Ja aatonaatto, alakakaa jo hermostuttaan pikkuhiljaa mutta raittiina koko lauantai.
23.12-06 Lauantai
15
671
Vastaukset
tuoda risuja,mutta raittiina ollaan
Ainaki mökötän koko Joulun jos en saa uutta imukuppipyssyä, entinen on rikki, sieltä lensi joku vieteri piipusta ulos enkä oo saanu sitä paikoilleen, vaimo vihjaili että saatan saada uuden mutta se ei oo sanonut suoraan että saanko?
- hyvin
raitis kirjoitti:
Ainaki mökötän koko Joulun jos en saa uutta imukuppipyssyä, entinen on rikki, sieltä lensi joku vieteri piipusta ulos enkä oo saanu sitä paikoilleen, vaimo vihjaili että saatan saada uuden mutta se ei oo sanonut suoraan että saanko?
Toivottavasti saat, 38" on myös kiva itsellä
on moinen.
- Karjalan Sissi
Ilnottaudun taas tipattomien ketjuun. Raittiina tämä päivä ja se on varma.
- Papio1
Raitis lauantai tänään.
- calmato
Elelen tässä siinä toivossa, että oma parrakas ja raitis pukkini ehtii piipahtaa iltasella vällyn alle kulkuset iloisesti kilisten...
Raitis joulu on iloinen asia!
Raittiin alkoholistin selväpäinen muija- Cettuz!
Aatto, selvinpäin.
- aahoohoo
Eiks ne oo vialliset jos ne kilisee? Vai tarkotatko tonttulakin kulkusia? Minä tiijä mistään mittään!
- ma-sa
on ihan hyvä päivä nauttia elämästä omien hormonien vaikutuksella.Mun koneeseen ei sovi lisätä alkoholia.
- Oskari2
Raittiina tulee pyhät vietettyä. Eipä tullut sitten ostettua edes punaviintä. Maito ja lähdevesi ovat tämän joulun juomat.
Niin ja kahvi ja minttutee.- aahoohoo
ryystetään rasvatonta piimää - siitä tulee kuulemma kovat nyrkit. En tiijä minin niitä tarviis, ellei sitte rupeis halkomaan tiiliskiviä niin ku jaappanilaiset.
- VanhaKettu
maailmanmenoa...
Jouluruuhka on hirveä, ihmiset ostavat niin kuin tavara olisi kaupasta loppumassa. Onneksi pääsi seasta pois. Joulumielet monella kaukana. - aahoohoo
hermostuta sitte yhtään. Oon ollu koko vuoden niin saaterin kiltti jotta melkein on menny ylikunnon puolelle.
Vaan kyllä kakarana möyri mahanpohjasta ja aluspäivinä tuli mietittyy kaikki konnuudet mitä oli tullu tehtyy vuoden mittaan. Vaan kun löysin saunan eteisestä pelkän pukin lärvin niin sillon mulle valkeni, että aikuiset oli viilannu minuu linssiin.
Siinä on varmasti yks varteenotettava syy, että minusta aikuisena tuli juoppolalli:) - raitistelijasuo...
Oulun kaupunki ei ollutkaan niin ruuhkainen, kuin pelkäsin, sekaan mahtui hyvin. Tosi ihana päivä tehdä tyttärien kanssa viimehetken jouluostokset.
Nyt on hyvä olla, raitis joulu on jo meneillään, ainakin tänään en juo! - mussukka1
Teinpä tuossa kierroksen muutaman vanhuksen luona ja aivan itse kiinnitin oksanhankaan ne meidän tekemät kauralyhteet.
On niin rauhaisa ja hyvä mieli, että ei tässä kyllä yhtään tee mieli terästettyä glögiä.
Kaikille muillekin rauhaisaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537145Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113294Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1381568Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2371367Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841335
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217- 891210
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321155- 811114