25.12.2006

mukava herätä

raittiiseen aamuun kun ei tullut humputeltua jouluaattona.

14

1133

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karjalan Sissi

Tänäänkään, vaikka mieli ei korkealla leijukkaan.

• minneen juo tännään

• karbidi

mieli ei korkialla leiju. Sattu niin pahasti, jot eellis yönnä iski joku vatsatauti ja meinas mun osalta jäähä kaikki viimosen hetken hommat tekemäti, ku tuli oleskeltuu melko pitkään siel, mis kuninkaatki käy yksin!

No onneks paar tuntii ennen porukoitten saapumista aloin olla jo niin tyhjä, jot saatoin koristella kuusen ja jotain muuta loppusilausta!

Nyt käi meitillä iha oikee joulupukki, sama, joka on käynynnä vuoskauet, paitti ei vuos takaperin.

Kymppiuutisten aikaan käytihin emännän kaa hautuumaalla; arvelin, josko ois varminta hällyyttä sinne palokunta varoille, siks pal siel oli tulta!

Noh, ny sit otin ekan Zyban-tabun ja kaikkien pahehien lopettamisajankohta osuu just vuojenvaihteeseen. Saapas sit näkee, kui täs vaarin käy. Nii ja lisäks tars aloottaa "hyveitten" harrastus, ees kävely.

Eellistalvena hiiheltii Tuusulanjärvellä, mut nyt siin tartteis olla JK:n taitoi, et siehen pystys!

PS. Vaikutta tojelta Zybanin vakavin haittapuoli, unettomuus. Syrjällens pitäs käyvä, ku huomell... tänään ois viel anopin luonna kahveekekkerit. Vaan ko täsä on ku peippo konsa!

PPS. Mitäs muute saitte lahjaks? Mää sain the best of Agents & Jorma Kääriäinen! Pätevä lauluveikko. Siks sainki, kus siit oon haastannu!

PPPS. Helvata ku oltihin täsä yks päivä sittarissa ja siel leluosastol oli kerrassaan upee serihvin tähti. Oitis aattelin, jot jos Mika ei oo ylläpijolta saannu kunnon tunnuksii, ni se ois kyl ollu tosi komee, vaan ku en tiijä osootetta, mihnekkä sen ois pistänny tuleen, ni jäi kauppaan, harmi!

Ja viel lopuks, niinkus joo aiemmin mainihtin, ni raittihinahan se aatto vietettihin, eikä anopillekkaan parane rapuloissaan lähtee!

• åpoi

juhlista jaloin, soma juttu ku saa yölläki syyvä
      ja kun ruoka maistuu
      raittiista illasta johtuva kohmaton olo kruunaa kaiken

• aahoohoo

elämä risaseks ja valvottiin puol kahteen! Eikö ookki mahottoman riehakasta jouluriehaa - ja ilman viinoja.

Ilta kymmeneltä käytiin pienessä punasessa kirkossa aattoillan hartaudessa ja kotimatkalla yritettiin katella tähtitaivasta tien vierellä, mutta johan oli autoilijoita liikkeellä. Vähän välii autot paineli ohitte jotten saanu edes Kassiopeiaa kiinni.

Nyt loppuvuotena pitää yrittää bongata ISS. Pitäs onnistuu jos taivas pysyy pilvettömänä.

Vaan eipä menny tämäkään Joulu haavereitta. Äsken aamutupakalla kävi silleen että tupakka oli tarrannu huuliin kiinni ja kun yritin sitä nyhtää hampaista pois niin sain kiinni just siitä tulipäästä. Elikkä kahessa sormessa on palovamma. Ikinä ei tulien kanssa voi olla tarpeeks varovainen.

Ja muuta en oo tänä päivänä ku syntymähumalassa.

• Oskari2

Huonosti nukutun yön jälkeen aamu lähti käyntiin ilman krapulaa.
      Juuri, kun olin saamassa unen, niin pappi alko soittelemaan kirkonkelloja, olisiko ollut siinä puolenyön aikoihin. Sitten kissa yritti äänekkäästi avata konvehtirasiaa. Jossakin vaiheessa yötä tuli eräältä humalaiselta tekstiviesti piippauksineen. Viestissä luki että
      hYVÄÄ jUlua. Älykkäänä oivalsin heti, että toivotti Hyvää Joulua.

Tänään pitää lähteä pikku pakkaseen kuntoilemaa.
      Kiva kuulla että olette viettäneet aaton ilman humalaa.

• Cettuz!

Hoojiiiiiiii! Vieläkin väsyttää. Olin koirun kanssa vasta kahelta yöllä kotona. Vanhempien luona vietimme joulun. Kaikki sisarukset lapsineen, alkoholia ei käytetä meidän joulujuhlassa. Taas lähdetään syömään. Raittiina ja nauttien, kun muistelee on ollut toisenlaisiakin jouluja. On tullut jokunen joulu vietettyä hiukka erilaisissa porukoissa, ikävää muistella näin jälkikäteen, ajatellen että muut ovat odottaneet, ja minä se huininut jossain ilmoittamattakaan mitään. Onneksi nyt on toisin. KIITOS! Kuinka paljon nykyisestä elämästä saa enemmän iloa, rauhaa, itse ja muut.

• heräät

sinä klo 00.04? Taisit sammua jo iltapäivästä?

• VanhaKettu

kun satuin olemaan puolilta öin koneen ääressä.
      Näköjään se ei jollekin kelvannut.
      Kännissä en ollut eilen, enkä tänään.
      Mutta asian toistelu täällä ketjussa loppuu tähän. Pärjäilkää ja kyllähän te pärjäättekin.

Teen uudenvuoden lupauksen jo nyt:
      vuosi 2007 ilman suomi24:ää.

• laittanut

nimimerkkisi aloitusviestiisi.

• jos jonkun
        laittanut kirjoitti:

nimimerkkisi aloitusviestiisi.

on pakko jouluna v*ttuilla olen minäkin väärälle palstalle eksynyt.

• aahoohoo

pienistä nokkiis ota - jätä se miulle.
        Minusta se nyt on paskan hailee mihin kirjottaa - sisältöhän se kuitenki kaikkein tärkeintä on.

Minusta tuossa alotuksessa oli tarpeeks ainesta hyvän tipattomien ketjun alkajaisiks. Ja minkäs sille mahtaa että tässä hektisessä maailmanmenossa joulumieliki on vain yks vilaus.

• mutta hamputtelin

Eka Joulu 3 vuoteen ilman viinaa. Onnellinen Joulu. Lapsetkin oli tyytyväisiä, kun ei juotu.
      Viime Joulu menikin ryypätessä ja tapellessa.
      Nyt vain polteltiin ja kaikki meni ok.

• humputeltua ei, aattona, enkä humputtele tänäänkään! Vietän promillittoman Joulupäivän!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe