tää on sulle..... mie kaivelin arkistoja...=:0)))
ja MM ehkee valkea joulu...täällä lunta jo maassa...
ja huomenta kaikille....
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000011280832
Ilottunen...
15
546
Vastaukset
- Alien-8 evk
ja mukavaa päivänjatkoa:)Mä olen juuri töihinlähdös,mutta sisäinen PAKKO pisti tännekin piipahtamaan;=))))
Erikoishuomen SY:lle:) juu täälläkii o maa valkeana, ohut kerros mut kuittenkii :)
- en...
BBrunetti kirjoitti:
heinis...
tiedäks nyt jos toi lumi pysyy niin pukki pääsee reellä tulemaan..=;0)))tuu porolla mulla on tojota korolla...
en... kirjoitti:
tuu porolla mulla on tojota korolla...
no toisaalt nopeempi olet ku käytät korolaa...=:0))
- käpsy..
täältä etelänavalta,ei lumesta tietookaan
2,3ja vettä sataa......- sally.spectra
lupasi lämpenevää! Aamulla oli -16, mutta kohisten (vähän teatraalisuutta) lähestyy nollaa...
- Kylli.Kyllä
sally.spectra kirjoitti:
lupasi lämpenevää! Aamulla oli -16, mutta kohisten (vähän teatraalisuutta) lähestyy nollaa...
kateudessa kieriskelee hän nyt siis minä....
Mikä nikki, mikä nikki. Auts-outs-aah-voih.
Rauhoituttani selitän, että olen armoitettu Sally Spectra-fani.
Niin ja Brunelle kans huomenta ja lämmintä keskipäivää sekä muillekin mutta että Sally täällä, huoh.......
voi noita vanhoja hyviä aikoja sai nauraa kunnolla tuollekkii jutulle kun muistelee nyt sitä....oikeestaan toi ypoyksin oli hyvä nikkinä*hekottaa* tää on kyllä parempi mikä nyt on...
BBrunetti kirjoitti:
oi niitä aikoja....
mä nauroin kippurassa ku luin noita vanhoja..hiiiii.....=;0))))ollu ainoo joka nauro mut oli niit kiva kirjoittaakkin laitappa jokupäivä joku muu juttu ...
ilottu kirjoitti:
ollu ainoo joka nauro mut oli niit kiva kirjoittaakkin laitappa jokupäivä joku muu juttu ...
joku päivä arkistoja kaivella...=:0)))))
BBrunetti kirjoitti:
joku päivä arkistoja kaivella...=:0)))))
noi on muistoja kunnon huuhaasta ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144