kylmä tosiasia miehille

sisarukset

Terve kaikille!!!!

Teimme siskoni kanssa tuossa pienen testin ja lopputulos oli, miehet lähtekää s24:n treffipalstalta nopeasti ja kauas pois. No aina joku miespuolinenkin tietysti onnistuu saamaan jonkun viestin joskus.

Teimme kaksi profiilia. Molemmat olemme sinkkuja noin 25-30 vuotta. Mun siskon kuvattomassa profiilissa, jossa oli aika vähän tekstiä. Siellä kävi ekan tunnin aikana noin 100 vierailijaa. Myöhemmin tahti tosin hiipui, mutta jonkun viestinkin hän ehti saamaan.

Mun profiili. Se oli paljon parempi ja täydellisempi, mutta kuvaton myöskin. Ekan vuorokauden aikana 0 vierailijaa.

Et et, no molemmat olemme sinkkuja mutta minä miehenä voin kai unohtaa ton nettideittihomman samantien. Mun sisko tuskin jaksaa innostua, vaikka vientiä olikin.

Siinä teille mietittävää. Ja miksiköhän tytöt eivät vastaile viesteihin mitään takaisin. Ei heidän tarvitse, koska uusia ottajia tulee aina lisää ja lisää. Siinä vaan odottelevat niinkuin jotkut kuningattaret, että milloin vastaan astuu se täydellisyys.

Mä pidän miehille peukkuja, sitä te tosiaankin tulette tarvitsemaan. Ja kuva on ehdoton ja mielellään ilman paitaa;)

87

15974

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies..

Kyllähän tämä onkin jo tiedetty, mutta tämä oli ylläri, että onko jo kuvattomatkin naisten profiilit noin kovassa huudossa?? Epätoivoista sakkia nämä miehet täällä s24 treffeissä, eikä huvita kyllä kuulua pohjasakkaan. Itse poistin oman profiilin jo pari kuukautta sitten ja eipä huvita tulla takas. Etsin seuraani mieluummin livestä.

Ehkäpä maksullisuus on ainut pelastus ainaskin tälle treffisysteemille.

• Mvuosimallia77

osin todellakin menee. Kun naiset alkavat seulomaan tuollaisesta viestimerestä niitä jotka ovat oikeasti kiinnostavia, niin karsinta on kovaa. Niistä yhteydenotoista suuri osa on varmaankin seksiä ruinaavilta pervoilta yms.
      Toisaalta jos naisella on yhtään aivoa ja hän hakee oikeaa parisuhdetta hän tajuaa, että sen täydellisen uroksen perässä ovat kaikki muutkin naiset ja jos hän ei todella ole ainutlaatuisen upea niin mitään mahdollisuuksia hänellä ei tähän urokseen ole, muuten kuin ehkä satunnaiseksi sänkykaveriksi. Ts. ihan sama tilannne kuin luonnossakin.

Itse en ole juuri minkään näköinen, mutta toisaalta olen koulutettu, siisti, liikunnallinen ja aika avoin keskustelemaan. Olen saanut itselleni ihan riittävästi kontakteja itseäni kiinnostaviin naisiin...en monia, mutta he ovat olleet sitäkin fiksumpia naisia. Enempään en jaksaisi edes aidosti keskittyä.

• Kuten viestin aloittaja ja moni totesi niin totta, naiset saavat enemmän yhteydenottoja treffeissä (tosin ei aina).
        Se johtuu siitä että siellä tulee niin paljon yhteydenottoja ja osa on tyyliin "moi,olet kaunis", terve mitä kuuluu,onko messengeriin tai onko kuvia?"-viestejä. Ei juuri kerro mitään ihmisestä, jos koko viesti jää lähinnä tuollaisiin lauseisiin.

Ne eivät oikein houkuttele vastaamaan kenellekään. Varsinkaan jos on jo kuvat esillä eikä toinen kerro itsestään mitään tuon enempää viestissään saati profiilissaan.
        Ehkä vaadimme liikaa siinä että kertoisi itsestään, mutta mitenkäs muuten tutustuisi toiseen?
        Joskus myöskään jutut eivät mene yhteen vaikka muuten olisi kiva ihminen. Se onkin sitten jo toinen juttu...

Myönnetään...en jaksanut lukea koko viestiketjua, joten varmaan jäi paljon hyviä viestejä lukematta.

• Golehmainen
        Miss_Lonely kirjoitti:

Kuten viestin aloittaja ja moni totesi niin totta, naiset saavat enemmän yhteydenottoja treffeissä (tosin ei aina).
        Se johtuu siitä että siellä tulee niin paljon yhteydenottoja ja osa on tyyliin "moi,olet kaunis", terve mitä kuuluu,onko messengeriin tai onko kuvia?"-viestejä. Ei juuri kerro mitään ihmisestä, jos koko viesti jää lähinnä tuollaisiin lauseisiin.

Ne eivät oikein houkuttele vastaamaan kenellekään. Varsinkaan jos on jo kuvat esillä eikä toinen kerro itsestään mitään tuon enempää viestissään saati profiilissaan.
        Ehkä vaadimme liikaa siinä että kertoisi itsestään, mutta mitenkäs muuten tutustuisi toiseen?
        Joskus myöskään jutut eivät mene yhteen vaikka muuten olisi kiva ihminen. Se onkin sitten jo toinen juttu...

Myönnetään...en jaksanut lukea koko viestiketjua, joten varmaan jäi paljon hyviä viestejä lukematta.

"Ne eivät oikein houkuttele vastaamaan kenellekään."

Asteen epämääräinen tuo "kenellekään". Meinaatko todella, ettet viitsi vastata hyviinkään viesteihin, koska saat huonoja? Kuulostaa vain niin älyvapaalta, että kiinnostaa tiedustella tarkennusta.

Toisaalta, tältähän tuo naisten touhu vaikuttaa. Ei voi kuin puistella päätään ja jättää muhimaan omaan onneensa...

• cardman
        Golehmainen kirjoitti:

Asteen epämääräinen tuo "kenellekään". Meinaatko todella, ettet viitsi vastata hyviinkään viesteihin, koska saat huonoja? Kuulostaa vain niin älyvapaalta, että kiinnostaa tiedustella tarkennusta.

Toisaalta, tältähän tuo naisten touhu vaikuttaa. Ei voi kuin puistella päätään ja jättää muhimaan omaan onneensa...

Kaikesta huonoista kokemuksista huolimatta kannattaa muistaa, että hyvällä tuurilla täältäkin voi jonkun löytää. Ei tässä nyt kovinkaan paljon mitään menetäkään, jos kirjoittaa vain viestin per ilta. En kyllä liikaa odotuksia tälle systeemille pistäisi.

• Golehmainen kirjoitti:

Itseasiassa pyrin vastaamaan melkein kaikille.
        Alkuun vastasinkin kaikille, joka johti siihen etten ehtinyt tutustua kunnolla kaikkiin.

Monta ihmistä olen treffien kautta tavannut.Osan kavereina, osan taas muuten.
        Tarkoitin siis tuolla "ettei houkuttele vastaamaan kenellekään"-lauseella siis noita lyhyitä ja mitään sanomattomia viestejä.

Vaadin siis ehkäpä liikaa, mutta yritän itsekin kirjoittaa tällaista "romaania", minkä olen tähänkin saanut jälleen kerran aikaiseksi.
        Jos pahoitin mielesi hiukan liian epämääräisesti(?) asiani tuomalla esille niin olen pahoillani.

• Miss_Lonely kirjoitti:

Alkuun vastasinkin kaikille, joka johti siihen etten ehtinyt tutustua kunnolla kaikkiin.

Tarkoitin siis tuolla "ettei houkuttele vastaamaan kenellekään"-lauseella siis noita lyhyitä ja mitään sanomattomia viestejä.

Vaadin siis ehkäpä liikaa, mutta yritän itsekin kirjoittaa tällaista "romaania", minkä olen tähänkin saanut jälleen kerran aikaiseksi.
        Jos pahoitin mielesi hiukan liian epämääräisesti(?) asiani tuomalla esille niin olen pahoillani.

Ilmaisin varmaankin jälleen itseäni huonosti, joten tarkennan että kaikilla tarkoitin itse ihmisiä, joille vastasin ja jotka olivat vastanneet takaisin..

En sano pahaa tuosta treffeistä/deitistä, koska itselläni on vain hyviä kokemuksia siitä.
        Se on jokaisen oma asia, miten käsittää sanomani, mutta siitä ei kannata hermostua tai ottaa pultteja/vetää hernepussia nenään saati yleistää ennen kuin on kysynyt mitä tarkoitin sanomallani ja aloittaa keskustelu aiheesta.

• Nimetön
        Miss_Lonely kirjoitti:

En minä muuta ihmettele, kuin ettei suomi tunnu pysyvän hallussa perusrakenteineen. "Kenellekään" viittaa kaikkiin eikä siihen yksittäiseen henkilöön tai yksittäiseen ryhmään, johon ilmeisesti yritit viitata.

Minun varmaan pitää pahoitella asian tuomista esille, kun se herätti niin perinteisen vastareaktion. Ymmärrät varmaan eron, että olit kirjoittanut oman tekstisi "yleistävästi", mikä näytti typerältä. En tiedä, miksi yrität syyllistää minua asian huomioinnista.

• Nimetön kirjoitti:

En minä muuta ihmettele, kuin ettei suomi tunnu pysyvän hallussa perusrakenteineen. "Kenellekään" viittaa kaikkiin eikä siihen yksittäiseen henkilöön tai yksittäiseen ryhmään, johon ilmeisesti yritit viitata.

Minun varmaan pitää pahoitella asian tuomista esille, kun se herätti niin perinteisen vastareaktion. Ymmärrät varmaan eron, että olit kirjoittanut oman tekstisi "yleistävästi", mikä näytti typerältä. En tiedä, miksi yrität syyllistää minua asian huomioinnista.

..jos nyt tunnet että syyllistän sinua.
        Myönnän toki että kirjoitin tekstini väärässä muodossa. Myönnän vielä olleeni sen verran laiska että jonkun ajan jälkeen huomattuani virheeni en jaksanut poistaa viestiä ja kirjoittaa uusiksi oikeaan muotoon.

Koskaan ei kannata pahoitella, jos ei oikeasti tarkoita sitä. Parempi olla rehellinen ja sanoa suoraan niin välttyypä väärinkäsityksiltä. Samoin hymniöt auttavat asiaa tässä suhteessa.

Jos olin hyökkäävä sinua tai tekstiäsi kohtaa saati kiivas puolustautumaan niin se johtuu täysin siitä että tunsin joutuvani syyllistettäväksi ja haukuttavaksi&hyökkäyksen kohteeksi ilman syytä.

Kuten varmana huomaat niin virheitä löytyy yhä tekstistäni ja tulee todennäköisesti ilmenemään paljon tulevaisuudessa.(Onneksi ei vain minulla käy näin.) Ei siis kannata takertua niihin virheisiin. Kiitos& pahoittelut yhä.Ei muistella pahalla. =)

• Golehmainen
        Miss_Lonely kirjoitti:

..jos nyt tunnet että syyllistän sinua.
        Myönnän toki että kirjoitin tekstini väärässä muodossa. Myönnän vielä olleeni sen verran laiska että jonkun ajan jälkeen huomattuani virheeni en jaksanut poistaa viestiä ja kirjoittaa uusiksi oikeaan muotoon.

Koskaan ei kannata pahoitella, jos ei oikeasti tarkoita sitä. Parempi olla rehellinen ja sanoa suoraan niin välttyypä väärinkäsityksiltä. Samoin hymniöt auttavat asiaa tässä suhteessa.

Jos olin hyökkäävä sinua tai tekstiäsi kohtaa saati kiivas puolustautumaan niin se johtuu täysin siitä että tunsin joutuvani syyllistettäväksi ja haukuttavaksi&hyökkäyksen kohteeksi ilman syytä.

Kuten varmana huomaat niin virheitä löytyy yhä tekstistäni ja tulee todennäköisesti ilmenemään paljon tulevaisuudessa.(Onneksi ei vain minulla käy näin.) Ei siis kannata takertua niihin virheisiin. Kiitos& pahoittelut yhä.Ei muistella pahalla. =)

Ei virheissä mitään vikaa ole. Sen kun niitä pyörittelet, mutta kyseinen vain vaikutti melkoisen vahvasti tekstisi sisältöön tulkinnan mukaan. Kysehän on ihan vain siitä, miten haluat itsesi ymmärrettävän. Ei tarvitse ottaa hyökkäyksenä, jos ne saavat tekstisi vaikuttamaan hölmöhköltä. ;)

• Golehmainen kirjoitti:

Ei virheissä mitään vikaa ole. Sen kun niitä pyörittelet, mutta kyseinen vain vaikutti melkoisen vahvasti tekstisi sisältöön tulkinnan mukaan. Kysehän on ihan vain siitä, miten haluat itsesi ymmärrettävän. Ei tarvitse ottaa hyökkäyksenä, jos ne saavat tekstisi vaikuttamaan hölmöhköltä. ;)

Onhan niissä, jos teksti käsitetään väärin. Ajatuskin tuntuu näköjään juoksevan kovemmin kuin mitä sormet pysyvät mukana. Leikitäänkö ajatuksenlukijaa? ;))

Kuten sanottua niin otetaan kissa pöydälle ja eikun suoraan puhumaan. Hymniöt mukaan niin ei aloiteta tappelua. :D
        Ei saa kiusata koko ajan noin.Ilkeää puuhaa. :(

• Golehmainen
        Miss_Lonely kirjoitti:

Onhan niissä, jos teksti käsitetään väärin. Ajatuskin tuntuu näköjään juoksevan kovemmin kuin mitä sormet pysyvät mukana. Leikitäänkö ajatuksenlukijaa? ;))

Kuten sanottua niin otetaan kissa pöydälle ja eikun suoraan puhumaan. Hymniöt mukaan niin ei aloiteta tappelua. :D
        Ei saa kiusata koko ajan noin.Ilkeää puuhaa. :(

Minusta se kissa on ollut pöydällä jo ihan alun pitäen, ja tässähän sitä on jo hyvästi pörryytelty. Ei niitä useita kannata kerralla nostella, kun muutenhan siitä syntyy vain yksi sähellys. Vai onko sinulla oikein rotukissoja siellä piilossa, kun niitä niin esittelemään kaipaat? :)

Henk.kohtaisesti pyrin välttämään ajatusleikkejä. Niistä saa vain päänsä kipeäksi. Kiusaaminen taas on paljon mukavampaa...

• Golehmainen kirjoitti:

Minusta se kissa on ollut pöydällä jo ihan alun pitäen, ja tässähän sitä on jo hyvästi pörryytelty. Ei niitä useita kannata kerralla nostella, kun muutenhan siitä syntyy vain yksi sähellys. Vai onko sinulla oikein rotukissoja siellä piilossa, kun niitä niin esittelemään kaipaat? :)

Henk.kohtaisesti pyrin välttämään ajatusleikkejä. Niistä saa vain päänsä kipeäksi. Kiusaaminen taas on paljon mukavampaa...

Ehkäpä asia on niin..
        En omista kissoja, mutta (rotu)koiria. Haluatko kenties nähdä? ;)
        Kiusaaminen ei ole niin kivaa, jos itse joutuu sen kohteeksi. Suora lähestyminen sitä vastoin on.

• Golehmainen
        Miss_Lonely kirjoitti:

Ehkäpä asia on niin..
        En omista kissoja, mutta (rotu)koiria. Haluatko kenties nähdä? ;)
        Kiusaaminen ei ole niin kivaa, jos itse joutuu sen kohteeksi. Suora lähestyminen sitä vastoin on.

Kukapa ei suoruudesta pitäisi...

Mutta juoksutahan ne koirulisi jo näytille, jotta jännittämästä päästään. Kuka niitä kissoja kaipaa, kun on läähättäviä ja kuolaavia kumppaneitakin tarjolla.

• ei kiinnosta niin ei kiinnosta
        Golehmainen kirjoitti:

vastata tämmöisiin, " moi tääl on pera millon pääsen luoksesi naimaan". Tai että "LIVE SEX SEURAA SOITA MULLE HETI". Yritä ymmärtää, että minkäänlainen määrä tätä ei voi korvata laatua.

• ................

Elämä on joskus epistä, sille asialle ei voi yhtään mitään. Löytyyhän tuoltakin ties mitä "seikkaulun hakijaa" tai muuten vain hengailijaa varmasti, mutta jokaisella (vaikka yleisesti näistä kommenteista päätellen voisi kuvitella muuta) on tavoitteena löytää kumppani. Ja kannattavaa se asia on vasta silloin, jos se kumppani löytyy. Ja jos käsitellään vain heteroita, niin aina kun nainen löytää kumppanin, niin jossain päin Suomea mieskin sellaisen on löytänyt. Se on loppujenlopuksi ihan yksi hailee eikö siellä nettideitissä saa tarpeeksi vastauksia (miehet) tai eikö löydy sopivaa(naiset).

Jokainenhan haluaa päästä mahdollisimman helpolla, mutta onko se nyt niin suuri uhraus miehille tai naisille, että lähestyy vastakkaista sukupuolta? Miten ylipäätänsä sitä parisuhteessa jaksaa olla jos näkee kaiken omalta taholtaan vain uhrauksena, jos kerran se ensimmäinen yhteydenoton tekeminenkin on niin vastenmielistä.

Ja onko kannattavampaa nettideittailla vai ei? Toisessa ei varmasti kumppania löydä jos ei mitään tee. Ja miksi se on aina joko tai? Miksei voisi ilman sen suurempaa stressiä silloin tällöin lähettää jollekin kiinnostavalle ihmiselle viestiä ja kuulostella tulisiko sieltä vastakaikua ja käydä ihmisten ilmoilla baareissa tai muussa vastaavissa ja tehdä siellä myös lähestyä kiinnostavia tapauksia? Eihän siellä nettideitissä tarvitse käyttää koko vapaa-aikaansa - ei baareissakaan!

Itselläni kävi erikoisen hyvä tuuri, sillä löysin netistä pitkäaikaisen seurustelukumppanini. Hänkään,miespuolinen siis, ei ollut aikaisemmin harrastanut nettideitti hässäkkää. Mutta niin se vaan meni, että niistä lukuisista yhteydenotoista hän herätti välittömästi mielenkiinnon ja hyvin olen hänen kanssaan viihtynyt eikä siihen vaikuttanut mitenkään se kuinka monta miestä siellä nettideittaili. Varmasti joukossa oli monia muitakin yhtä hyviä, mutta minulle tämä sattui olemaan vain se paras. Ja varmasti hekin, jos ovat mieleisensä löytäneet, ovat jo pariutuneet.

Ei tuolla nettimaailmassa ole sen enempää luvattu 100 prosenttista varmuutta rakkaudesta, ei naisille eikä miehille. Eikä ole missään muuallakaan. Voi vaan toivoa parasta ja pelätä pahinta. Jos on hyvä mies, niin kyllä hän naisen löytää jopa netissä. Joillakin se kestää kauemmin joillakin vähemmän aikaa.

Ps! Jotkut tytöt eivät vastaile viesteihin, jos he ovat saaneet 10 samanlaista viestiä per päivä. Mukaville yritin parhaani mukaan vastata, mutta vastauskin oli vain että kiitos ei ja hyvää jatkoa(mukavammin muotoiltuna).Ja sitten nämä ukkomiehet, törkyjenpuhujat ym. eivät mielestäni mitään sen erikoisempaa vastausta ansainneet.

Ps!! Olihan siellä niitä miehiä, jotka lähettivät kuvansa ja olivat vieläpä erittäin hyvännäköisiä...Mutta siltipä itse halusin miehen ilman kuvaa ja normaalilla pärställä varustettuna. Ei se kuvakaan kaikkea pelasta.

• treffina

"Myöhemmin tahti tosin hiipui, mutta jonkun viestinkin hän ehti saamaan."

Ei sillä ole mitään merkitystä kuinka monta käy vierailemassa sivuilla, jos ei ole uskallusta miehillä niitä viestejä laittaa. Minä en ainakaan reagoi pelkkään vierailuun. Ja kuten sanoit tuossa, ei niitä viestejä niin kauhean montaa sitten tule, joten rohkeasti vain miehet laittamaan niitä viestejänne, ilman niitä ei ainakaan onnistu!

• "tehoton" aloitte...

No näinhän se menee ja eipä siinä mitään. Mielellään otan yhteyttä ensiksi ja mun mielestä se on tavallaan miehen tehtävä. No takana on useita useita asiallisia yrityksiä mutten kenellekään ole vielä "kelvannut" edes sen vertaa jotta joku viitsisi vastata takaisin edes jotain. Luonnossa kiinnostuneita on, muttei täällä näköjään juuri ketään. Sitä vähäsen ihmettelen. Joten arvaapa vaan jaksaako sitä pahemmin enää ottaa yhteyttä kehenkään???? Ihmeellistä touhua, jos multa kysytään. Se aloitusviestin kirjoittaminen ei todellakaan ole mikään kovin suuri ponnistus MUTTA jos kertaakaan ei saa mitään vastausta, arvaapa meneekö touhussa vähäsen motivaatio. Ja itse vastaillut takaisin aina jokaiselle jotain. Siinäpä vähäsen mietittävää.

• treffina
        "tehoton" aloitte... kirjoitti:

No näinhän se menee ja eipä siinä mitään. Mielellään otan yhteyttä ensiksi ja mun mielestä se on tavallaan miehen tehtävä. No takana on useita useita asiallisia yrityksiä mutten kenellekään ole vielä "kelvannut" edes sen vertaa jotta joku viitsisi vastata takaisin edes jotain. Luonnossa kiinnostuneita on, muttei täällä näköjään juuri ketään. Sitä vähäsen ihmettelen. Joten arvaapa vaan jaksaako sitä pahemmin enää ottaa yhteyttä kehenkään???? Ihmeellistä touhua, jos multa kysytään. Se aloitusviestin kirjoittaminen ei todellakaan ole mikään kovin suuri ponnistus MUTTA jos kertaakaan ei saa mitään vastausta, arvaapa meneekö touhussa vähäsen motivaatio. Ja itse vastaillut takaisin aina jokaiselle jotain. Siinäpä vähäsen mietittävää.

kyllä tosiaan pahoillani, jos naiset eivät vastaa. Minä vastaan aina henkilökohtaisesti kaikille, jotka viestin laittavat. Harmi vain, että minulle ei vastata, jos itse laitan sen aloitusviestin ja usein käy myös niin, että kun annan s.postiosoitteen niin parin kerran jälkeen miehet lopettavat kirjoittelun. Kai se on sitä, että pitäisi päästä eteenpäin asiassa, mutta kun ovat kaukana, eikä livetapaamista ole helppo järjestää, niin into kirjoitteluunkin lopahtaa.

Mutta kyllä viestiin pitäisi aina vastata jatkuu kirjoittelu sitten tai ei ja puolin että toisin, niin miesten kuin naistenkin.

• Emmanuele

kuva on oltava.

• täysin vääristynyt tilanne

Juuri noin se on, aina. On huvittavaa, että jotkut naiset väittävät miehillä ja naisilla olevan samat oikeudet seuranhaussa. Nainen voi luulla, että koska hän saa ilmoitukseensa kymmeniä vastauksia, miehenkin pitää poimia vain paras ehdokas omista vastauksistaan. Mikään ei voisi olla kauempana totuudesta.

Osa naisista ei oikeasti tajua tilannetta. He eivät ole tarkastelleet asiaa kriittisesti eikä heidän ole tarvinnut kantaa huolta, koska asia toimii heidän OMALLA kohdallaan. Osa naisista tuntee tilanteen, mutta valehtelee. Suomi24:n keskustelupalstat ovat täynnä näitä naisia. Aina kun mies sanoo, ettei hän voi löytää netin kautta seuraa, joku nainen tulee selittämään, miten helposti se hänellä onnistui, ikään kuin nainen olisi tehnyt jotain paremmin ja miehen yksinäisyys olisikin miehessä olevien vikojen syytä.

Tiedän tietenkin, että joku naiselle vastanneista miehistä voi onnistua, mutta se on aivan lottoa, sillä nainen voi kontrolloida täysin tilannetta. Miehet ovat niin säälittäviä pillun perässä juoksijoita, että antavat suosiolla vallan naisille. Älkää puhuko munattomuudesta, sanokaa sitä pilluttomuudeksi.

• ---------

Ei miehillä ole pariutumismarkkinoilla mitään valtaa, koska suurin osa miehistä on niin helposti vietävissä olevia pillun perässä juoksijoita ja vonkaajia.

Se osa miehistä joka ei halua hyppiä naisen oikkujen mukaan, saa kärsiä siitä että se toinen osa miehistä antaa kaiken vallan naisille. Naisten ei tarvitse tehdä aloitteita koska aina löytyy tarpeeksi niitä perinteisiä miehiä jotka tulee lässyttämään ne tutut kliseet naiselle.

Luin taas tänään Suomi24:n palstalta kuinka nainen valitteli sitä ettei tapaa baareissa muita kuin seksin vonkaajia, että baarista ei muita miehiä löydy. Hän siis jätti sulavasti sen mainitsematta, että siellä baarissa olisi helvetisti niitä muitakin miehiä, mutta saadakseen heihin kontaktin, naisen täytyisi itse tehdä se aloite. :)

• Nettideiteissä on ainakin se hyvä puoli että voi pitää profiilia esillä ja ainakin teoriassa etsiä seuraa, näkemättä yhtään mitään vaivaa.
      Sekin on totta että naiset pääsee täällä valitsemaan seuraansa (mutta valitsemaan millaisten joukosta, se on toinen juttu), miesten kirjoittaessa vimmatusti ympärilleen toivoen että edes joku nainen vastaisi.
      Kuvitelkaa tilanne jossa jopa vain kunnolliset miehet ei tekisi enää aloitteita. Naisille tulvisi viestejä varatuilta pillunvonkaajilta, eikä ne siis nykyisellä asenteella voisi valita itselleen seuraa.

• näkyy jo nyt

"Kuvitelkaa tilanne jossa jopa vain kunnolliset miehet ei tekisi enää aloitteita. Naisille tulvisi viestejä varatuilta pillunvonkaajilta, eikä ne siis nykyisellä asenteella voisi valita itselleen seuraa."

Kuvaat jo melkein tällä hetkellä vallitsevaa tilannetta. Naisten käyttäytyminen deittailussa on saanut yhä useamman kunnollisen miehen vetäytymään, lopettamaan yritykset kokonaan. Kunnollinen mies ei alennu mihin tahansa, hänellä on rajansa. Vaikka hän jäisi yksin, hän on mitä on, itseään hän ei koskaan suostu myymään.

Ne naiset, jotka eivät toivo varattujen pillunvonkaajien vastaavan, huomaavat nyt olevansa passiivisuutensa vuoksi kuopassa, josta kukaan ei tule heitä hakemaan. Monet naiset nimenomaan etsivät näitä vonkaajia, koska he ovat ihan samaa maata, ihan samaa kyrpää, pillua ja persettä koko paskaporukka. Kunnolliset naiset eivät ole osoittaneet kunnollisille miehille tarpeeksi selvästi, että hyviä miehiä osataan vielä arvostaa.

Tulevaisuuden Suomessa tulee lasta ja paskaa, mutta samasta reiästä.

• teyruolf
        näkyy jo nyt kirjoitti:

"Kuvitelkaa tilanne jossa jopa vain kunnolliset miehet ei tekisi enää aloitteita. Naisille tulvisi viestejä varatuilta pillunvonkaajilta, eikä ne siis nykyisellä asenteella voisi valita itselleen seuraa."

Kuvaat jo melkein tällä hetkellä vallitsevaa tilannetta. Naisten käyttäytyminen deittailussa on saanut yhä useamman kunnollisen miehen vetäytymään, lopettamaan yritykset kokonaan. Kunnollinen mies ei alennu mihin tahansa, hänellä on rajansa. Vaikka hän jäisi yksin, hän on mitä on, itseään hän ei koskaan suostu myymään.

Ne naiset, jotka eivät toivo varattujen pillunvonkaajien vastaavan, huomaavat nyt olevansa passiivisuutensa vuoksi kuopassa, josta kukaan ei tule heitä hakemaan. Monet naiset nimenomaan etsivät näitä vonkaajia, koska he ovat ihan samaa maata, ihan samaa kyrpää, pillua ja persettä koko paskaporukka. Kunnolliset naiset eivät ole osoittaneet kunnollisille miehille tarpeeksi selvästi, että hyviä miehiä osataan vielä arvostaa.

Tulevaisuuden Suomessa tulee lasta ja paskaa, mutta samasta reiästä.

En ole aivan varma onko nettideittailun nykyinen tilanne, jossa "huithapelimeininki" vallitsee olisi naisten aikaansaannosta. Syynä tähän on mielestäni ääliömiehet, jotka anonyymiteetin turvin sekoilevat ja kirjoittelevat kenelle tahansa mitä tahansa. Näillä miehillä ei ole mitään itsekontrollia tai itsekritiikkiä toimintansa suhteen. Antaa palaa vain, kun se on täällä mahdollista! En yhtään ihmettele, että naiset ovat vähän ihmeissään. Onhan se outoa, että tanssipaikkojen seinäruusut sun muut ovatkin nyt sitten valtaisten huomionosoitusten ja kiinnostumisten polttopisteessä. Miksi näin on käynyt, vaikka miehiä ja naisia ptäisi Suomessa olla suurinpiirtein yhtä paljon? Mitä tarkoittaa tasa-arvoisuus nykyisin parisuhteita muodostettaessa?

• makua...
        teyruolf kirjoitti:

En ole aivan varma onko nettideittailun nykyinen tilanne, jossa "huithapelimeininki" vallitsee olisi naisten aikaansaannosta. Syynä tähän on mielestäni ääliömiehet, jotka anonyymiteetin turvin sekoilevat ja kirjoittelevat kenelle tahansa mitä tahansa. Näillä miehillä ei ole mitään itsekontrollia tai itsekritiikkiä toimintansa suhteen. Antaa palaa vain, kun se on täällä mahdollista! En yhtään ihmettele, että naiset ovat vähän ihmeissään. Onhan se outoa, että tanssipaikkojen seinäruusut sun muut ovatkin nyt sitten valtaisten huomionosoitusten ja kiinnostumisten polttopisteessä. Miksi näin on käynyt, vaikka miehiä ja naisia ptäisi Suomessa olla suurinpiirtein yhtä paljon? Mitä tarkoittaa tasa-arvoisuus nykyisin parisuhteita muodostettaessa?

onko ajattelu siirretty kokonaan miesten kontolle?

• tämä...

poistin profiilin muutama kuukausi sitten, yhtä tyhjän kanssa...

• tolkuttomasti

Syyllinen sana on aika lailla vahva ilmaus vallitsemaan tilanteeseen.

Olen nainen ja sain omaan ilmoitukseeni yli sata vastausta. Pikalaskulla 30 % oli ihan suoraan pillun vonkausta: yksikin mies oli kovasti tohkeissaan siitä, mitne erikoinen tilanne ja paljon tarjottavaa hänellä on: vaimo on vuorotöissä ja voi panna nuoria naisia myös viikonloppuisin.

Ilmoitukseni oli kuvaton ja ilmaisin selvästi, mitä olin etsimässä. Kuitenkin moisia vastauksia tuli noin 30. Epätoivo hiipi suoraan mieleen.

25 vuotta vanhemmat miehet kunnastautuivat myös. Olivat varmasti liikkeellä tosi tarkoituksella, mutta kuitenkin hakemassa ihan muuta kuin päiväkoti-ikäisen lapsen äitiä, joka käy töissä. Jos hakee seuraa parin viikon talvilomalle etelässä, taitaa olla aika lailla turhaa kosiskella töissä käyvää naista.

ja joo, varmasti niitä kunnollisia miehiä tuli karsittua liian kovalla kädellä pienestäkin aloitekyvyttömyydestä kun noiden vonkaajien takia suurin osa energiasta meni meilivuoren karsintaan.

Muutama viesti tuli myös selvästi psyykkisesti sairaalta, ja niiden viestien jälkeen pelotti lukea muita tai ainakaan kertoa itsestään sen enempiä, jos mieheltä ei saa ensin jotain vakuuksia siitä, että on ihan täyspäinen tyyppi.

Eli ei tosiaan kannata ottaa henkilökohtaisesti, jos nainen ei vastaa.

• jummartaa
        tolkuttomasti kirjoitti:

Olen nainen ja sain omaan ilmoitukseeni yli sata vastausta. Pikalaskulla 30 % oli ihan suoraan pillun vonkausta: yksikin mies oli kovasti tohkeissaan siitä, mitne erikoinen tilanne ja paljon tarjottavaa hänellä on: vaimo on vuorotöissä ja voi panna nuoria naisia myös viikonloppuisin.

Ilmoitukseni oli kuvaton ja ilmaisin selvästi, mitä olin etsimässä. Kuitenkin moisia vastauksia tuli noin 30. Epätoivo hiipi suoraan mieleen.

25 vuotta vanhemmat miehet kunnastautuivat myös. Olivat varmasti liikkeellä tosi tarkoituksella, mutta kuitenkin hakemassa ihan muuta kuin päiväkoti-ikäisen lapsen äitiä, joka käy töissä. Jos hakee seuraa parin viikon talvilomalle etelässä, taitaa olla aika lailla turhaa kosiskella töissä käyvää naista.

ja joo, varmasti niitä kunnollisia miehiä tuli karsittua liian kovalla kädellä pienestäkin aloitekyvyttömyydestä kun noiden vonkaajien takia suurin osa energiasta meni meilivuoren karsintaan.

Muutama viesti tuli myös selvästi psyykkisesti sairaalta, ja niiden viestien jälkeen pelotti lukea muita tai ainakaan kertoa itsestään sen enempiä, jos mieheltä ei saa ensin jotain vakuuksia siitä, että on ihan täyspäinen tyyppi.

Miten aina hehkutetaan sitä kuinka tulee niin paljon pillunvonkausviestejä? Sitten tulee. Luulisi että ne voi aika helposti karsia siitä päältä pois, ei ne vonkaajat mitään romaaneja kirjoittele...

Eli miksi kunnollisten miesten pitäisi kärsiä siitä, että muutamat ovat niitä vonkaajia?

• ne ei pelaa järjellä
        jummartaa kirjoitti:

Miten aina hehkutetaan sitä kuinka tulee niin paljon pillunvonkausviestejä? Sitten tulee. Luulisi että ne voi aika helposti karsia siitä päältä pois, ei ne vonkaajat mitään romaaneja kirjoittele...

Eli miksi kunnollisten miesten pitäisi kärsiä siitä, että muutamat ovat niitä vonkaajia?

Aivan. Naisilla suu käy vaahtonaan, että tulee niin ja niin paljon vonkaus viestejä, ettei pää kestä. Missäköhän kohtaa se ajatuskone rätisee ja tökkii, kun niin yksinkertainen asia, kuin oma-aloitteisuus ei sinne mahdu. Prinsessana jökötetään valtaistuimellaan ja itketään maailman vääryyksiä, kun ei tule kunnollisia viestejä.

• oli tämä
        jummartaa kirjoitti:

Pointti oli siis se, että kun viestejä tulee mielettömästi, niitä ei alun jälkeen jaksa edes lukea. Silloin jää ihan turhautumisesta vastaamatta niille potentiaalisille ja kunnollisille miehille.

Esimerkki: moi, olen 45 vuotta vanha ja harrastan kuntoilua.

Mitä mies on hakemassa?

Eli kun osa miehistä kertoo itsestään kovasti vähän, edes asuinpaikkaa ei mainita, niin tenttaamista ei jaksa alkaa. Onneksi osa kertoo niitä oleellisia asioita aloitusviestissään, ja erottuvat kyllä joukosta, ja toki niihin vastaa.

Itse en ainakaan suoralta kädeltä osannut valkata vonkaajia ja kunnollisia erikseen. Tekstien pituudessa ei ainakaan ole eroja.

Kunnollisten miesten ei tulekaan kärsiä vonkaajista, mutta niin vain valitettavasti käy. Otan kyllä vastaan vinkkejä, miten alkukarsinnan saa tehtyä pikaisesti. Itseni tosiaan piti lukea kaikki viestit ja sen jälkeen kysellä lisää, kun en osannut mitenkään päätellä, mitä on hakemassa. Huom. näin siis iskuri.netissä missä vastaajan profiili ei tule mukaan.

Asialle ei vain taida voida mitään, mutta tällaisena itse asian koin. Toive on turha, mutta esitän sen kuitenkin: Jos nainen kertoo, että on liikkeellä tosi tarkoituksella, niin kunnioita asiaa. Jos kertoo hakevansa tietyn ikäisiä miehiä, papparaiste ei silloin kiinnosta. Harvalta onnistuu treffailu akselilla Muonio-Hanko, eli käytä harkintaa maantieteellisen etäisyydenkin suhteen.

• ihmekumma.
        oli tämä kirjoitti:

Pointti oli siis se, että kun viestejä tulee mielettömästi, niitä ei alun jälkeen jaksa edes lukea. Silloin jää ihan turhautumisesta vastaamatta niille potentiaalisille ja kunnollisille miehille.

Mitä mies on hakemassa?

Eli kun osa miehistä kertoo itsestään kovasti vähän, edes asuinpaikkaa ei mainita, niin tenttaamista ei jaksa alkaa. Onneksi osa kertoo niitä oleellisia asioita aloitusviestissään, ja erottuvat kyllä joukosta, ja toki niihin vastaa.

Itse en ainakaan suoralta kädeltä osannut valkata vonkaajia ja kunnollisia erikseen. Tekstien pituudessa ei ainakaan ole eroja.

Kunnollisten miesten ei tulekaan kärsiä vonkaajista, mutta niin vain valitettavasti käy. Otan kyllä vastaan vinkkejä, miten alkukarsinnan saa tehtyä pikaisesti. Itseni tosiaan piti lukea kaikki viestit ja sen jälkeen kysellä lisää, kun en osannut mitenkään päätellä, mitä on hakemassa. Huom. näin siis iskuri.netissä missä vastaajan profiili ei tule mukaan.

Asialle ei vain taida voida mitään, mutta tällaisena itse asian koin. Toive on turha, mutta esitän sen kuitenkin: Jos nainen kertoo, että on liikkeellä tosi tarkoituksella, niin kunnioita asiaa. Jos kertoo hakevansa tietyn ikäisiä miehiä, papparaiste ei silloin kiinnosta. Harvalta onnistuu treffailu akselilla Muonio-Hanko, eli käytä harkintaa maantieteellisen etäisyydenkin suhteen.

Näin miehenä on kai sitten todettava, että melkoisia idiootteja mahtuu meidänkin joukkoon. Luulisi että olisi kaikkien edun mukaista pelata niillä säännöillä, mutta ei, muutaman vonkaajan sun muun sekopään takia kaikki joutuvat kärsimään. On se kumma juttu, eikä sille kai mitään voi. Tsemppiä kuitenkin.

• Cardman
        oli tämä kirjoitti:

Mitä mies on hakemassa?

"Pointti oli siis se, että kun viestejä tulee mielettömästi, niitä ei alun jälkeen jaksa edes lukea. Silloin jää ihan turhautumisesta vastaamatta niille potentiaalisille ja kunnollisille miehille."

Aivan ja varmasti ikävää. Mutta voit miettiä tätä myös miehen kannalta, me joudumme lähettämään niitä viestejä "mielettömästi", jotta saadaan edes pari vastausta. Ja ei se ole todellakaan helppoa kirjoittaa 100 erilaista mahdollisimman persoonallista viestiä, joka erottuu joukosta. Varsinkin kun et tiedä toisesta mitään.

Kuvat on yleensä helppo ja nopea katsoa ja siksi tuntuu, että jos et omaa sixpackia niin itseään voi olla todella vaikea tuoda läpi massasta. Taitaa suurin osa naisista tehdä sen karsinnan nimenomaan pelkkien kuvien perusteella. Siitä on helppo karsia iso osa pois jolloin voi keskittyä vain tiettyyn osaan. Tietyllä tapaa aivan älyttömän pinnallista. Itse ainakin tosi elämässä ihastun aina persoonaan, en ulkonäköön. Noista viesteistä vain kun ei näe toisen persoonaa, sen näkee vasta livenä.

Eli kyllä tässäkin systeemissä paljon puutteita on. Jos hyvä tuuri käy niin voi jonkun löytääkin. Ilman hyvää kuvaa kuitenkin miehille todella hankalaa. Hyvän kuvan omaavat taas voivat helposti hyppiä pillulta pillulle. Ja sitten naiset valittavat kun miehet on mulkkuja ja vain seksin perässä.

• jepsjeps
        ihmekumma. kirjoitti:

Näin miehenä on kai sitten todettava, että melkoisia idiootteja mahtuu meidänkin joukkoon. Luulisi että olisi kaikkien edun mukaista pelata niillä säännöillä, mutta ei, muutaman vonkaajan sun muun sekopään takia kaikki joutuvat kärsimään. On se kumma juttu, eikä sille kai mitään voi. Tsemppiä kuitenkin.

Osasinhan selittää lopulta, mitä tarkoitin asialla.

Ymmärrän kyllä, että miesten näkökulmasta asia on yhtä turhauttava. Viestejä pitää lähetellä monelle, eikä sitten taas jaksa lukea profiilin toivomuksia. Itseään ruokkiva kierre.

Itselleni kävi niin, että ihan ekat vastaukset olivat tällaisiä: "Hei, olen 30-vuotias mies. asiaa koulutuksesta, edellisestä suhteesta, yms yms ja kertoi asuvansa Oulussa ja olevansa tulossa Helsinkiin jatkokoulutukseen kesäksi."

Vastasin asiallisesti, ja kerroin että tuntuu oikein sopivalta kaikin tavoin, mutta Ouluun on matkaa 700 kilometriä, joten suhteen jatkomahdollisuudet ovat heikot ja Helsiinkin on matkaa 200 kilometriä.

No joo, mies oli siis etsimässä ilmaista yöpaikkaa kaikkien herkkujen kera reissujen ajaksi.

Itseltä meni asian tajuamiseen tovi, toinen tosiaan puhui aidasta ja toinen seipästä. Jotenkin vain pidin selvänä, että kun kerron selvästi mitä haen, oululaiset eivät hae luotani ilmaista palveluhotellia.

Huomasin kyllä nopeasti, että hakukriteereitä ei lueta tai niistä ei välitetä.

Tämän vuoksi jätin vastaamatta/tenttaamatta varmasti kunnollisiltakin miehiltä lisätietoja.

Koitin vain sanoa sitä, että jos nainen ei vastaa, ole kovasti aloitteellinen, syynä ei ole meilin lähettänyt mies (miehen huonous yms), vaan taustalla voi tosiaan olla meileihin hukkuminen ja turhautuminen viikonloppupanoa etsiviin miehiin.

Tsemppiä miehillekin!

• mies...
        jepsjeps kirjoitti:

Osasinhan selittää lopulta, mitä tarkoitin asialla.

Ymmärrän kyllä, että miesten näkökulmasta asia on yhtä turhauttava. Viestejä pitää lähetellä monelle, eikä sitten taas jaksa lukea profiilin toivomuksia. Itseään ruokkiva kierre.

Itselleni kävi niin, että ihan ekat vastaukset olivat tällaisiä: "Hei, olen 30-vuotias mies. asiaa koulutuksesta, edellisestä suhteesta, yms yms ja kertoi asuvansa Oulussa ja olevansa tulossa Helsinkiin jatkokoulutukseen kesäksi."

Vastasin asiallisesti, ja kerroin että tuntuu oikein sopivalta kaikin tavoin, mutta Ouluun on matkaa 700 kilometriä, joten suhteen jatkomahdollisuudet ovat heikot ja Helsiinkin on matkaa 200 kilometriä.

No joo, mies oli siis etsimässä ilmaista yöpaikkaa kaikkien herkkujen kera reissujen ajaksi.

Itseltä meni asian tajuamiseen tovi, toinen tosiaan puhui aidasta ja toinen seipästä. Jotenkin vain pidin selvänä, että kun kerron selvästi mitä haen, oululaiset eivät hae luotani ilmaista palveluhotellia.

Huomasin kyllä nopeasti, että hakukriteereitä ei lueta tai niistä ei välitetä.

Tämän vuoksi jätin vastaamatta/tenttaamatta varmasti kunnollisiltakin miehiltä lisätietoja.

Koitin vain sanoa sitä, että jos nainen ei vastaa, ole kovasti aloitteellinen, syynä ei ole meilin lähettänyt mies (miehen huonous yms), vaan taustalla voi tosiaan olla meileihin hukkuminen ja turhautuminen viikonloppupanoa etsiviin miehiin.

Tsemppiä miehillekin!

lähetä 200 meiliä siinä toivossa että *mahdollisesti* yksi vaivautuisi vastaamaan...

• n48
        mies... kirjoitti:

lähetä 200 meiliä siinä toivossa että *mahdollisesti* yksi vaivautuisi vastaamaan...

Voi olla totta, mutta niitä "ei itseään kunnioittavia" on niin paljon liikkeellä, että meilejä tosiaan tulvii naisille.

200 on varmasti liian iso määrä, mutta tietyt samat tyypit kirjoittelee jokaiselle naiselle, jonka yhteystiedot ovat esille. Se, asuuko nainen Rovaniemellä vai Haminassa, on merkitsetön seikka. Se, onko nainen 20-vuotias vai 55-vuotias, ei merkitystä.

Itseään kunniottava mies tähtäisi mieluummin muutaman oikeaan kohderyhmään kuuluvaan naiseen, kuin pommittaisi kaikkia jotka vaan ilmonsa esille laittaa.

Luulen, että iso osa noista kaikille vaan oma esittely menemään tyypeillä on mielenterveys yms ongelmia. Netissä on kuuluisa "kerro millaiset ulkokengät sulla on?" ja "kerro mitä teet joka päivä" -tyyppi. Alkuviestit ovat ihan normaaleja, ja sitten alkaa jankata noita juttuja. Siinä vaiheessa nainen osaa toki lopettaa viestittelyn lyhyeen, mutta osaa aluksi esiintyä tavallisena tyyppinä.

Luulen, että hyvin pienen vähemmistön vuoksi valtaosa kärsii. Reaalimailmassa ainakin itse elän kovasti erilaista elämää kuin ulkokenkämies, joten netti on ainoa tapa kohdata avohoidossa (?) olevia. Siksi tuollaiset viestit uuvuttavat ja vievät pohjaa koko touhulta.

• heppu73
        n48 kirjoitti:

Voi olla totta, mutta niitä "ei itseään kunnioittavia" on niin paljon liikkeellä, että meilejä tosiaan tulvii naisille.

200 on varmasti liian iso määrä, mutta tietyt samat tyypit kirjoittelee jokaiselle naiselle, jonka yhteystiedot ovat esille. Se, asuuko nainen Rovaniemellä vai Haminassa, on merkitsetön seikka. Se, onko nainen 20-vuotias vai 55-vuotias, ei merkitystä.

Itseään kunniottava mies tähtäisi mieluummin muutaman oikeaan kohderyhmään kuuluvaan naiseen, kuin pommittaisi kaikkia jotka vaan ilmonsa esille laittaa.

Luulen, että iso osa noista kaikille vaan oma esittely menemään tyypeillä on mielenterveys yms ongelmia. Netissä on kuuluisa "kerro millaiset ulkokengät sulla on?" ja "kerro mitä teet joka päivä" -tyyppi. Alkuviestit ovat ihan normaaleja, ja sitten alkaa jankata noita juttuja. Siinä vaiheessa nainen osaa toki lopettaa viestittelyn lyhyeen, mutta osaa aluksi esiintyä tavallisena tyyppinä.

Luulen, että hyvin pienen vähemmistön vuoksi valtaosa kärsii. Reaalimailmassa ainakin itse elän kovasti erilaista elämää kuin ulkokenkämies, joten netti on ainoa tapa kohdata avohoidossa (?) olevia. Siksi tuollaiset viestit uuvuttavat ja vievät pohjaa koko touhulta.

kiva jos tyyppeihin voisi antaa jonkinlaista palautetta. Samaan tapaan kuin esimerkiksi Ebayssa ostajat voivat antaa palautetta siitä kuinka tyytyväisiä he myyjään olivat. Näin uudet ostajat saavat heti vähän näppituntumaa riskitasosta. Nainen tai mies voisi ilmoittaa toiselle, että anteeksi vain ei kiinnosta, mutta kiitos kuitenkin asiallisesta yhteydenotosta. Tämän rinnalla hän voisi sitten esim. klikata jotain " " nappulaa joka tulee näkymään asiallisten miesten (ja naisten) profiileissa ja saa nämä paremmin erottumaan pervoista. Tietenkin tässä olisi hyväksikäytön riskejä, mutta kokonaisuudessaan se voisi olla parempi systeemi kuin nykyinen.

• mitähän vielä
        heppu73 kirjoitti:

kiva jos tyyppeihin voisi antaa jonkinlaista palautetta. Samaan tapaan kuin esimerkiksi Ebayssa ostajat voivat antaa palautetta siitä kuinka tyytyväisiä he myyjään olivat. Näin uudet ostajat saavat heti vähän näppituntumaa riskitasosta. Nainen tai mies voisi ilmoittaa toiselle, että anteeksi vain ei kiinnosta, mutta kiitos kuitenkin asiallisesta yhteydenotosta. Tämän rinnalla hän voisi sitten esim. klikata jotain " " nappulaa joka tulee näkymään asiallisten miesten (ja naisten) profiileissa ja saa nämä paremmin erottumaan pervoista. Tietenkin tässä olisi hyväksikäytön riskejä, mutta kokonaisuudessaan se voisi olla parempi systeemi kuin nykyinen.

Eipä taida sinulla pahemmin olla kokemusta naisista, jotka eivät kelvanneetkaan. Bordellissa kasvanut turkkilainen merimies päästelee vienoja rakkaudentunnustuksia loukkaantuneeseen naiseen verrattuna. Sopii arvata millainen kostoristiretki olisi välittömästi päällä palautepalstalla.

• Cardman
        heppu73 kirjoitti:

Systeemiä tosiaan voisi hyväksikäyttää aivan liian helposti. Ja tällä systeemillä missä miehillä on todella vaikeaa saada mitään vastausta mihinkään viestiin on hyväksikäyttämisen houkutus varmasti monella todella suuri. Saisi edes pari vastausta. Edes sen "ei kiitos".

• heppu73
        Cardman kirjoitti:

Systeemiä tosiaan voisi hyväksikäyttää aivan liian helposti. Ja tällä systeemillä missä miehillä on todella vaikeaa saada mitään vastausta mihinkään viestiin on hyväksikäyttämisen houkutus varmasti monella todella suuri. Saisi edes pari vastausta. Edes sen "ei kiitos".

tietenkin noinkin. Tiedän, että naisille pitää tällaisessa tilanteessa tarjota sympatiaa yms. eikä teknisiä ratkaisuja, mutta yksi tekninenratkaisu
        naisten roskaposti ongelmiin voisi olla näyttää kaikkien profiilien kohdalla kuinka moneen naiseen tai mieheen kyseinen profiili on ollut yhteydessä esimerkiksi viimeisen kuukauden aikana. Jos nainen näkee, että miehellä on esimerkiksi 200 koukkua vedessä samaan aikaan se kertoo ehkä jotain.

• jooooo
        mies... kirjoitti:

Mulla meni "hermot" jo parin kymmenen jälkeen, koska yhtään vastausta en saanut. Kaikki viestit olivat kirjoitettu vielä henk koht eikä mitään copy paste viritelmiä ja jokaisessa oli useita rivejä. Jokainen tyttö asui lähellä ja etsi tällaista miestä. No eipä ketään kiinnostanut edes sen yhden viestin verran ja komeaksikin mun on kehuttu monta kertaa, joten kuvassa tuskin oli mitään vikaa.

Ja mun mielestä ei ole hirveen vaikeaa vastata muutamalla rivillä jotain. Itse tekisin näin jokaiselle fiksulle yhteydenotolle. Ja jos niitä fiksuja yhdeydenottoja tulisi paljon, no copy pastella jotain vastaavaa: Kiitokset viestistä, mutta luulen, ettet ole sellainen henkilö, jota etsin. Mukavaan talven jatkoa ja tsemppiä nettideittailuun!!!

Eipä siinä montaa sekuntia mene, kun tollaisen lähettää henkilöille, jotka eivät kiinnosta tai sytytä. Ja ne "yli-ikäiset" ja muut vonkaajat... ne nyt voi sivuuttaa samantien. Jos itse saisin paljon viestejä, voin suoraan sanoa, että ihan helvetisti niitä pitäisi tulla jotten jaksaisi vastailla jokaiselle jotain.

Mutten jaksa mitään sataa viestiä kirjoittaa, jotta ehkäpä saan muutaman vastauksen maksimissaan. Mielellään kirjoittelen ja mun mielestä tavallaan miehen tehtävä ottaa yhteyttä, mutta rajansa kaikella. Ja noilla naispuolisilla henkilöillä ei yleensä ole kuvia, ainakaan niillä joille itse kirjoittelin. Sitten, jos saan ehkäpä sen kuvan jossakin vaiheessa, no tuskin mutta jos käy niiiiiin ihmeellisesti. Se ei ehkäpä sitten miellytä ja se oli siinä. Ja ei kun kirjoittelemaan seuraavaa sataa viestiä;)

Siinä vastaus miksi jotkut saavat viestejä ihan älyttömästi. Tää on tällainen toivotaan toivotaan treffipalsta, yrittänyttä ei laiteta ja määrä korvaa laadun. No kenen "vika" nykyinen trendi on??? Ehkäpä meidän kaikkien, mutta vähiten mun mielestä siitä voi syyttää tällaisia kunnollisia miehiä kuten minä. Emme saa täällä mitään aikaiseksi, kukaan ei ota yhteyttä ja ketään ei juuri kiinnosta meidän viestit. Ja äskeinen ei ollut mitään "itkemistä", mun ei tarvitse itkeskellä joidenkin epämääräisten naistenalkujen perään. Ikävä kommentti, pahoittelut mutta sellainen kuva jäänyt tästä touhusta pääosin. Kunnollisia tyttöjäkin on ja muutamat ovat ottaneet yhteyttä. Siitä iso kiitos heille!!!

Varmasti joku aina onnistuu löytämään sen oikean, mutta moni kunnollinen kaveri lähtee helvettiin, kun huomaa että on todennäköisempää löytää kumppani vaikka K-kaupan kassajonosta kuin täältä. Mäkin taidan suuntautua tästä lähtien jonnekin ihan minne tahansa muualle. Vaikka kävelen pitkin katuja, tuleepahan edes parempi mieli ja voin jopa törmätä siihen oikeaan.

Veikkaisin, että parin vuoden päästä. No mä kävelen edelleen niitä katuja pitkin mutta tuskin enää yksin. Ja mitäs sitten nämä netti"kuningattaret" tekevät??? Luulen että suurin osa heistä roikkuu vieläkin täällä ja mahdollisesti ovat sinä aikana kokeneet useita epämääräisiä "suhteita" kaikenlaisten pelimiesten ja pettäjien kanssa mutta vielä jaksavat odottaa sitä päivää kun se oikea prinssi sieltä saapuu jossakin vaiheessa. Hyvää kannattaa odottaa, mutta mä luulen että naisten on turhaa odotella saavansa täältä mitään kovin hyvää.. No tietysti joku aina onnistuu ja hyvä niin. Ja miksi näin??? No ehkäpä arvaatte missä suurin osa niistä kunnollisista miehistä viettää aikaansa. Missä tahansa muualla muttei täällä kirjoittelemassa satoja persoonallisia aloitusviestejä samalla toivoen, että ehkä jossakin vaiheessa saa jopa vastauksen joltakin kasvottomalta henkilöltä, josta tuskin enää muutaman viestin jälkeen kuulee mitään.

Ja mites mun nettideittailut??? Yhteenkään aloitusviestiin siis ei ole vastattu, vielä;). Tosin kaksi tyttöä olen tavannut ihan livenäkin ja molemmat ottivat muhun yhteyttä, muttei meistä tullut kavereita enempää. Kumpikin oli sitä mieltä, että noin komea, kultainen ja kiva kaveri, miten ihmeessä et saa yhteydenottoja ja kukaan ei vastaile mitään. No se kun tietäisi???? Mutta sen ainakin tiedän, että nämä nettitreffailut ovat mun kohdalla tulleet tiensä päähän. Ja miksi??? No kunnollinen kaveri ei viitsi olla täällä kirjoittelemassa satoja persoonallisia aloitusviestejä samalla toivoen, että ehkä jossakin vaiheessa saa jopa vastauksen joltakin kasvottomalta henkilöltä, josta tuskin enää muutaman viestin jälkeen kuulee mitään. Kunnollinen mies osaa ajatella yläpäällä eikä sillä toisella päällä ja todennäköisesti lähtee pois huomatessaan, ettei tässä touhussa ole mitään järkeä...

• JamesVman
        jooooo kirjoitti:

Mulla meni "hermot" jo parin kymmenen jälkeen, koska yhtään vastausta en saanut. Kaikki viestit olivat kirjoitettu vielä henk koht eikä mitään copy paste viritelmiä ja jokaisessa oli useita rivejä. Jokainen tyttö asui lähellä ja etsi tällaista miestä. No eipä ketään kiinnostanut edes sen yhden viestin verran ja komeaksikin mun on kehuttu monta kertaa, joten kuvassa tuskin oli mitään vikaa.

Ja mun mielestä ei ole hirveen vaikeaa vastata muutamalla rivillä jotain. Itse tekisin näin jokaiselle fiksulle yhteydenotolle. Ja jos niitä fiksuja yhdeydenottoja tulisi paljon, no copy pastella jotain vastaavaa: Kiitokset viestistä, mutta luulen, ettet ole sellainen henkilö, jota etsin. Mukavaan talven jatkoa ja tsemppiä nettideittailuun!!!

Eipä siinä montaa sekuntia mene, kun tollaisen lähettää henkilöille, jotka eivät kiinnosta tai sytytä. Ja ne "yli-ikäiset" ja muut vonkaajat... ne nyt voi sivuuttaa samantien. Jos itse saisin paljon viestejä, voin suoraan sanoa, että ihan helvetisti niitä pitäisi tulla jotten jaksaisi vastailla jokaiselle jotain.

Mutten jaksa mitään sataa viestiä kirjoittaa, jotta ehkäpä saan muutaman vastauksen maksimissaan. Mielellään kirjoittelen ja mun mielestä tavallaan miehen tehtävä ottaa yhteyttä, mutta rajansa kaikella. Ja noilla naispuolisilla henkilöillä ei yleensä ole kuvia, ainakaan niillä joille itse kirjoittelin. Sitten, jos saan ehkäpä sen kuvan jossakin vaiheessa, no tuskin mutta jos käy niiiiiin ihmeellisesti. Se ei ehkäpä sitten miellytä ja se oli siinä. Ja ei kun kirjoittelemaan seuraavaa sataa viestiä;)

Siinä vastaus miksi jotkut saavat viestejä ihan älyttömästi. Tää on tällainen toivotaan toivotaan treffipalsta, yrittänyttä ei laiteta ja määrä korvaa laadun. No kenen "vika" nykyinen trendi on??? Ehkäpä meidän kaikkien, mutta vähiten mun mielestä siitä voi syyttää tällaisia kunnollisia miehiä kuten minä. Emme saa täällä mitään aikaiseksi, kukaan ei ota yhteyttä ja ketään ei juuri kiinnosta meidän viestit. Ja äskeinen ei ollut mitään "itkemistä", mun ei tarvitse itkeskellä joidenkin epämääräisten naistenalkujen perään. Ikävä kommentti, pahoittelut mutta sellainen kuva jäänyt tästä touhusta pääosin. Kunnollisia tyttöjäkin on ja muutamat ovat ottaneet yhteyttä. Siitä iso kiitos heille!!!

Varmasti joku aina onnistuu löytämään sen oikean, mutta moni kunnollinen kaveri lähtee helvettiin, kun huomaa että on todennäköisempää löytää kumppani vaikka K-kaupan kassajonosta kuin täältä. Mäkin taidan suuntautua tästä lähtien jonnekin ihan minne tahansa muualle. Vaikka kävelen pitkin katuja, tuleepahan edes parempi mieli ja voin jopa törmätä siihen oikeaan.

Veikkaisin, että parin vuoden päästä. No mä kävelen edelleen niitä katuja pitkin mutta tuskin enää yksin. Ja mitäs sitten nämä netti"kuningattaret" tekevät??? Luulen että suurin osa heistä roikkuu vieläkin täällä ja mahdollisesti ovat sinä aikana kokeneet useita epämääräisiä "suhteita" kaikenlaisten pelimiesten ja pettäjien kanssa mutta vielä jaksavat odottaa sitä päivää kun se oikea prinssi sieltä saapuu jossakin vaiheessa. Hyvää kannattaa odottaa, mutta mä luulen että naisten on turhaa odotella saavansa täältä mitään kovin hyvää.. No tietysti joku aina onnistuu ja hyvä niin. Ja miksi näin??? No ehkäpä arvaatte missä suurin osa niistä kunnollisista miehistä viettää aikaansa. Missä tahansa muualla muttei täällä kirjoittelemassa satoja persoonallisia aloitusviestejä samalla toivoen, että ehkä jossakin vaiheessa saa jopa vastauksen joltakin kasvottomalta henkilöltä, josta tuskin enää muutaman viestin jälkeen kuulee mitään.

Ja mites mun nettideittailut??? Yhteenkään aloitusviestiin siis ei ole vastattu, vielä;). Tosin kaksi tyttöä olen tavannut ihan livenäkin ja molemmat ottivat muhun yhteyttä, muttei meistä tullut kavereita enempää. Kumpikin oli sitä mieltä, että noin komea, kultainen ja kiva kaveri, miten ihmeessä et saa yhteydenottoja ja kukaan ei vastaile mitään. No se kun tietäisi???? Mutta sen ainakin tiedän, että nämä nettitreffailut ovat mun kohdalla tulleet tiensä päähän. Ja miksi??? No kunnollinen kaveri ei viitsi olla täällä kirjoittelemassa satoja persoonallisia aloitusviestejä samalla toivoen, että ehkä jossakin vaiheessa saa jopa vastauksen joltakin kasvottomalta henkilöltä, josta tuskin enää muutaman viestin jälkeen kuulee mitään. Kunnollinen mies osaa ajatella yläpäällä eikä sillä toisella päällä ja todennäköisesti lähtee pois huomatessaan, ettei tässä touhussa ole mitään järkeä...

Olen ihan samaa mieltä. Olen itsekin lähettänyt useita persoonallisia viestejä. Joihinkin käyttänyt enemmänkin aikaa. Olen kokeillut myös erilaisia kirjoitustyylejä. Vähän virallisempaa ja sitten jotain vähän tyhmempää ja huumoripitoisempaakin. Joihinkin olen pistänyt mukaan kuvani ja joihinkin en. Jos naisen kuva on ilmoituksessa ollut mukana, olen lähettänyt aina myös oman kuvani vaihdossa.

Vastauksia: 0

Itse en ole pilluvonkaaja vaan etsin mukavia ihmisiä joiden kanssa ehkä voisi tulla jotain romanssiakin tai sitten vain ystävyyttä. Pidän itseäni ns. kunnon miehenä. Omatunto hemmetti vieköön kun on estämässä toisten ihmisten hyväksikäyttämisen.

Sitten, kun katsoo esim suomi24 miesten ilmoituksia niin kaikilla, joilla näkyy sixpack on vieraskirja täynnä naisten viestejä. Olen päätynyt sellaiseen tulokseen, että ilman sixpackia ei miesten netistä kannata seuraa hakea ja sittenkin vain seksiseuraa. Pitäkää hauskaa naiset! Adios!

Seuraava projekti, kulutan vuoden 2007 punttisalilla. I might be back! ;) Vakavat seurustelusuhteet haen kyllä tästä lähtien muualta.

• kiribati
        ne ei pelaa järjellä kirjoitti:

Aivan. Naisilla suu käy vaahtonaan, että tulee niin ja niin paljon vonkaus viestejä, ettei pää kestä. Missäköhän kohtaa se ajatuskone rätisee ja tökkii, kun niin yksinkertainen asia, kuin oma-aloitteisuus ei sinne mahdu. Prinsessana jökötetään valtaistuimellaan ja itketään maailman vääryyksiä, kun ei tule kunnollisia viestejä.

jos miehenä laittaisit ilmoituksen jonnekin ja seuraavana päivänä huomaisit iloksesi saaneesi 20 viestiä. Niistä 19 olisi homomiehiltä, jotka olisivat vain "kokeilleet, kun eihän se mitään ota jos ei annakaan". (Se 20. olisi naimisissa oleva nainen, joka ei mitenkään vastaisi hakukriteereitäsi, mutta hän nyt vaan haluaisi saada itseään 20 vuotta nuorempaa seuraa aina silloin, kun hänen aikatauluunsa sopii.)

• ne ei pelaa järjellä
        kiribati kirjoitti:

jos miehenä laittaisit ilmoituksen jonnekin ja seuraavana päivänä huomaisit iloksesi saaneesi 20 viestiä. Niistä 19 olisi homomiehiltä, jotka olisivat vain "kokeilleet, kun eihän se mitään ota jos ei annakaan". (Se 20. olisi naimisissa oleva nainen, joka ei mitenkään vastaisi hakukriteereitäsi, mutta hän nyt vaan haluaisi saada itseään 20 vuotta nuorempaa seuraa aina silloin, kun hänen aikatauluunsa sopii.)

Eipä tuo paljoa hetkauttaisi. Sivuuttaisin nuo viestit ja hakisin itse sen kiinnostavan ilmoituksen. Mikäköhän kohta tässä ei naisten järkeilyyn enää mahdu? Surkeaa prinsessakompleksia tuo tuommoinen viestimääristä valittaminen.

Sitä on taas vaikea ymmärtää, mistä nuo homot matkaan tuppasivat. Yritätkö viitata, että naisia häiriköivät copy-pastettajat ovatkin todellisuudessa lesboja? ;)

• Cardman
        kiribati kirjoitti:

Ottaisin nuo 20 viestiä homomiehiltä any day mieluummin kuin 0 viestiä. Ainakin joku on kiinnostunut.

Ja todella mieluummin otan vaikka ne 500 viestiä kuukaudessa, joista joudun etsimään ne muutamat hyvät viestit kuin 0-1 viestiä, joista etsin hyvät viestit. Kyllähän tuossa vähän työtä on kun noita lukee ja karsii, mutta entä sitten? Paljon kivempaa se silti on kuin lukea sitä yhtä "kiitos, mutta ei kiitos" viestiä.

• zepponen84
        kiribati kirjoitti:

Muutama viesti takaperin puhuttiin, että n. 30% olisi pillunvonkausviestejä. Milläs laskutavalla 19/20 saadaan 30%? Toisin sanoen, oikeen mukavalta tuntuisi ne parinkymmenen homomiehen viestit, kun sitä vasten saisi n. 40 "kunnon" viestiä.

• jartsipartsi
        JamesVman kirjoitti:

Olen ihan samaa mieltä. Olen itsekin lähettänyt useita persoonallisia viestejä. Joihinkin käyttänyt enemmänkin aikaa. Olen kokeillut myös erilaisia kirjoitustyylejä. Vähän virallisempaa ja sitten jotain vähän tyhmempää ja huumoripitoisempaakin. Joihinkin olen pistänyt mukaan kuvani ja joihinkin en. Jos naisen kuva on ilmoituksessa ollut mukana, olen lähettänyt aina myös oman kuvani vaihdossa.

Vastauksia: 0

Itse en ole pilluvonkaaja vaan etsin mukavia ihmisiä joiden kanssa ehkä voisi tulla jotain romanssiakin tai sitten vain ystävyyttä. Pidän itseäni ns. kunnon miehenä. Omatunto hemmetti vieköön kun on estämässä toisten ihmisten hyväksikäyttämisen.

Sitten, kun katsoo esim suomi24 miesten ilmoituksia niin kaikilla, joilla näkyy sixpack on vieraskirja täynnä naisten viestejä. Olen päätynyt sellaiseen tulokseen, että ilman sixpackia ei miesten netistä kannata seuraa hakea ja sittenkin vain seksiseuraa. Pitäkää hauskaa naiset! Adios!

Seuraava projekti, kulutan vuoden 2007 punttisalilla. I might be back! ;) Vakavat seurustelusuhteet haen kyllä tästä lähtien muualta.

"Sitten, kun katsoo esim suomi24 miesten ilmoituksia niin kaikilla, joilla näkyy sixpack on vieraskirja täynnä naisten viestejä."

No jos se noin helppoa olisi, niin sittenhän minunkin vieraskirjan olisi pitänyt pursuta viestejä. :D Kyllä väittäisin, että pärstäkerroin on vielä tärkeämpi tekijä. Sitä onkin hankalampi muutta, kunnon kropan saa kuka tahansa...

• niiiiin
        zepponen84 kirjoitti:

Muutama viesti takaperin puhuttiin, että n. 30% olisi pillunvonkausviestejä. Milläs laskutavalla 19/20 saadaan 30%? Toisin sanoen, oikeen mukavalta tuntuisi ne parinkymmenen homomiehen viestit, kun sitä vasten saisi n. 40 "kunnon" viestiä.

kyllä mäkin ottaisin mielelläni mitä tahansa vonkaus ja viestejä homomiehiltäkin jos vastaavasti tulisi kunnollisia yhteydenottoja useita. Jos joka sadas olisi "kunnon" viesti, sitten voisin valittaa. Jos saisi useita viestejä ja puolet olisivat roskiskamaa, no nykyiseen tilanteeseen verrattuna se olisi uskomattoman hieno ja mukava juttu. Eipä muuta voi sanoa.

Eipä eräiden tarvitsisi "valittaa", jos tietäisivät että täällä on mukana "tosi"mielellä useita satoja/tuhansia henkilöitä, jotka eivät saa viestin viestiä moneen viikkoon/kuukauteen. Ja vastauksiakaan harvoin tippuu, ei-kiitos on jo sellainen ihme, että voisi melkein viivan vetää seinälle.

• ppp_
        niiiiin kirjoitti:

kyllä mäkin ottaisin mielelläni mitä tahansa vonkaus ja viestejä homomiehiltäkin jos vastaavasti tulisi kunnollisia yhteydenottoja useita. Jos joka sadas olisi "kunnon" viesti, sitten voisin valittaa. Jos saisi useita viestejä ja puolet olisivat roskiskamaa, no nykyiseen tilanteeseen verrattuna se olisi uskomattoman hieno ja mukava juttu. Eipä muuta voi sanoa.

Eipä eräiden tarvitsisi "valittaa", jos tietäisivät että täällä on mukana "tosi"mielellä useita satoja/tuhansia henkilöitä, jotka eivät saa viestin viestiä moneen viikkoon/kuukauteen. Ja vastauksiakaan harvoin tippuu, ei-kiitos on jo sellainen ihme, että voisi melkein viivan vetää seinälle.

jos ei saa edes sitä "kiitos,mutta ei kiitos"
        viestiä.Fiksu ihminen tietää,että vastaamatta
        jättäminenkin on vastaus.

Tämän keskustelupalstan mukaan naiset saa
        tulvimalla viestejä.Oletetaan tilanne,nainen
        vastaisi kaikille "ei kiitos" jotka ei kiinnosta,niin siitä alkaisi se jankuttaminen,(ei kaikki)et mikä nyt päläpälä....
        Eihän sellaista jaksa kukaan.

Kuvaton profiili on ok,jos on valmis
        lähettämään kuvansa.Jos sitä ei digikamera ja
        kamerakännykkä ajalla pysty lähettämään,niin
        kyseisen profiilin voi uhohtaa.Sekin jo kertoo ihmisestä aika paljon.Kuulostaa ehkä
        pinnalliselta,suurinta osaa kuitenkin kiinnostaa
        kumppanin ulkonäkö.Kuvista vielä sen verran,
        toivon mukaan ovat ajan tasalla mitä tuolla
        profiileissa pidetään.
        Peli on kovaa,toivon mukaan rehellistä.

• oli tämä kirjoitti:

Mitä mies on hakemassa?

Jokainen voi profiilissaan määritellä sen "Ihannepartnerin" ominaisuuksia aika paljonkin. Ikä, paikkakunta, siviilisääty, ruumiinrakenne jne jne.

Kun ne määritykset on tehty, asetetaan profiilissa päälle suodatin joka laskee läpi vain ihanne-ominaisuudet täyttävät hakijat. Löytyy sieltä "Oma sivu - "Muokkaa profiiliasi" - "Asetukset" - "Kuka saa lähettää sinulle viestejä".

Tuolla jo pääsee ainakin alkuun, saa karsittua ison osan kokonaan sopimattomien profiilien viesteistä.

Jos niitä viestejä edelleen tunkee ovista ja ikkunoista, tarkempi karsinta menee valitettavasti käsitöiksi.

Onneksi näin miehenä ei ole tuota ongelmaa. Ne kaksi tai kolme viestiä venäläisiltä naisilta per viikko on helppo ja nopea poistaa. Ja niiden mahdollisten muiden kanssa tulee hyvin toimeen.

• Korian
        tolkuttomasti kirjoitti:

Nettideiteissä olen ottanut sen linjan, että ottakoot nainen minuun yhteyttä. Syynä on juuri nämä pillunvonkaajat ja muut häröt, joiden takia en ala kilpalaulantaan saadakseni naisen jakamatonta huomiota. Yksinkertaisesti ei kiinnosta panostaa yhteydenottoihin kun tietää jo valmiiksi, että oma yhteydenotto menee roskakoriin kaiken vonkausviestimassan mukana. Kun on riittävän monta viestiä lähettänyt vailla minkäänlaista vastausta, kynnys itse tehtyihin aloitteisiin hiipuu.

Naisille voisi antaa sen vinkin, että deletoikaa saamanne massaviestit, ja ottakaa itse aktiivisempi rooli seuranhaussa. Olen jo pitkän aikaa ihmetellyt sitä, miksi naiset eivät ota itse yhteyttä, vaan tyydytään kiltisti vain niihin viesteihin, jotka satelevat postilaatikkoon.

Tietääkseni naisten ei tarvitse nettideitissä tyytyä heti ensimmäiseen mieheen, joka lupaa kymmentä hyvää ja vielä kuun taivaalta.

• --------
        Korian kirjoitti:

Nettideiteissä olen ottanut sen linjan, että ottakoot nainen minuun yhteyttä. Syynä on juuri nämä pillunvonkaajat ja muut häröt, joiden takia en ala kilpalaulantaan saadakseni naisen jakamatonta huomiota. Yksinkertaisesti ei kiinnosta panostaa yhteydenottoihin kun tietää jo valmiiksi, että oma yhteydenotto menee roskakoriin kaiken vonkausviestimassan mukana. Kun on riittävän monta viestiä lähettänyt vailla minkäänlaista vastausta, kynnys itse tehtyihin aloitteisiin hiipuu.

Naisille voisi antaa sen vinkin, että deletoikaa saamanne massaviestit, ja ottakaa itse aktiivisempi rooli seuranhaussa. Olen jo pitkän aikaa ihmetellyt sitä, miksi naiset eivät ota itse yhteyttä, vaan tyydytään kiltisti vain niihin viesteihin, jotka satelevat postilaatikkoon.

Tietääkseni naisten ei tarvitse nettideitissä tyytyä heti ensimmäiseen mieheen, joka lupaa kymmentä hyvää ja vielä kuun taivaalta.

"Naisille voisi antaa sen vinkin, että deletoikaa saamanne massaviestit, ja ottakaa itse aktiivisempi rooli seuranhaussa. Olen jo pitkän aikaa ihmetellyt sitä, miksi naiset eivät ota itse yhteyttä, vaan tyydytään kiltisti vain niihin viesteihin, jotka satelevat postilaatikkoon."

Jaa että naiset alkais aktiiviseksi netissä kun eivät ole sitä myöskään livenä? :) Naisilla on pahimmanlaatuinen prinsessa-syndrooma, eivät tee aloitetta edes netissä, jossa kynnyksen aktiivisuuteen pitäis olla paljon matalampi kuin livenä.

• näin sitä mennään :)

Siis tuo on totta!

Tein samoin joskus profiililleni.

Aluksi oli tekstiä ja kaikkea kivaa siinä: tosi vähän flirttejä ja kävijöitä.

Tymppäänyin täysin.

Sitten tyytyin pelkästään siihen yhteen lauseseen: kauheesti viestejä kävijöitä flirttejä :D

Kuvattomana molemmat.

• kunnon_miesten_puolesta

Osassa ylempänä olevista viesteistä on selitetty naisten väsymistä siihen, että miehiltä tulee liikaa roskavastauksia ja kunnolliset miehet hukkuvat massaan. On totta, että sarjavonkaajat vaikeuttavat toiminnallaan kunnollisten miesten seuranhakua, mutta asia ei ole näin yksinkertainen, naiset eivät pääse vastuusta kuin koirat veräjästä.

Monien naisten toiminnassa on jotain pahasti pielessä. Kiinnitin huomiota jo yläasteella ja armeijassa siihen, että ne kusipäisimmät jätkät olivat kaikkein suosituimpia, heillä riitti aina naisia. Monet naiset ovat tunnustaneet ihailevansa kovia miehiä ja monet ovat myöntäneet avoimesti renttufiksaationsa.

Jos miehen kunnollisuutta arvostettaisiin enemmän, naiset vastaisivat aktiivisemmin netissä tai televisiossa oleviin deitti-ilmoituksiin ja yrittäisivät ottaa selvää. Naiset ottaisivat chatissa heille asiallisesti juttelemaan tulevan miehen ihmisenä. Sen sijaan kunnollinen mies saa naisilta vain hiljaisuutta, jatkuvasti tulee viestiä, että naiset eivät ole kiinnostuneita hänestä.

Kunnolliset naiset eivät ole tehneet tarpeeksi seuranhaun eteen. Naiset voivat selitellä mitä tahansa, mutta tiedän omalta ja monien kavereitteni kohdalta, että emme ole saaneet mahdollisuutta, vaikka olemme todella yrittäneet. Kunnollisten naisten pitäisi ryhdistäytyä ja ottaa kohtalo omiin käsiin, lopettaa kädet ristissä hyvän odottelu, kun ei sitä sillä lailla heille tule!

Ne naiset, jotka sanovat etsivänsä kunnollista miestä, mutta valitsevat toisenlaisen miehen, aiheuttavat kunnollisille miehille kaikkein eniten pahaa. He viestittävät puheillaan kaikille, mitä naiset miehessä arvostavat. Monet naiset eivät huomaa, että heidän kanssasisarensa valehtelevat. Tämä aiheuttaa sen, että kun kunnollinen mies on yksin, naisten on helppo laittaa yksinäisyys miehen omaksi syyksi. Vaadin naisia korjaamaan kunnollisille miehille valheillaan aiheuttamansa vääryydet.

Taistelu jatkuu.

• sivustaseuraaja

Totta puhut. Pelkään vaan että tää on taistelu mitä ei voi voittaa. Liian monet naiset puhuvat yhtä, toimivat toisin. Ei onneksi kaikki. Itsekin olen kusipäihin ja heidän hoitoihinsa kyllästynyt.

• sultakin

Oliko siinä kuvassa paita pois sultakin?
      Oliko edes mitään näytettävää.....

• Voi vide

Tehän olette neroja. Loistava tulevaisuus "kokeellisena" tutkijana on edessänne.

Ja minä kun luulin, että vain miehet ovat kusipäisiä valehtelijoita..

Mutta harrastuksenne on kuitenkin sen verran poikkeava, että mainitkaa se ihmeessa seuraavassa
      profiilissanne.

• alkup.viestittelijä

Kiitos kiitos,

tosin sen verran voin todeta. Itsetunto kestää mitä vaan vaikka itsevarma en ole. Olen korkeasti koulutettu, mutten tutkija sentään... mun koulutuksella, voisin vaikkapa ollakin. Nero en ole, fiksu kylläkin.

En voi toivottaa sulle samaa, ikävä kyllä, koska nero tuskin olet. Tosin neron ja hulluuden raja on häilyvä;) ja se on tieteellisesti osoitettu.

Kusipäisiä valehtelijoita, kuka on valehdellut ja kenelle??? Sisko vastasi kaikille, että ei kiitos ja hyvää jatkoa jne jne koska ei innostunut nettijutskista. Mä en vastannut mitään koska kukaan ei ottanut yhteyttä ja poistin profiilin. Hän myöskin.

Harrastus, no jos sä kutsut kyseistä tekoa harrastukseksi. Sitten sun kannattanee kirjoittaa seuraavaan profiiliin: Mulla on poikkeava harrastus, nimittelen tuntemattomia kusipäisiksi valehtelijoiksi ja samalla kehun heitä neroiksi.

Sorry, älä hermostu. Oli pakko vastata samalla mitalla takaisin. Hyvää jatkoa ja kaikkea hyvää!!!

P.S. Ikävä jos joku/usea mies on valehdellut sulle. Minä kunnollisena ja rehellisenä miehenä en hyväksy sellaista, mutta en myöskään hyväksy epämääräistä nimittelyä, johon ei ole mitään syytä mielestäni!!!

• on se...
        alkup.viestittelijä kirjoitti:

Kiitos kiitos,

tosin sen verran voin todeta. Itsetunto kestää mitä vaan vaikka itsevarma en ole. Olen korkeasti koulutettu, mutten tutkija sentään... mun koulutuksella, voisin vaikkapa ollakin. Nero en ole, fiksu kylläkin.

En voi toivottaa sulle samaa, ikävä kyllä, koska nero tuskin olet. Tosin neron ja hulluuden raja on häilyvä;) ja se on tieteellisesti osoitettu.

Kusipäisiä valehtelijoita, kuka on valehdellut ja kenelle??? Sisko vastasi kaikille, että ei kiitos ja hyvää jatkoa jne jne koska ei innostunut nettijutskista. Mä en vastannut mitään koska kukaan ei ottanut yhteyttä ja poistin profiilin. Hän myöskin.

Harrastus, no jos sä kutsut kyseistä tekoa harrastukseksi. Sitten sun kannattanee kirjoittaa seuraavaan profiiliin: Mulla on poikkeava harrastus, nimittelen tuntemattomia kusipäisiksi valehtelijoiksi ja samalla kehun heitä neroiksi.

Sorry, älä hermostu. Oli pakko vastata samalla mitalla takaisin. Hyvää jatkoa ja kaikkea hyvää!!!

P.S. Ikävä jos joku/usea mies on valehdellut sulle. Minä kunnollisena ja rehellisenä miehenä en hyväksy sellaista, mutta en myöskään hyväksy epämääräistä nimittelyä, johon ei ole mitään syytä mielestäni!!!

että tavallisen kunnon miehen on turha näillä palstoilla aikaansa kuluttaa, hyötysuhde on 1:100000

• Eimikäänalfauros

Kiitos kiitos,

moni valittaa sitä ettei saa naisilta minkäänlaisia vastauksia yhteydenottoihinsa. Itse en valita, koska odotin huomattavasti vähempää määrää vastauksia omiin yhteydenottoihini. Olen ottanut noin neljän kuukauden aikana suunnilleen kymmeneen naiseen itse yhteyttä, näistä vähän reilu puolet on vastannut ja vastanneista noin puolet ovat kiittäneet kiinnostuksesta, mutta asia on jäänyt siihen. Parin kanssa olemme meilailleet tiiviiminkin, yhden kanssa seurustelin kotvan aikaa ja yhden kanssa olen nyt käynyt pareilla treffeillä.

Itsestäni sen verran, että en ole hyvän näköinen. Kasvoni ovat suorastaan rumat. Toisaalta olen korkeasti koulutettu ja aika liikunnallinen. Ehkä syitä melko hyvään vastausprosenttiini ovat

1) Minulla on hyvin tiukka seula niiden naisten suhteen joihin otan yhteyttä. Ei ole mitään järkeä ottaa yhteyttä naiseen jolla näyttää olevan kumppanin suhteen kriteerit joihin et itse sovi tai joka ei vaikuta sinusta itsestäsi kiinnostavalta. Toisin sanoen naisen profiiliin kirjoittamilla asioilla on väliä.
        2) Kirjoitan kohtuu pitkän, asiallisen ja rehellisen postin naiselle josta kiinnostuin. En ala luomaan kuvaa jostain sellaisesta mitä en ole, vaan kerron elämästäni ja itsestäni mahdollisimman aidosti.
        3) Vastaan naisen posteihin huolella ja ajatuksella. Olen myös utelias kuulemaan hänestä asioita. En pallottele monella naisella samaan aikaan.
        4) Olen vain niin hemmetin ihana.

• treffina
        Eimikäänalfauros kirjoitti:

moni valittaa sitä ettei saa naisilta minkäänlaisia vastauksia yhteydenottoihinsa. Itse en valita, koska odotin huomattavasti vähempää määrää vastauksia omiin yhteydenottoihini. Olen ottanut noin neljän kuukauden aikana suunnilleen kymmeneen naiseen itse yhteyttä, näistä vähän reilu puolet on vastannut ja vastanneista noin puolet ovat kiittäneet kiinnostuksesta, mutta asia on jäänyt siihen. Parin kanssa olemme meilailleet tiiviiminkin, yhden kanssa seurustelin kotvan aikaa ja yhden kanssa olen nyt käynyt pareilla treffeillä.

Itsestäni sen verran, että en ole hyvän näköinen. Kasvoni ovat suorastaan rumat. Toisaalta olen korkeasti koulutettu ja aika liikunnallinen. Ehkä syitä melko hyvään vastausprosenttiini ovat

1) Minulla on hyvin tiukka seula niiden naisten suhteen joihin otan yhteyttä. Ei ole mitään järkeä ottaa yhteyttä naiseen jolla näyttää olevan kumppanin suhteen kriteerit joihin et itse sovi tai joka ei vaikuta sinusta itsestäsi kiinnostavalta. Toisin sanoen naisen profiiliin kirjoittamilla asioilla on väliä.
        2) Kirjoitan kohtuu pitkän, asiallisen ja rehellisen postin naiselle josta kiinnostuin. En ala luomaan kuvaa jostain sellaisesta mitä en ole, vaan kerron elämästäni ja itsestäni mahdollisimman aidosti.
        3) Vastaan naisen posteihin huolella ja ajatuksella. Olen myös utelias kuulemaan hänestä asioita. En pallottele monella naisella samaan aikaan.
        4) Olen vain niin hemmetin ihana.

kohta on paras ;).

• oikeastaan olet

Kiitos kiitos,

Siis kerro nyt hyvä ihminen, että miten korkeasri koulutettu ihminen olet kun saat noita naurettavan typeriä ideoita aikaiseksi.

Tuskin sinulla on lisurin tai tohtorin tutkintoa takana joten olet (jos olet) pelkästää joku perus maisteri.

Itse DI:nä minun ei tarvitse hokea koko ajan tuota
        "korkeasti koulutetu" hokemaa. Mitä vittua luulet
        saavasi pidemmän päälle noilla "korkeastikoulutettu" lätinöilläsi aikaiseksi?

Siis en todellakaan tiedä oletko korkeasti koulutettu, mutta jos olet niin olet ikäiseksesi todella lapsellinen, naiivi ja tyhmä.

Sinuna välttäisin jo sanaa "korkeasti koulutetu",
        se ei tee yhdestäjään kirjoitelmastasi mitenkään parempaan.

• SuperEducated

Kiitos kiitos,

pojat! Voittaja saa banaanin.

• jotain pientä
        SuperEducated kirjoitti:

pojat! Voittaja saa banaanin.

kuten mandariini?

• voi olla

Kiitos kiitos,

vähän samaa luokkaa kuin Hitlerillä.
        Omat ajatukset oikeita ja maailmanvalloitus on
        piece of cace. Mutta eihän se näin mennyt ihan 'aatultakaan'?

On hiton hyvä kun itsetunto on noin kova. Jospa
        vaihtaisit lääkitystä tuohon liialliseen egoon.

• DI:n papereita en arvosta y...
        oikeastaan olet kirjoitti:

Siis kerro nyt hyvä ihminen, että miten korkeasri koulutettu ihminen olet kun saat noita naurettavan typeriä ideoita aikaiseksi.

Tuskin sinulla on lisurin tai tohtorin tutkintoa takana joten olet (jos olet) pelkästää joku perus maisteri.

Itse DI:nä minun ei tarvitse hokea koko ajan tuota
        "korkeasti koulutetu" hokemaa. Mitä vittua luulet
        saavasi pidemmän päälle noilla "korkeastikoulutettu" lätinöilläsi aikaiseksi?

Siis en todellakaan tiedä oletko korkeasti koulutettu, mutta jos olet niin olet ikäiseksesi todella lapsellinen, naiivi ja tyhmä.

Sinuna välttäisin jo sanaa "korkeasti koulutetu",
        se ei tee yhdestäjään kirjoitelmastasi mitenkään parempaan.

Ihan DI, mutten tutkija enää. Lisuri ei kiinnostanut. Mulle on se ja sama onko korkeasti koulutettu, pääasia että on fiksu, osaa käyttäytyä ja kommunikoida asiallisesti.

Ei munkaan tarvitse toisille mainita olevani DI, sen vuoksi jätin tämän pois. Sopi vaan hyvin asiayhteyteen sen tutkijahomman kanssa, mutta pahoittelut jos se sana korkeasti koulutettu otti noin kovasti päähän. En mainitse koulutustani yleensä koskaan sillä ihminen voi olla mun mielestä "hyvä", on sitten mikä tahansa koulutukseltaan tai ei mitään koulutusta laisinkaan. Ja mä arvostan ihmisiä enkä koulutusta, koulutus ei kerro mitään ja se kai tuli todistettua siinä viestissä johon nyt vastailen.

Voin olla sun mielestä naiivi, tyhmä ja lapsellinen. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen. Pääasia että tiedän itse mikä olen. Tyhmä en ole, naiivi en... mutta varsin hauska kaveri, joka ei ota elämää turhan vakavasti. Hölmöjä ideoita riittää välillä mutta yleensä tosi asiallinen kaveri ja varsinkin jos tilanne niin vaatii. Lapsellinen, no joskus vähäsen mutta arvaa piristääkö mieltä kovasti kun ei ota elämää niin vakavasti.

Koulutus ei tee mistään parempaa. Tosin täytyy todeta että hävettää... no se että tollainen räkänokka on DI. Käytöksestä tulee mieleen bb:n kaarlo. Mies käyttäytyi kuin joku sekopää telkkarissa ja tavallaan "edusti" teekkarina meitä kaikkia: teekkareita, DI:jä, lisureita jne jne. Sä kuulunet samaan joukkoon: koulutus ei kerro ihmisestä juuri mitään, bb:n kaarlo yksi esimerkkki ja siinä toinen. Ja toivottavasti et tosiaankaan mainosta olevasi DI. Ja miksi???? Tollainen meuhkaaminen hävettää ja käy mietityttämään, että voiko tollainen kaveri lukea itsensä DI:ksi. No meitä on kaikenlaisia.

Suositus: mene takaisin koulun penkille. Ja ala-aste ois sulle ihan hyvä paikka. Oppisit siellä ehkäpä kommunikoimaan vähäsen fiksummalla tavalla. Sieltä voisit rakentaa sitä pohjaa hiljalleen ja sitten joku päivä huomaat, että kouluja käymällä voi kasvaa myös ihmisenä... koulutus kun ei takaa vielä yhtään mitään. Mielestäni mä olen koulutukseni vuoksi kasvanut myös ihmisenä, no eivät kaikki ja sen huomasin just äsken.

Koulutus ei tosiaankaan nosta mun kirjoituksia pätkän vertaa paremmaksi vaan se, että osaan mielestäni kirjoittaa ihan asiallisesti. Ei tarvitse haukkua muita ja osaan katsoa myös peiliin. Koulutuksella ei näiden asioiden kanssa ole mitään tekemistä ja sen voi moni varmasti todeta kun lukee tota sun tekstiä. Hävettää olla DI, mistä helvetin koulusta tulee tollaisia diplomi-insinöörejä????? Suosittelen sinne kouluun jotain uutta kurssia: opin käyttäytymään aikuismaisesti kommunikoidessani muiden ihmisten kanssa. Ilmoittaudu jo valmiiksi mukaan ja ota bb:n kaarlo messiin.

• katsoisit itseäsi peiliin
        voi olla kirjoitti:

vähän samaa luokkaa kuin Hitlerillä.
        Omat ajatukset oikeita ja maailmanvalloitus on
        piece of cace. Mutta eihän se näin mennyt ihan 'aatultakaan'?

On hiton hyvä kun itsetunto on noin kova. Jospa
        vaihtaisit lääkitystä tuohon liialliseen egoon.

Lääkitystä ei ole ja liiallinen ego??? Enpä itse ole sellaista nähnyt, päinvastoin ja kysy henkilöiltä jotka tuntevat mut. Jospa sinä hankkisit lääkitystä tai sitten jotain muuta keinoa purkaa huonoa oloa kuin kirjoittamalla tänne.

Mun ajatukset eivät ole sen oikeampia kuin sinun. Tosin paljon fiksumpia omasta mielestäni. Fiksua verrata Hitleriin edes kahdella sanalla saati sitten useammalla. Varmasti tunnet mut sen verran hyvin, jotta voit tehdä kyseisiä vertauksia.

Kiitokset asiallisista ja asiattomista kommenteista. Enää en viitsi niihin vastailla, koska näköjään joidenkin olisi parempi käydä kouluja.. ei koulutuksen ja sen tittelin vuoksi vaan, jotta osaisivat käyttäytyä ja kommunikoida asiallisesti tekemättä älyttömiä vertauksia ja päätelmiä ja syyttämällä muita ihmisiä.

• teidän
        katsoisit itseäsi peiliin kirjoitti:

Lääkitystä ei ole ja liiallinen ego??? Enpä itse ole sellaista nähnyt, päinvastoin ja kysy henkilöiltä jotka tuntevat mut. Jospa sinä hankkisit lääkitystä tai sitten jotain muuta keinoa purkaa huonoa oloa kuin kirjoittamalla tänne.

Mun ajatukset eivät ole sen oikeampia kuin sinun. Tosin paljon fiksumpia omasta mielestäni. Fiksua verrata Hitleriin edes kahdella sanalla saati sitten useammalla. Varmasti tunnet mut sen verran hyvin, jotta voit tehdä kyseisiä vertauksia.

Kiitokset asiallisista ja asiattomista kommenteista. Enää en viitsi niihin vastailla, koska näköjään joidenkin olisi parempi käydä kouluja.. ei koulutuksen ja sen tittelin vuoksi vaan, jotta osaisivat käyttäytyä ja kommunikoida asiallisesti tekemättä älyttömiä vertauksia ja päätelmiä ja syyttämällä muita ihmisiä.

molempien puolesta. Ootteko ihan oikeesti molemmat DI:jä. Ei uskoisi. :-o

• Skitsoko vaivaa
        DI:n papereita en arvosta y... kirjoitti:

Ihan DI, mutten tutkija enää. Lisuri ei kiinnostanut. Mulle on se ja sama onko korkeasti koulutettu, pääasia että on fiksu, osaa käyttäytyä ja kommunikoida asiallisesti.

Ei munkaan tarvitse toisille mainita olevani DI, sen vuoksi jätin tämän pois. Sopi vaan hyvin asiayhteyteen sen tutkijahomman kanssa, mutta pahoittelut jos se sana korkeasti koulutettu otti noin kovasti päähän. En mainitse koulutustani yleensä koskaan sillä ihminen voi olla mun mielestä "hyvä", on sitten mikä tahansa koulutukseltaan tai ei mitään koulutusta laisinkaan. Ja mä arvostan ihmisiä enkä koulutusta, koulutus ei kerro mitään ja se kai tuli todistettua siinä viestissä johon nyt vastailen.

Voin olla sun mielestä naiivi, tyhmä ja lapsellinen. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen. Pääasia että tiedän itse mikä olen. Tyhmä en ole, naiivi en... mutta varsin hauska kaveri, joka ei ota elämää turhan vakavasti. Hölmöjä ideoita riittää välillä mutta yleensä tosi asiallinen kaveri ja varsinkin jos tilanne niin vaatii. Lapsellinen, no joskus vähäsen mutta arvaa piristääkö mieltä kovasti kun ei ota elämää niin vakavasti.

Koulutus ei tee mistään parempaa. Tosin täytyy todeta että hävettää... no se että tollainen räkänokka on DI. Käytöksestä tulee mieleen bb:n kaarlo. Mies käyttäytyi kuin joku sekopää telkkarissa ja tavallaan "edusti" teekkarina meitä kaikkia: teekkareita, DI:jä, lisureita jne jne. Sä kuulunet samaan joukkoon: koulutus ei kerro ihmisestä juuri mitään, bb:n kaarlo yksi esimerkkki ja siinä toinen. Ja toivottavasti et tosiaankaan mainosta olevasi DI. Ja miksi???? Tollainen meuhkaaminen hävettää ja käy mietityttämään, että voiko tollainen kaveri lukea itsensä DI:ksi. No meitä on kaikenlaisia.

Suositus: mene takaisin koulun penkille. Ja ala-aste ois sulle ihan hyvä paikka. Oppisit siellä ehkäpä kommunikoimaan vähäsen fiksummalla tavalla. Sieltä voisit rakentaa sitä pohjaa hiljalleen ja sitten joku päivä huomaat, että kouluja käymällä voi kasvaa myös ihmisenä... koulutus kun ei takaa vielä yhtään mitään. Mielestäni mä olen koulutukseni vuoksi kasvanut myös ihmisenä, no eivät kaikki ja sen huomasin just äsken.

Koulutus ei tosiaankaan nosta mun kirjoituksia pätkän vertaa paremmaksi vaan se, että osaan mielestäni kirjoittaa ihan asiallisesti. Ei tarvitse haukkua muita ja osaan katsoa myös peiliin. Koulutuksella ei näiden asioiden kanssa ole mitään tekemistä ja sen voi moni varmasti todeta kun lukee tota sun tekstiä. Hävettää olla DI, mistä helvetin koulusta tulee tollaisia diplomi-insinöörejä????? Suosittelen sinne kouluun jotain uutta kurssia: opin käyttäytymään aikuismaisesti kommunikoidessani muiden ihmisten kanssa. Ilmoittaudu jo valmiiksi mukaan ja ota bb:n kaarlo messiin.

Tulee retostelemaan tänne "korkeakoulutuksesta"
        ja samalla taas haukut kaikki ihmiset kirjoitelmissasi.

Hei, käy vaihtamassa lääkitystä!

• etsii

Näin ehkä täällä suomi24:lla, mutta asia on ihan päinvastoin kristillisessä deitissä. Siellä on "miesten markkinat" eli naisten ilmoituksia on paljon enemmän kuin miesten. Mutta siellä jos missä naiset (ja myös miehet) ovat valikoivia, joten ei kannata ruinata seksiseuraa pelkästään.

• Jangada

Vaatiiko ne kaikki naiset siellä kristittyä miestä? Mulle naisen kristillisyys ei olisi este mutta itse en voi kuulua mihinkään uskonnolliseen liikkeeseen, koska kuljen omaa polkuani.

• tutkia...

siellä voi mies saada vastauksen???

• kannattaisi katsoa
        Jangada kirjoitti:

Vaatiiko ne kaikki naiset siellä kristittyä miestä? Mulle naisen kristillisyys ei olisi este mutta itse en voi kuulua mihinkään uskonnolliseen liikkeeseen, koska kuljen omaa polkuani.

tarkkaan, jotkut naiset on laittaneet oman uskontonsa kohdalle muu. Mutta seuloa tuosta suosta just se oikea.. aikamoinen urakka.

Kuvasta ja kuvattomuudesta, niin itse otan todella harvoin yhteyttä miehiin, joilla on profiilissa kuva. Olen tullut huomaamaan, että sellaiset miehet luulevat olevansa kuvan perusteella jotain täydellisyyksiä, jotka juttelevat tosi mukavia niin kauan kun omaansa ei ole lähettänyt. Sen jälkeen tulee täysi hiljaisuus. Ihan kuin kuvallisen profiilin miehet kuvittelisivat että ovat ulkonäöllisesti tulleet hyväksytyiksi jos ottaa yhteyttä. Eivät ajattele, että joku voi kiinnostua heistä kuvasta huolimatta tyyliin, ehkä ton näköisen kanssa kuitenkin voisi olla ihan kivaakin. Ei, ne luulevat pitävänsä koko parinmuodostuksen protokollaa omissa käsissään.
        Luulen ettei nuo monetkaan ole varsinaisesti mitään etsimässä, kunhan odottelevat kehuja naisilta. Kaikista naurettavimpia on ne, joilla on vieraskirjassa naisilta viestejä joissa kertovat katselevansa kuvaa kuola valuen housut märkänä.Siis pelkkää kuvaa, josta päättelevät vielä kyseisen miehen olevan ihana tms.
        Yäk.

• mutta menkööt
        kannattaisi katsoa kirjoitti:

tarkkaan, jotkut naiset on laittaneet oman uskontonsa kohdalle muu. Mutta seuloa tuosta suosta just se oikea.. aikamoinen urakka.

Kuvasta ja kuvattomuudesta, niin itse otan todella harvoin yhteyttä miehiin, joilla on profiilissa kuva. Olen tullut huomaamaan, että sellaiset miehet luulevat olevansa kuvan perusteella jotain täydellisyyksiä, jotka juttelevat tosi mukavia niin kauan kun omaansa ei ole lähettänyt. Sen jälkeen tulee täysi hiljaisuus. Ihan kuin kuvallisen profiilin miehet kuvittelisivat että ovat ulkonäöllisesti tulleet hyväksytyiksi jos ottaa yhteyttä. Eivät ajattele, että joku voi kiinnostua heistä kuvasta huolimatta tyyliin, ehkä ton näköisen kanssa kuitenkin voisi olla ihan kivaakin. Ei, ne luulevat pitävänsä koko parinmuodostuksen protokollaa omissa käsissään.
        Luulen ettei nuo monetkaan ole varsinaisesti mitään etsimässä, kunhan odottelevat kehuja naisilta. Kaikista naurettavimpia on ne, joilla on vieraskirjassa naisilta viestejä joissa kertovat katselevansa kuvaa kuola valuen housut märkänä.Siis pelkkää kuvaa, josta päättelevät vielä kyseisen miehen olevan ihana tms.
        Yäk.

...

• tavispoika

Yäk.

Taisi mennä sukupuolet väärinpäin? Eiköhän juuri NAISET toimi noin kuin mitä sinä väität kuvallisten miesten tekevän. :D Sitäpaitsi, miehen on turha edes teoriassa odottaa vastausta mikäli ei ole kuvaa profiilissa. No, ei kyllä silloinkaan kun on kuva... jos ihan totta puhutaan. :D

• Ootko katkera?

Yäk.

"Kuvasta ja kuvattomuudesta, niin itse otan todella harvoin yhteyttä miehiin, joilla on profiilissa kuva. Olen tullut huomaamaan, että sellaiset miehet luulevat olevansa kuvan perusteella jotain täydellisyyksiä, jotka juttelevat tosi mukavia niin kauan kun omaansa ei ole lähettänyt. Sen jälkeen tulee täysi hiljaisuus. Ihan kuin kuvallisen profiilin miehet kuvittelisivat että ovat ulkonäöllisesti tulleet hyväksytyiksi jos ottaa yhteyttä. Eivät ajattele, että joku voi kiinnostua heistä kuvasta huolimatta tyyliin, ehkä ton näköisen kanssa kuitenkin voisi olla ihan kivaakin. Ei, ne luulevat pitävänsä koko parinmuodostuksen protokollaa omissa käsissään."

Voi voi. Miehet ei tykänneet sun ulkonäöstä ja nyt katkerana täällä ruikutat. :) Sellaista se on elämä. Naiset tekee ihan samalla tavalla, eli kun mies on kuvansa lähettänyt, naisesta ei enää kuulu mitään. Sun täytyy vaan löytää tasoisesi mies, ne miehet joille olet kirjoittanut, ovat olleet omaa tasoasi korkeammalla.

• tai ehkä ei?

Minä olisin kyllä valmis laittamaan kuvan, missä olen puolialaston, mutta se kuulema yhdistetään aika herkästi itsesääliin ja seksin vonkaamiseen.

• mister1965

Mulla on ollu 6 viikkoa profiili treffisivulla..
      kolme pirun kivaa naista oon tavannu..eikä niillakään ole ollut pahaa sanottavaa! Että jos
      joku väittää ettei systeemi pelaa niin kattokoon peiliin..

• nuorimieshenkilö

Varmasti jopa miehet saa netistä seuraa, jos vain ovat uskomattoman komeita. Tavismiesten on taas turha odottaa löytävänsä täältä yhtään mitään. Eli peiliin katsominen todellakin ratkaisee sen, kannattaako yrittää vai ei.

• "11"
        nuorimieshenkilö kirjoitti:

Varmasti jopa miehet saa netistä seuraa, jos vain ovat uskomattoman komeita. Tavismiesten on taas turha odottaa löytävänsä täältä yhtään mitään. Eli peiliin katsominen todellakin ratkaisee sen, kannattaako yrittää vai ei.

Tavis, mikä se on?...
        Ei voi olla niin että joku tumma tukka tai paremmat kasvonpiirteet valtaryhmän mielestä tekevät miehestä "ei taviksen"
        kaikki me ollaan taviksia, toisilla on vaan parempi "suojakuori" kun toisilla, eipähän ole kaikki "tyhjäpäät" kimpussa kuten jollain häntyrillä ja sitäpaitsi jos nainen haluaa itselleen häntyrin tai siihen muottiin menevän siis ulkoisilla avuilla niin siitäpä sitten saa taas täyttää palstatilaa kun ukko teki sitä ja pitää mua ihan paskana...so..noin se vaan menee..

Eniten haastetta naiselle on kunnollisen miehen löytämisessä ja ennen kaikke hänen pitämisessään, itselleni kun sattuu nainen kohdalle josta olen kiinnostunut, voi tullakkin sellainen olo että en haluakkaan jatkaa kun ei ole "korvienväli" ulkoisten avujen tasalla ja se on iso puute molemmilla luonnollisesti...

• Juupelisjuu

Itsekin huomannut tämän, multa löytyy hyvin kirjoitettu profiili kuvan kanssa tositark. paketti, olen komea ja luonteeltani kaikkea sitä mitä useimmat naiset etsii miehessä (Eli ujo, älykäs, mukava, luotettava jne). Viestejä en ole saanut yhtään, profiili arvosteluja yhden(5tähteä), ja yhden flirtin. Vierailijoita ollut noin 50-70kpl ja profiilin tein noin 2kuukautta sitten. Ehkä miehet on vaan sitten niin epätoivoisia, että he kirjoittelevat naiselle vaikka häneltä ei löytyisi kuvaa tai hyvin kirjoitettua profiilia, Tiedä häntä.

• Itse sinkkuna ollessani olen pistänyt treffi-ilmoja (aina kuvalla) usealle eri palstalle ja aina on tullut runsaasti vastauksia. Monia naisia olen tavannutkin netin kautta.

Eli ei itselläni ole kuin pääosin positiivisia kokemuksia nettideittailusta. =)

• .......

Paitaa oleva kuva miehestä kertoo kyllä jo ihan riittävästi hänen ajatusmaailmasta. Eiköhän ne kehon osat tutkita sitten myöhemmin. Niin tyrkky ja pinnallinen ei saa olla. Naiset kans voi ihan yhtä hyvin olla jossain muualla ne bikinit päällä kuin suoli24 treffi palstalla. Jos hyvää kuvaa itsestään ei muuten osaa antaa niin olkoon sit...

Itse tein saman testin ex vaimon kanssa;)) ja nyt ollaan kumpikin sinkkuja ja helvetin tyytyväisiä siihen että "päästiin eroon" netti deittailusta.
      Kummallakin oli tyttö/poikaystävä kokelaita ja niitä yhdisti todella pahasti epätoivo ja narsismi, osalla viellä alkoholi ongelma ja väkivaltaisuus.

Odottakaa ihmiset sitä oikeaa. Miks ei yksin vois olla? Mulla ainakin on todella kivaa nyt ja olen todella hyvä ystävä ex kanssa, joka on myös sinkku ja yrittää parhaillaan oppia elämää yksin. Se taito jos puuttuu niin, ei tää elämä oikein kule ja se kasvattaa epätoivoa. Olit sitten 18 tai 77v niin elä pelkää olla yksin. Silloin se elämä vasta alkaa ja voi tehdä kaikki asiat niinku haluaa ja olla oman elämän herra. Sitten kun ja jos se oikea tulee, niin asenne vammaa ei saa kasvattaa. Pitää osata muuttaa elämää ja ottaa toinen huomioon. Siihen auttaa taas hyvät ystävät.

Tyytyväinen m77

• donc_

Annatte itsestänne hieman tyhmän kuvan kirjoittamalla noin huonoa suomea. Mä en ainakaan syttyisi teidän profiileihin.

• Taas asialla

On se hyvä kun tuollaset kotipsykologit tekevät oikein tieteellistä ja varmaa tutkimusta ihmisten käytöksestä. Ja vielä loppuarviointikin viestin lopussa.

Ja ikää teillä oli montako vuotta?

Ei ole tainnut paljon opiskelu yliopiston psykologian laitoksella rasittaa sisarusten päätä.

• minunkin käsitystäni

Lähetin ensi kahdelle kiinnostavimalle terveisiä, ei vastausta. Lähetin seuraavaksi noin 5:lle, sama tulos. Kun lähetin kaikille sopivan ikäisille ja jotenkin kiinnostavan näköisille / oloisille kuvallisille profiileille viestin, sain muutaman vastaksen, joissa oli sähköpostiosite ja pari sanaa tyyliin "kuvasi kiitos". Ehkä noin 2/10 ylipäätään vastasi jotain.

Vastasin, etten aio lähettää kuvaa, koska ei ole mitään käsitystä mahdollisesta kiinnostuksesta. Laadin huolelliset vastaukset niille muutamalle jotka yleensä vastasivat ja kun kuvaa en lähettänyt, ei tullut yhtään vastaustakaan.

Kuvattomien kanssa on ollut paljon helpompaa. Vastausprosentti ei sen parempi mutta eivät kysyneet ensimmäiseksi pelkästään kuvaa sähköpostiosoitteellaan. Luin alueeni kaikki naisten profiilit ja varmaan melkein kaikki muutkin muualta Suomesta kotoisin olevat sopivan ikäisten jotenkin kiinnostavien naisten profiilit ja kirjoitin jokaiselle profiilille, josta ei selvinnyt jotain omituista, miksi hän ei voisi käydä. Laiha tulos.

Ketjusta on poistettu 63 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7270
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      727
      3479
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      162
      1758
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      341
      1757
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1395
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1270
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      261
      1235
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe