Aion hankkia kyseisen kaaran, tän vuoden mallia, 15000 km ajetun, onko mitään mitä pitäisi tsekata vai onko tarpeen ? Tää ei oo mitään provoa !!!
C5 2,0 VTR BERLINEN OSTOAIKEISSA
11
1765
Vastaukset
- Vitosen hiljattain hakenut
Tingi kaupan päälle 20.000:n huolto ja samalla uusimmat softapäivitykset.
Muuta tsekkattavaa ei sitten olekaan kun naapureiden kateelliset katseet ja mittailla mahtuuko isokissa vielä autotalliin ;)
Muista vielä, että se naapurin isännän keljuilu johtuu vain ja ainoastaan siitä, että sinun autosi tarjoaa paremmat kyydit kuin se hänen 50.000:n autonsa ;)- hälääde
kestä sen nauru kun hinaat sen korjaamolle.
- Saavat Toyotat
hälääde kirjoitti:
kestä sen nauru kun hinaat sen korjaamolle.
Ja odota, että korjaamoon hinatut Toyotat saadaan ensin kuntoon ja pois edestä. Nehän ovat tlastollisestikkin nykyään epäluotettavampia kuin parjatut sitikat ;)
- ??????
Saavat Toyotat kirjoitti:
Ja odota, että korjaamoon hinatut Toyotat saadaan ensin kuntoon ja pois edestä. Nehän ovat tlastollisestikkin nykyään epäluotettavampia kuin parjatut sitikat ;)
tlastollisesti?mikä se on
- Varma merkki
?????? kirjoitti:
tlastollisesti?mikä se on
Moottorivikainen Toyota jota pöhöttynyt omistaja työntää tuulipuvussaan kohti korjaamon loputonta Toyota-merta, tai virhelyönti. Valitse siitä ihan itse mieluisin vaihtoehto Tero! ;)
Alla 15000 ajettu vtr ja meno oli kyllä mukavaa ja on vähän vaikeuksia mahtua sillä autokatokseen...ja naapuri ei morjestanu kun tulin....
- Vitosen...
keijumekko kirjoitti:
Alla 15000 ajettu vtr ja meno oli kyllä mukavaa ja on vähän vaikeuksia mahtua sillä autokatokseen...ja naapuri ei morjestanu kun tulin....
Ei ne naapurit morjestakkaan, kuin vasta sitten kun ovat hankkineet itse samanlaisen, sitten kyllä ollaan taas parhaat kaverit :) Meidänkin pienessä taloyhtiössä on jo 3 Facelift-vitosta. Minä lienen se joka aloitti C5-buumin, koska ne kaksi muuta ilmestyi vasta pari kuukautta myöhemmin. Onneksi älysivät ostaa edes erivärisiä ;)
- citycitikka
keijumekko kirjoitti:
hieman käy. Eiköhän aikanaan vastaava löydy minunkin pihamaalta. Onneksi olkoon ja toivotaan turvallisia kilometrejä, mukavia ja leppoisia ne varmasti tulevat olemaan.
- NÄMÄ
Tarkista auto myyjän suhtautuminen, kun menet sitä vaihtamaan vuoden päästä. Kaikki eivät edes ota vastaan citikoita vaihdossa, kun ovat niin hankalia myydä käytettynä.
- Ylermi
Velipojalla on toinen C5 menossa eikä muissakaan merkkiliikkeissä lainkaan ylenkatsottu C5:sta vaan hän sai aivan asiallisia ja kilpailukykyisiä tarjouksia. Kuitenkin hyvät kokemukset C5:sta käänsi valinnan edelleen Citikan puoleen.
- Lerppis
Ylermi kirjoitti:
Velipojalla on toinen C5 menossa eikä muissakaan merkkiliikkeissä lainkaan ylenkatsottu C5:sta vaan hän sai aivan asiallisia ja kilpailukykyisiä tarjouksia. Kuitenkin hyvät kokemukset C5:sta käänsi valinnan edelleen Citikan puoleen.
C 5 ja ongelmatonta on kulku ollut.Huolto ajallaan ja auto kulkee.Autoni tään vuoden mallia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955