Keskiviikko 20.12.2006

ma-sa

Raitis vuorokausi aluillaan.Täällä satoi vähän lunta illalla...olis pitänyt olla nyt se jouluaatto.Säätietojen mukaan maa on musta taas ennen iltaa.

14

640

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomenta vaan, otin pikku unoset ja luulin että on aamu, ne nuo suklaakonvehtit menee päähän ko syö koko laatikollisen, raittiina tämäkin keskiviikko!

• joukkoon

Minullakin raitis tämä päivä.Ekaa kertaa tähän ketjuun, mutta siitä on hyvä aloittaa.

• raitistelijasuotuulia
        joukkoon kirjoitti:

Minullakin raitis tämä päivä.Ekaa kertaa tähän ketjuun, mutta siitä on hyvä aloittaa.

Minä olen kuin uudelleen syntynyt kun palasin tähän ketjuun (ketkuun meinasin kirijottaa) mukaan. Ennen ei oikein ole turvallinen olo ennenkuin Raitis-Sefu kirjottaa, että hän on raittiina tänään ja voin todeta ilokseni että prkle niin mieki olen. Mutta jotta sefu olisi ihan niin ylpeä kuin hänen pitää ollakin minun kehaisemisesta, sanon, että kun kerta hänkin niin kyllä minäkin, raittiina tänään.

• Papio1

Raitis keskiviikko tänään.

• åpoi

keplotellaan keskiviikko, kaarnikkaa kurkkuun kaadetaan

• VanhaKettu

Koko ajan luullut, että on jo torstai. Vissiin viime viikonlopun repsahduksessa sisäinen kalenteri sekosi?
      Nyt ei kuitenkaan repsahdeta, vaan vietetään selvä päivä.
      Ei ole monta yötä, niin pukki tulee ja saa luvan kanssa syödä itsensä ähkyyn.

• ambivalenttineN

Joo se on ihanaa kun saa syödä :) Ajattelin selittää liiallista suklaasyöntiäni sukulaisille niin, että että en jaksa raahata kaikkia konvehtiarasioita kotiini niin syön ne siks pois. Että enhän mä muuten ahmisi suklaata :)Sittenpähän ei mun ahmimiset herätä liikaa huomiota :) Eilenkin muuten söin rasiallisen suklaakonvehteja ja varmaan tänäänkin, mut ihan sama. Pääasia että on raittiina, enkä juo taas sedälle ostamaa salmaripulloa, niinku viime pe tein. Tosin ajatus salmarista kiehtoo hyvinkin paljon, mut mä tyydyn suosiolla suklaaseen, jotta mun vähäinen järki pysyy päässä eikä katoa kokonaan. :)

• kiljuva tännään.

• j-tulokas

En ole lauantain jälkeen ottanut (sitä ennen suht pitkä kuuri) ja krapula vihdoin ohi. Ei haluta juoda ja vaikka haluttais, en jois. Kiljuista tuli mieleen että jääkaapissa liian monta pulloa sitäkin myrkkyä. Taidan kaataa kaikki pois etten vahingossakaan viikonloppuna ala sitä juomaan.

• päässyt käymään
        j-tulokas kirjoitti:

En ole lauantain jälkeen ottanut (sitä ennen suht pitkä kuuri) ja krapula vihdoin ohi. Ei haluta juoda ja vaikka haluttais, en jois. Kiljuista tuli mieleen että jääkaapissa liian monta pulloa sitäkin myrkkyä. Taidan kaataa kaikki pois etten vahingossakaan viikonloppuna ala sitä juomaan.

että olisi taloon juomatonta viinaa jäänyt.
        Kaada hyvä ystävä pois, jos siihen kykenet. Muuten voi olla taas helvetti irti.

• ambivalenttineN

...raitis keskiviikko.

Porkkanalaatikot on uunissa ja lanttulaatikot tein jo eilen. Äiti on tosi ilonen ku tein hälle jouluruokia, vaikka en ole edes itse syömässä niitä. Mut pitäähän sitä äitiä ajatella ja tehdä hälle vähän joulutunnelmaa. Itse pääseen siis valmiiseen joulupöytään sukulaisten luokse, mut enköhän mä vielä pe ja la ehdi sukulaisianikin vähän autella :) On ihanaa kun voi olla avuksi ja tuottaa hyvän joulumielen toisille :) No äidille tulee varmasti ihan tarpeeks hyvä mieli siitä, ettei tarvii mua kattella jouluna *hih* :)

• raitistelijasuo...

Minulla on vielä joulutortut ja -piparit paistamatta, mutta aijonpa organisoida joukon talkoisiin, miniäntekelettä myöten.
        Koti on jouluinen, verhot ja matot ja "muut" olen ottanut esille. "Suojelusenkelini" sai kunniapaikan punatulkkuverhon edessä keittiön pakastimen päällä. Kun laitoin mms-kuvan tuosta asetelmasta hyvälle ystävälleni, hän laittoi viestin, että "oletko sinä pakana hirttänyt enkelin verhoon". Aina minua epäillään...
        On ihanaa tietää, että tänään ei tarvitse juopotella.

• Cettuz!
        raitistelijasuo... kirjoitti:

Minulla on vielä joulutortut ja -piparit paistamatta, mutta aijonpa organisoida joukon talkoisiin, miniäntekelettä myöten.
        Koti on jouluinen, verhot ja matot ja "muut" olen ottanut esille. "Suojelusenkelini" sai kunniapaikan punatulkkuverhon edessä keittiön pakastimen päällä. Kun laitoin mms-kuvan tuosta asetelmasta hyvälle ystävälleni, hän laittoi viestin, että "oletko sinä pakana hirttänyt enkelin verhoon". Aina minua epäillään...

Raittiina. Kohti ----------->J........

• ambivalenttineN
        raitistelijasuo... kirjoitti:

Vai että enkelin olet mennyt hirttämään...mulakin on yksi enkeli hirtettynä joulukuuseen. Muuten se on vain palloja täynnä :)

Exän kanssa meillä oli oma joulukuusi- nalle. Se oli mun lemppari pehmolelu- nalle mikä sai aina jouluna kunnian istua kuusessa ylimmällä oksalla. Kerran kun riideltiin exän kanssa niin mä revin nallelta silmät päästä ja sit sain itkukohtauksen ku "Jakelta" lähti silmät. Exä kieltäyty korjaamasta nallea, koska hänen mukaan ne silmät ei "lähtenyt" vaan mä revin ne tarkoituksella (niinku teinkin), joten sen jälkeen Jake- nalle sai istuu joulukuusessa sokeana. Aika julmaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe