Tämäkö muka joulu?

Yksinäinen susi

Tämä on kyllä tylsin joulu ikinä... Ei minkäänlaista fiilistä kun ei ole kunnolla edes lunta maassa!! Ei mikää enää tunnu miltään. Toista se oli lapsena, niin ne ajat vaan muuttuvat. Nytki vaan jumitan yksin sisällä, kait sitä pitää lähtee baariin jos vaikka löytäis jotain seuraa.

8

1558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooo....

Olen kateellinen sulle. terveisin täältä sukujuhla-helvetistä!

ps. lunta ei todellakaan kaivata enään.

• kait

sulla nyt jotain mukavaakin on....
        Olet terve...on koti...on vapaata saat levätä..
        mietippäs vaan on sitä mukavaakin ja kyllähän tää joulu pian on ohi..
        Koita nyt kumminkin piristyä jos et niin mä ainakin yritin sua piristää, ja voisit tulla meille vaikka torttu kahville...

• momomörkö

Minä itse valitsin, että olen joulun yksin erinäisistä syistä. Suhde ei oikein toimi, niin mitäpä sitä vieraisiin tunkemaan itteään. Eipä oo mies pistäny edes joulun toivotus viestiä, että kai tässä aletaan aika loppusuoralla olla. Ensimmäinen joulu, kun näin auringon paistavan ja maan lumettomana. Pohjosen kasvatteja kun olen. Ei tunnu joululta ja en ole joulua millään tapaa juhlinutkaan. Tämä on vain yksi yksinäinen päivä etelässä.

• Vierasmies.

Hyvää mieltä sinulle. Katselen telkkua, kiedon villahuovan hartioille ja ajattelen että myös joku toinen yksinään yhteisin ajatuksin tekee samaa, ehkä sinä. Se ajatus lämmittää mieltä, et ole yksin.

• hyvä mieli

työttömyys iskee vuodenvaihteessa,onneksi sain tyttäreni(8v.)joulukseni luokseni,tuntuu hyvältä,vaikka perhejuhla olisikin.Itsekkin pohjoisesta.Joulumieltä kaikille!

• Just joo

Vituttaa vaa koko homma.. hirvee siivoominen ja ruokien tekeminen ja sitten kuitenki siitä hyöty on minimaalinen kun toiset eivät kuitenkaa kunnioita toisen tekemää työtä!

• mun piti tänään illalla tehdä kavereille kel 20.30 joulu lounas meitä piti olla syömässä 12 henkeä. kaikki olivat ilmoittaneet etteivät pääsekkään tai eivät jaksa tulla kel 18.30 mennessä ja sit äsken oma jätkä kaveri ilmoitti ettei meillä olekkaan ollut koskaan suhdetta vaik ollaan oltu "yhdessä" jo 3v. kysyn vaan voiko joulu enään enempi vituiksi mennä?
        nyt olen edelleen 2kissani kanssa yksin kotona ja juon pääni täyteen viinaa suurempaan vitutukseen ja itken tuskaani ulos. ruoka ei kelvannut kellekkään ja "oma kulta teki oharit just JOULUNA"
        et olkaa onnellisia keillä on joulu ollut. mä en sanut kun 3pakettia koko jouluna ja nekin oli vanhemmiltani. kaikki oli hyödyttömiä lahjoja eli kynttilöitä ja suklaata. edes kummit eivät muistaneet vaikka minä muistin niitä.
        todellakin kaikista paskoin juoluni koko elämässäni.

• Tutkijattta
        kiki84 kirjoitti:

mun piti tänään illalla tehdä kavereille kel 20.30 joulu lounas meitä piti olla syömässä 12 henkeä. kaikki olivat ilmoittaneet etteivät pääsekkään tai eivät jaksa tulla kel 18.30 mennessä ja sit äsken oma jätkä kaveri ilmoitti ettei meillä olekkaan ollut koskaan suhdetta vaik ollaan oltu "yhdessä" jo 3v. kysyn vaan voiko joulu enään enempi vituiksi mennä?
        nyt olen edelleen 2kissani kanssa yksin kotona ja juon pääni täyteen viinaa suurempaan vitutukseen ja itken tuskaani ulos. ruoka ei kelvannut kellekkään ja "oma kulta teki oharit just JOULUNA"
        et olkaa onnellisia keillä on joulu ollut. mä en sanut kun 3pakettia koko jouluna ja nekin oli vanhemmiltani. kaikki oli hyödyttömiä lahjoja eli kynttilöitä ja suklaata. edes kummit eivät muistaneet vaikka minä muistin niitä.
        todellakin kaikista paskoin juoluni koko elämässäni.

Kiki on vapaa joten vonkaamaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5690
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1518
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1336
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      348
      1277
    Aihe