Oon ollu kotvan poissa, en viinasten takii, vaan kauhian masiksen, stressin ja ahistuksen vuoks.
On lohduttavaa lukee, et niin monella menee hyvin!
Mää hain vihdoin Zyban-respan kutistajalani ja kohan vähennetään masislääkitystä viikon verran, ni meinaan alottaa tupakattoman tammikuun (elämän), sekä siinni samassa tipattoman tammikuun, mikäli luoja suo ja samalla lopunikää!
Kyl mää teitin juttui oon lukennu muutaman päivän välein, mut alakulo on ollu niin kauhia, jottei oo ollu mitään sanottavaa kelleen.
Nyt hiukka virkompana haluun toivotella sorkalle ku sorkalleki erityisen riemukasta joulunaikaa kiitollisena lukemistani, kuiteskaan henkilööni kohdistumattomasta tuestanne!
Riemuisaa Joulujuhlaa Teille Kaikille!
Torstai 21.12.2006
21
809
Vastaukset
Samaa sulle karbidi! Eli hyvää raitista Joulunodotusta ja Joulua ellei sitä ennen kirjoitella samassa ketjussa, tämä torstai on minun osaltani raitis vaikka olo onkin kuin krapulaisella ihmisellä (flunssa), heräsin just sohvalta ja kohta menen takaisin sänkyyn. Joululoman aloitan kohtapuolin eli kuittaan nimeni vain tipattomien ketjuun, asiattomista viesteistä voi ilmoittaa vaikka ilman nimeä " ilmoita asiattomasta viestistä" viestit tulee mun s-postilaatikkoon, katson s-postin joka päivä.
- Cettuz!
Raittina. Maate.
- karbidi
tervehtymistä eiku toivottelen!
On se hienoo, et on semmone emäntä ku Sulla, nukkuu voi millon lystää ja tili on? käytössä!
Mullei alkannu mikään loma, päinvastoin; emännöitsijä on loput päivät vapaalla ja varmana saan kokee sen nahoissani.
Mun taholt ei oo pelkoo ilmootta asiattomist viesteist; kaikki kelpaa! - ambivalenttineN
Toivottavasti paranet flunssasta pian jotta saat viettää ihanan ja raittiin joulun kaikessa rauhassa perheesi kanssa. Oikein hyvää joululomaa ja joulua sinulle! :)
- Papio1
Raitis torstai tänään.
- åpoi
nimipäivää, minä raitista sellaista, onnea molemmille
- Oskari2
Mukava kuulla että Sinäkin olet ollut raittiina. Jo aloin ihmetelläkkin, että mihin olit kadonnut.
Tunnen erään pitkäaokaisen tuttavani, jolla on myös kova masennuskausi menossa. Ei ole ihme, kun on niin synkkää ollut ilman lunta. Aurinko on alimmillaan, eikä piru suostu edes vilauttamaan itseään.
Samainen tuttavani lupasi ostaa kirkasvalolampun. Oli kuullut, että siitä olisi valtava hyöty masennukseen. Viina siihen tuskin auttaa.
Hyvää jatkoa Sinulle. Yritetään pärjäillä.- ambivalenttineN
...virkistävät mieltä. Osta kaverillesi joululahjaksi hienot jouluvalot. Uskon, että hän ilahtuu ja hyötyy niistä. Mulla ittelläni on tosi paljon jouluvaloja ja musta tuntuu että ne ihan oikeesti auttaa masennukseen. Eihän ne masennusta tietenkään poista, mutta ei niistä mitään haittaakaan ole :)
- ma-sa
Jostain olen kuullut sellaistakin että aika, tuomaanpäivästä jouluun on lyhyt ja kuluu yhtä nopeaan ku akan perintö.Niin tai näin.Alkoholi oli mulle väärä "lääke".Tänään en ota sitä,se on varma.
- VanhaKettu
Sama vika Atsingissa -vai miten se Päätalon Riitun poika kirjoitteli?
Tuttu tauti, johon viina sopii kovin huonosti lääkkeeksi.
Lääkkeiden ja terapian avullahan tässä yritetään saada yläkertaa kuntoon ja jonkinlaista itsetuntoa.
Mukava lukea, että olet joulutunnelmissa. Raittiin joulun aion viettää minäkin.
Oikein Hyvät Joulut Sinullekin!
-vk- - Karjalan Sissi
haluun kiittää sinua karbidi! Olet ihminen joka ymmärtää myös meitä jotka ryypätään! Minullekki sinun kirjotuksista on ollu iso lohtu! monet täällä alkaa heti vittuilla jos kirjotat että nyt ryyppään tai meinaan ryypätä, vain et sinä.
- karbidi
itkee, ni tippa tulis silmään (lähellä oli)! Siks liikuttava Sun viestis oli.
Mää en jummarra, mitä hyötyy mun kirjuutuksistani ois saattannu olla?
Tosi kai on, et vittuilua saa lukee, vaan ovatkohan rekkaamattomii provoilijoita?
Jokatapauksessa kiitän ja kumarran hienosta tekstistäsi !!!
- raitistelijasuotuu
Aamulenkki virkisti ja vaikka lensinkin nenälleni ja ennestään kipeä polvi iski jäähän. Mutta olen minä pahempaakin kokenut silloin kun örvellän lärveissä.
Mutta tänään en örvellä! Olen juomatta tänään! - myäss
Raitis torstai, vaikka tänään onkin pienen juhlan paikka, niin en lähe itteeni kiusaamaan muiden mukana kuppilaan.ostan itelle 1,5 litraa vissyä ja sitä latkin.=)
- veska58
Morjens karbidi. Mä lopetin tupakanpolton juuri noitten nappien avulla noin 2,5 v.sitten,mutta juomista en vielä sillon "tohtinut"lopettaa.
nyt olen ollut juomatta noin vuoden.Kummassakin tapauksessa päätös lopettamisesta tuli minulle kuin nk."AHAA"elämyksenä.Oma halu on kummassakin tapauksessa ratkaisevin tekijä.Toivottavasti onnistut! HYVÄÄ JOULUA!!!- karbidi
ois kyllä meininki lopettaa molemmat samassa hujauksessa, vaan kumpaanenki arveluttaa.
Jos herra Murphya ei ois ikunas ollu, ni mahikset onnaamiseen ois hyvät, mutta tottakai tulee tapahtumaan jotain kaameita stressin paikkoi, jotka johtaa ylitsepääsemättömiin ratkaisuihin!
Toivokaamme silti kaikille (itseni mukaanlukien) onnistumisen riemua!
Ittelleskii HYVÄÄ JOULUA!!!
herään...niin mulla ei ole kohmeloa.
- ambivalenttineN
...taas kirjoittaa. Vietähän sinäkin oikein ihana ja rauhaisa joulu. Unohda stressi ja tee asioita mitä saa sut hyvälle mielelle, mut älä kumminkaan hae mielihyvää pullosta. Minä olen raittiina tänään ja koko joulun. Nyt meen kattoo kotikatua, sen jälkeen pakkaan ja sittne odoteelen huomis iltaa kun pääsen lähteen maalle.
Outoa muuten, kun olen odottanut matkaa kauan, mut nyt kun matkapäivä lähestyy, niin en haluaisikaan lähteä mihinkään. Mulle käy melkeen aina näin enkä tiiä mistä se johtuu.- karbidi
tätä, ni voin kertoo, et parisuhteessa elävä ihminen ei voi tehä tähän vuojenaikaan hyvälle mielelle tekevii asioita!!!
Vasta, kun koko saakelin poppoo on ruvennu meille taas änkeen, ni sit helpottaa; siehen asti masentuneen ihmisen pakottaminen on yhtä helvettii, enkä viime päivii väitä täysin selvänä olleenikaan (siis myöhäisiltoja)!
PS. On Sulla kumman kiinnostava ohjelma katottavana (EVVK)!
Kivat Joulut kans Sulleen, jos tuut tätä lukeneeks jossain sitä ennen!
- mussukka1
Ei kai tämä ole mikään ilopillereiden juttu, minullakin on aina joskus paha päivä ja ehkä luen, mutta sama ajatus, että ei jaksa vastata.
Minä niiaan syvään, jos tupakin pystyt jättämään, itse ei ainakaan vielä onnistuisi, mielessä kyllä käy.
Sinulle raitista rauhaisaa joulunaikaa sydämestä toivottelen.- karbidi
se tupakattomuus, varsin, ku kaveri kerto, et pelkät tabut ei sitä himoo vie; tarttee olla jotain motivaatioo muutennii!
No ohan toi koronaaritauti, minkä ny viimostaan pitäs hillitä, aloin jonkun kuukauden perästä pallolaajennuksesta uudestaan kuitennii.
Ei ny murehita tämmösii, toivotaan vaan, et pari yötä saarahan viel nukuttuu, ni ehkä sit helpottaa!
Aivan samanmietteisii toivotuksii kans Sullennii!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164