täällä kyllä on vastattu anonyymeille ja minulle ei! Miksi ei edes kommenttia? Kysyn vaan, olen todella pettynyt tähän palstaan.

yleisesti ottaen ei kannata maksaa ennustajille. jotkut ihmiset näkevät asioita, ja se on lahja, ja myös niin raskasta puuhaa, ettei useinkaan onnistu käskystä.

netti-ilmoituksista mulla itselläni on sellainen kokemus, että naiset ennemminkin odottavat, että heille vastataan, kuin vastaavat miehille;)

• idän tytär kirjoitti:

yleisesti ottaen ei kannata maksaa ennustajille. jotkut ihmiset näkevät asioita, ja se on lahja, ja myös niin raskasta puuhaa, ettei useinkaan onnistu käskystä.

netti-ilmoituksista mulla itselläni on sellainen kokemus, että naiset ennemminkin odottavat, että heille vastataan, kuin vastaavat miehille;)

Hei nythän suomessa eletään ns. Tasa-arvon aikaa, eli nykyään naisetkin voivat ihan hyvin vastata miehen ilmoitukseen jos se vaan on kiinnostava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4830
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1342
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      255
      968
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      957
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe