Edullinen ja hyvä hotelli keskustasta

Dubliniin matkalla

Tietääkö kukaan Dublinin keskustasta kivaa ja edullista hotellia?

3

1848

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsekkaa

Käy http://www.tripadvisor.com kattomassa mitä löytyy. Noi keskustan hotellit on suht tyyriitä, tai jos löytyy halpaa niin saattaa olla aika hirveässä kunnossa. Mutta tuolta pitäis saada aika hyvää tietoa.

Itse olen ollut kahdessa uudessa hotellissa keskustasta 1-2 km:n säteellä. Kumpaankin sai erikoistarjouksella tosi halvan huoneen 60-70 euroa (Jurys Croke Park Hotel ja Quality Hotel Leisure Centre) eli kannattaa seurata hintoja.

• hotelli

Palasin juuri 5 pv:n lomalta D:sta. Asuin about 20 min bussimatkan päässä eikä tuottanut ongelmia. Kertalippu maksaa vain 1.55 e ja kolmen päivän lippu 10.50 joten ei mene matkoihin silti rahaa, ja näkeepähän sen oman kolkankin yhtä tarkkaan kuin O* Connell streetin joka on se kaupungin sydän.Siellä on bussiyhtiön toimisto ja turistitoimisto. Muista käydä Penneys-tavaratalossa, hinnat naurettavia jopa meidän alennusmyynteihin verrattuna.

• Dub

Dublinissa voi majoittua bed and breakfast majoitukseen mukavasti. Esim. Ranelaghin alueella. Buusit kulkevat hyvin. Hinnat kaikkialla hyvin samanlaiset.

Yksi pikkuhotelli tulee mieleen, johon majoittauduin muutama vuosi sitten. Alakerrassa pubi, jossa paikallista musiikkia iltaisin. Hotelli sijaitsee Talbot streetillä, joka on O´Connell streetin poikkikatu. Kadulla on päivisin vilkasta elämää, kun alennusmyymälät avaavat ovensa. Huoneet ovat pieniä ja siistejä teenkeittimillä varustettuja. Aamiainen ei aivan paras, mihin olen Irlannissa törmännyt, mutta ei se ole huonokaan. Tunnelmaltaan paikka on rento ja välitön. Yövahtina toimi muutama vuosi sitten mainio hampaaton astralialainen kulkuri. Hän saattoi käydä ottamassa päiväunet asiakkaan huoneessa. Varasin huoneen puhelimella, muistaakseni maksu piti maksaa Visalla.

Jos etsit paikallista tunnelmaa, tässä yksi vaihtoehto aivan keskustassa. Majoitushinta melkein sama kuin bed and breakfasissa, mutta hotelli on keskustassa. Päänähtävyyksille on hotellilta kävelymatka.

Celtic Lodge guesthouse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1274
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60