Tämä on kyllä tylsin joulu ikinä... Ei minkäänlaista fiilistä kun ei ole kunnolla edes lunta maassa!! Ei mikää enää tunnu miltään. Toista se oli lapsena, niin ne ajat vaan muuttuvat. Nytki vaan jumitan yksin sisällä, kait sitä pitää lähtee baariin jos vaikka löytäis jotain seuraa.
Tämäkö muka joulu?
8
1558
Vastaukset
- jooo....
Olen kateellinen sulle. terveisin täältä sukujuhla-helvetistä!
ps. lunta ei todellakaan kaivata enään.- kait
sulla nyt jotain mukavaakin on....
Olet terve...on koti...on vapaata saat levätä..
mietippäs vaan on sitä mukavaakin ja kyllähän tää joulu pian on ohi..
Koita nyt kumminkin piristyä jos et niin mä ainakin yritin sua piristää, ja voisit tulla meille vaikka torttu kahville...
- momomörkö
Minä itse valitsin, että olen joulun yksin erinäisistä syistä. Suhde ei oikein toimi, niin mitäpä sitä vieraisiin tunkemaan itteään. Eipä oo mies pistäny edes joulun toivotus viestiä, että kai tässä aletaan aika loppusuoralla olla. Ensimmäinen joulu, kun näin auringon paistavan ja maan lumettomana. Pohjosen kasvatteja kun olen. Ei tunnu joululta ja en ole joulua millään tapaa juhlinutkaan. Tämä on vain yksi yksinäinen päivä etelässä.
- Vierasmies.
Hyvää mieltä sinulle. Katselen telkkua, kiedon villahuovan hartioille ja ajattelen että myös joku toinen yksinään yhteisin ajatuksin tekee samaa, ehkä sinä. Se ajatus lämmittää mieltä, et ole yksin.
- hyvä mieli
työttömyys iskee vuodenvaihteessa,onneksi sain tyttäreni(8v.)joulukseni luokseni,tuntuu hyvältä,vaikka perhejuhla olisikin.Itsekkin pohjoisesta.Joulumieltä kaikille!
- Just joo
Vituttaa vaa koko homma.. hirvee siivoominen ja ruokien tekeminen ja sitten kuitenki siitä hyöty on minimaalinen kun toiset eivät kuitenkaa kunnioita toisen tekemää työtä!
mun piti tänään illalla tehdä kavereille kel 20.30 joulu lounas meitä piti olla syömässä 12 henkeä. kaikki olivat ilmoittaneet etteivät pääsekkään tai eivät jaksa tulla kel 18.30 mennessä ja sit äsken oma jätkä kaveri ilmoitti ettei meillä olekkaan ollut koskaan suhdetta vaik ollaan oltu "yhdessä" jo 3v. kysyn vaan voiko joulu enään enempi vituiksi mennä?
nyt olen edelleen 2kissani kanssa yksin kotona ja juon pääni täyteen viinaa suurempaan vitutukseen ja itken tuskaani ulos. ruoka ei kelvannut kellekkään ja "oma kulta teki oharit just JOULUNA"
et olkaa onnellisia keillä on joulu ollut. mä en sanut kun 3pakettia koko jouluna ja nekin oli vanhemmiltani. kaikki oli hyödyttömiä lahjoja eli kynttilöitä ja suklaata. edes kummit eivät muistaneet vaikka minä muistin niitä.
todellakin kaikista paskoin juoluni koko elämässäni.- Tutkijattta
kiki84 kirjoitti:
mun piti tänään illalla tehdä kavereille kel 20.30 joulu lounas meitä piti olla syömässä 12 henkeä. kaikki olivat ilmoittaneet etteivät pääsekkään tai eivät jaksa tulla kel 18.30 mennessä ja sit äsken oma jätkä kaveri ilmoitti ettei meillä olekkaan ollut koskaan suhdetta vaik ollaan oltu "yhdessä" jo 3v. kysyn vaan voiko joulu enään enempi vituiksi mennä?
nyt olen edelleen 2kissani kanssa yksin kotona ja juon pääni täyteen viinaa suurempaan vitutukseen ja itken tuskaani ulos. ruoka ei kelvannut kellekkään ja "oma kulta teki oharit just JOULUNA"
et olkaa onnellisia keillä on joulu ollut. mä en sanut kun 3pakettia koko jouluna ja nekin oli vanhemmiltani. kaikki oli hyödyttömiä lahjoja eli kynttilöitä ja suklaata. edes kummit eivät muistaneet vaikka minä muistin niitä.
todellakin kaikista paskoin juoluni koko elämässäni.Kiki on vapaa joten vonkaamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277