Huuhaa vuoden

animattiN

eniten luettuja palstoja kahden muun palstan kanssa. Jos nyt ymmärsin oikein.

66

2466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MuisQuu

vai onkohan sittenkään;o)))

• animattiN

etusivulla mainitaan tämän olevan yksi kolmesta. :)

• MuisQuu
        animattiN kirjoitti:

etusivulla mainitaan tämän olevan yksi kolmesta. :)

Huuhaa on mun suosikkini...Heh..enhän juurikaan muualla käy;o)))

• yxtypy
        MuisQuu kirjoitti:

Huuhaa on mun suosikkini...Heh..enhän juurikaan muualla käy;o)))

niinkö kävi :=)))
        Ollaan me hyviä. Hyvä me!!! :=)))))

• MuisQuu
        yxtypy kirjoitti:

niinkö kävi :=)))
        Ollaan me hyviä. Hyvä me!!! :=)))))

Sellasia me ollaan...;o))))))))))))...AINA;o)

• yxtypy
        MuisQuu kirjoitti:

Sellasia me ollaan...;o))))))))))))...AINA;o)

ei oo mennyt kolme vuotta ihan hukkaan :=))
        Voisivat jakaa jotkut pienet palkinnot meille, tästä pronssisijasta, vai mitä? :=))))

• MuisQuu
        yxtypy kirjoitti:

ei oo mennyt kolme vuotta ihan hukkaan :=))
        Voisivat jakaa jotkut pienet palkinnot meille, tästä pronssisijasta, vai mitä? :=))))

Mitähän me haluttais...öööö...SEN lisäksi....;o)???

• yxtypy
        MuisQuu kirjoitti:

Mitähän me haluttais...öööö...SEN lisäksi....;o)???

tervetullut näin joulun alla joku hyvä punkkupullo... tai mistä kukanenkin tykkää :=))))
        Olisko sulla jokin parempi ehdotus?
        Ens vuonna pidetään tavoitteena päästä ykköstilalle :=))))

• MuisQuu
        yxtypy kirjoitti:

tervetullut näin joulun alla joku hyvä punkkupullo... tai mistä kukanenkin tykkää :=))))
        Olisko sulla jokin parempi ehdotus?
        Ens vuonna pidetään tavoitteena päästä ykköstilalle :=))))

Tyydyn ehdotukseesi...;o)))))))))))

Ensi vuonna tietenkin paremmaksi...Sijaa ei muulle;o)))))))))))

• yxtypy
        MuisQuu kirjoitti:

Tyydyn ehdotukseesi...;o)))))))))))

Ensi vuonna tietenkin paremmaksi...Sijaa ei muulle;o)))))))))))

yhteen naapuriinkin asiasta, ja pyysin onnitteluita. Saa nähdä paljonko onnitteluja tulee :=)))))

• MuisQuu
        yxtypy kirjoitti:

yhteen naapuriinkin asiasta, ja pyysin onnitteluita. Saa nähdä paljonko onnitteluja tulee :=)))))

mielettömästi....onnitteluja;o))
        Nyt tää lähtee kummipoikaa moikkaamaan joululahjalla;o))....

• yxtypy
        MuisQuu kirjoitti:

mielettömästi....onnitteluja;o))
        Nyt tää lähtee kummipoikaa moikkaamaan joululahjalla;o))....

ei passaa nyt kauaa olla täältä pois. Muista.. ens vuonna tavoitteena ykköstila :=))))

• MuisQuu
        yxtypy kirjoitti:

ei passaa nyt kauaa olla täältä pois. Muista.. ens vuonna tavoitteena ykköstila :=))))

Ensin vain rakennellaan legolinnoja...luetaan traktoreista...leikitään piilosta...huoh...Juuh sit mä tuun....Ja mä muistan...;o)))

• 1) Maailman menoa

2) Big Brother 24/7

3) Huuhaa

Makuasioita, mutta maailman menossa tehdään ajoittain päättömästi (joskus sivukaupalla!) yksittäisiä avauksia samasta aiheesta - Big Brother on sarjassa "näitä tulee ja menee", mutta Huuhaa on ja pysyy....*pakko vetää vähän kotiinpäin*

T. MM.

• animattiN

ja joskus mielelläni käynkin täällä lukemassa mitä kellekkin kuuluu ja mikä on meno.

Kävin kerran siellä Big B. ja en pitänyt nimen omaan siitä, että jokainen teki oman aloituksen samasta aiheesta. Mitä hemmetin hyötyy siinä on.
        Ihan niinkuin aloittajien omat jutut olisivat olleet arvokkaimmat kun jo jonkun aloittama, mihin olisi voineet hyvin kirjoittaa omatkin juttunsa.
        Nyt taisin kirjoittaa aika sekavasti. :/

• katsastelija

Eri asiat. Suosituimmaksi nousee nähtävästi pelkkien avausten lukumäärällä.

• yxtypy

siellä masentaa meidän mieltä.
        Luulen et meijän juttuja tykätään lukea, kun jutut on niin älyt... älykkäitä :=))))

• animattiN

pysty vastaamaan kun en ole niitä suosituimpia arvostelemassa. Kerroin vain mitä etusivulla lukee.

• katsastelija
        yxtypy kirjoitti:

siellä masentaa meidän mieltä.
        Luulen et meijän juttuja tykätään lukea, kun jutut on niin älyt... älykkäitä :=))))

masentua tosiasioista? Paljonkohan palstojen yhteislukijamäärät olisivat?

• animattiN
        katsastelija kirjoitti:

yhtä monta kun on kirjoittajaa. Olkoot sitten aloituksia taikka muille vastanneet.

• katsastelija
        animattiN kirjoitti:

pysty vastaamaan kun en ole niitä suosituimpia arvostelemassa. Kerroin vain mitä etusivulla lukee.

minäkin nuo luin.

• yxtypy
        katsastelija kirjoitti:

mitä mitkäkin määrät, mut pronssi on meidän.
        Tämän sijan saavuttamiseen on kyllä käytetty joskus vähän dopingia, mutta se on ihan luvallista tässä lajissa :=))))))

• outzak

olla niin suositussa "seurassa" mukana!!;))

• animattiN

tehdä aloitus koska en ollut varma oliko jo joku tehnyt samanlaisen. Mutta kuitenkin hyvä huuhaan väki... :))

• outzak
        animattiN kirjoitti:

tehdä aloitus koska en ollut varma oliko jo joku tehnyt samanlaisen. Mutta kuitenkin hyvä huuhaan väki... :))

*katson kuuluvani huuhaan väkeen..*;))

• animattiN
        outzak kirjoitti:

*katson kuuluvani huuhaan väkeen..*;))

kirjoittelen niin harvoin tänne. Mutta kuitenkin hyvä te...:))

• katsastelija
        animattiN kirjoitti:

että seksipalstojen suosio ei näytä ihmeelliseltä ja kuitenkin täälläkin usein näkyy noita hinkuvinkuajia.

• outzak
        animattiN kirjoitti:

kirjoittelen niin harvoin tänne. Mutta kuitenkin hyvä te...:))

on viime päivinä jäänyt kirjoittelu vähiin, mut joskus on tullut vietettyä täällä enemmänkin aikaa...:)

• yxtypy
        katsastelija kirjoitti:

että seksipalstojen suosio ei näytä ihmeelliseltä ja kuitenkin täälläkin usein näkyy noita hinkuvinkuajia.

nitä sellasia näkkyy? Ja jos näkkyykin, täytyy muistaa et tää onkin huuhaapalsta :=)))

• Iso-Iita

Hyvä palstahan tää onki..:)

• animattiN

saankos sinulta kysäistä että sinäkö olit se anastasia tuolla chatissa. :/

• Iso-Iita
        animattiN kirjoitti:

saankos sinulta kysäistä että sinäkö olit se anastasia tuolla chatissa. :/

..joo, minähän se..:))Olenkin ruvennu nyt enempi käymään chatin puolella, tuolla ikäryhmissä..on ruvennu nää palstakirjoittelut kyllästyttään enempi ja enempi..:( jotain vaihtelua sitä pitää tylsään elämääsä saaha..

• animattiN
        Iso-Iita kirjoitti:

..joo, minähän se..:))Olenkin ruvennu nyt enempi käymään chatin puolella, tuolla ikäryhmissä..on ruvennu nää palstakirjoittelut kyllästyttään enempi ja enempi..:( jotain vaihtelua sitä pitää tylsään elämääsä saaha..

ajattelin kun sillon puhuttiin ja rupesin miettimään tarkemmin asioita. :) Minä taas kyllästyin ikäryhmiin ku siellä ne textit liikkuu niin mahottoman nopeesti. Siksi menin huuhaalle.

• yxtypy
        Iso-Iita kirjoitti:

vai siellä sä oot nykyään Iita :=))
        Pitihän se arvata, et joku on takana, kun täällä niin harvoin nykyään käyt.
        Mä en kovin paljoo chateissa viihdy, kun niissä pitää olla koko ajan niin skarppina.
        Täytyypä käydä joskus moikkaamassa :=))

• yxtypy
        animattiN kirjoitti:

ajattelin kun sillon puhuttiin ja rupesin miettimään tarkemmin asioita. :) Minä taas kyllästyin ikäryhmiin ku siellä ne textit liikkuu niin mahottoman nopeesti. Siksi menin huuhaalle.

on nykyään niin nuorta porukkaa, et ei sinne oikein juttuihin pääse mukaan.
        Vielä vuosi sitten siellä oli väliin hyvät menot :=))
        Porukka on siitä ajasta aika lailla vaihtunut, ja nuortunut.

• Iso-Iita evk
        yxtypy kirjoitti:

vai siellä sä oot nykyään Iita :=))
        Pitihän se arvata, et joku on takana, kun täällä niin harvoin nykyään käyt.
        Mä en kovin paljoo chateissa viihdy, kun niissä pitää olla koko ajan niin skarppina.
        Täytyypä käydä joskus moikkaamassa :=))

niin usein oo, kuten tuolla ylempänä mainitsit niin siellä on niin nuorta porukkaa..käyn ikäryhmissä oman ikäisteni parissa..mut en tällä nikillä..:))

• Iso-Iita
        animattiN kirjoitti:

kihittäny niin oisit arvannu heti..:)Nopeestihan ne tekstit näkyy liikkuvan eikä niitä kaikkia kerkee lukee mutta onpahan vähän vaihtelua seki..:)

• huomannut

Olit viidenneksi suosituimmassa keskusteluketjussa mukana selvästi täpöillä.

• animattiN

ketjussa. olen ihan ulkona.

• huomannut
        animattiN kirjoitti:

ketjussa. olen ihan ulkona.

Sinä tarkka tyttö et taatusti ole ulkona missään tilanteessa. Pallukkakisassa, jota on tökerösti tosin pätkitty jälestäpäin. Kahvipalstalla.

• animattiN
        huomannut kirjoitti:

Sinä tarkka tyttö et taatusti ole ulkona missään tilanteessa. Pallukkakisassa, jota on tökerösti tosin pätkitty jälestäpäin. Kahvipalstalla.

ihan oikeesti en tiedä nyt miten asiaasi noteeraisin. Pallukat on olleet ja menneet, joten eihän ne minusta suosituinta kirjoittajaa tee jota olisi luettu.

• huomannut
        animattiN kirjoitti:

ihan oikeesti en tiedä nyt miten asiaasi noteeraisin. Pallukat on olleet ja menneet, joten eihän ne minusta suosituinta kirjoittajaa tee jota olisi luettu.

Tässä puhuin luetuimmista keskusteluketjuista, joihin tuo Pallukkakisa näyttää lukeutuvan, sinä siellä muiden mukana.

• animattiN
        huomannut kirjoitti:

Tässä puhuin luetuimmista keskusteluketjuista, joihin tuo Pallukkakisa näyttää lukeutuvan, sinä siellä muiden mukana.

en taatusti yritä ymmärtää väärin, vaan kerro missä on se tilasto missä minä esiinnyn luetuimmassa keskustelussa. Onko sinun nyt vaikeata ymmärtää se.

• huomannut
        animattiN kirjoitti:

en taatusti yritä ymmärtää väärin, vaan kerro missä on se tilasto missä minä esiinnyn luetuimmassa keskustelussa. Onko sinun nyt vaikeata ymmärtää se.

sitten erilainen etusivu? Näkyykö sun monitorissa yleensä "luetuimmat" siinä "suosituimpien" rinnalla?

• animattiN
        huomannut kirjoitti:

sitten erilainen etusivu? Näkyykö sun monitorissa yleensä "luetuimmat" siinä "suosituimpien" rinnalla?

lukee keskustelusivujen aloitus sivulla.

• huomannut

• huomannut

• huomannut
        huomannut kirjoitti:

Tuo oli siis se viides sija.

Joko löytyy?

• animattiN

• huomannut
        animattiN kirjoitti:

no hemmetti näinhän se on. Mutta toi olikin suomi24 aloitus sivulla ei keskustelujen aloituksissa. Voi kauheeta..... Pitäisköhän mun poistaa koko juttu....hih....

Anna olla vaan kaikki, mitä jäljellä on, tässäkin keskustelussa. Kivoja muistoja jää.

• animattiN
        huomannut kirjoitti:

Anna olla vaan kaikki, mitä jäljellä on, tässäkin keskustelussa. Kivoja muistoja jää.

en edes muistanut tuota keskustelua, ennen kun toit sen esille. Enkä poistakkaan kuhan pelleilin. Olisikohan sade poistanut siitä osan ku hän muutenkin poistaa niitä juttuja. No hällä väliä. Muistoja....juuu....

• huomannut
        animattiN kirjoitti:

en edes muistanut tuota keskustelua, ennen kun toit sen esille. Enkä poistakkaan kuhan pelleilin. Olisikohan sade poistanut siitä osan ku hän muutenkin poistaa niitä juttuja. No hällä väliä. Muistoja....juuu....

Ei ainakaan samalla nimimerkillä.

• Alien-8
      • Alien-8

Siis MIKÄ eikä vikä....

• yxtypy

nyt tartteis tehä jotain. Laskusuunta näkyy nyt olevan :=(((
        Ens vuonna ollaan aktiivisenpia, et oltais taas ekoja :=))

• katsella välillä sivua, jossa aloituksia on, mistä valita, kun tahtoo lukee tai viestiä tai muuta epäterveellistä, taaaii, sexfixistä, hömppää, jota kansa kaipaileeeeepi, arkisten haavojen nuolemisreseptejä ym, ym,

• Danskuu

kyse, nii juttuha on täysi huuhaata :DDD

• animattiN
      • animattiN

nyt selkoa. Yksi linkki väittää toista ja toinen toista.

• huomannut
        animattiN kirjoitti:

nyt selkoa. Yksi linkki väittää toista ja toinen toista.

Vuodet eivät ole veljiä keskenään.

• animattiN
        huomannut kirjoitti:

Vuodet eivät ole veljiä keskenään.

Linkki oli tän vuoden suosituimmille palstoille vai oliko se nyt luetuille. Hitsi mä jaksa koko ajan jankata samoja asioita.

• maltti

huuhaan olevan selvän ykkösen näissä kisoissa :o)

• aliisa

Huuhaa on paras palsta :)) Eihän täältä kauaa voi pois olla...

• maltti

ihan vielä mennä nukkumaankaan !!!!

• aliisa
        maltti kirjoitti:

ihan vielä mennä nukkumaankaan !!!!

mutta käärimään paperiin muutama joululahja pitäs mennä...mutta kun toi peppu tuntuu niin painavalta...ei nouse ;O))

• maltti
        aliisa kirjoitti:

mutta käärimään paperiin muutama joululahja pitäs mennä...mutta kun toi peppu tuntuu niin painavalta...ei nouse ;O))

pitäisi lähteä liikkumaan reippaasti!!!!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5390
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      234
      1576
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      314
      1127
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      306
      1058
    Aihe