...murhan aikana (kuin tiedätte-kai-kuka, Harryn vanhemmat ja vauva-Harry)? Itse olen sitä mieltä että aikuinen Harry Potter. Olen melko varma että Dumbledore unohti palauttaa kolmoskirjassa käytetyn ajankääntäjän ministeriöön.
Kuka muu oli Godricin notkossa...
6
753
Vastaukset
- melkein surkki
Missä kirjassa (ja millä sivulla) Godrickin notko ensimmäisen kerran mainitaan? Olen jo pitkään ihmetellyt miten maininta on päässyt livahtamaan... Kiitos mahdollisesta vastauksesta=)
- ...
miten niin kuka muu on ollut siellä notkossa? mistä tällasta on kuultu? onkohan multa mennyt jotain ohi... mikä kirja, mikä sivu?
- kuin nii?
Häh? multaki on mennyt jotain ohi!
- ...
...Että Dumledore ei unoha asioita.
- ....................
Jos se unohti sen tahallaan.
Jossakin netissä on ollut teoria siitä että siellä oli myös joku muu jota ei kerrottu olevan siellä.
Epäilyttävä asia on se että uskollisuusloitsu purkautui ja Hagrid pystyi siten näkemään Harry-vauvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1323587- 122366
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241438
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246