Tytöille hiuksista!

Boy__---__---

Olen 16w poika ja mulla on pitkät hiukset, kainaloihin asti. Onko teistä tytöistä pitkät hiukset huono vai hyvä asia?

17

1049

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16v.

Se on mielipideasia. Jotku tykkää, jotku ei. Mä en tykkää kauheasti, mutta se ei sulje pois mun ihastumisen mahdollisuutta kuitenkaan.
      Mutta sitte jos ne on likaset ja huonokuntoset niin hyj helvetti. Sellasiin ei kukaan kahta kertaa kato.

• Glasshanded

Itseäni enemmän 'vetää puoleensa' ne lyhenpihiuksiset muttei pidemmissäkään mitään pahaa ole. : ) Mutta rasvaletti ei ole ihana. Ei.

• pulisonki

itse en pidä jos pojalla on liian pitkät hiukset. itselläni on aikas lyhyet niin jos pojalla on pidemmät kuin minulla niin en pidä :D mutta on mielipidekysymys

• ......jjj

uuh, pitkät hiukset on ihanat

• Glasshanded

Ja riippuu toki mallista. Jos on ihan suorat ja päätämyötäilevät niin itse en kyllä tykkää. Jos vähän rikkirevitty malli tms. niin ok. ; >
      Mutta luonnehan on tärkein.

• lyhyemmist hiuxist dikkaan paljon enemmän...mun parilla frendillä(eli siis poikia molemmat) oli pitkät hiukset, toisel oli mustat hiukset ja toisel vaaleen ruskeet, molemmat oli suoraan sanottuna tosi ällöttäviä...nyt molemmat on leikannu hiuksensa lyhyex ja ne on nykyään erittäin vetävän näkösiä :DD

• minn

en tykkää :/ semmoset sopivat vähä korvan alapuolelle ylettyvät on just hyvät ja ehkä vähä kerroksittain leikatut tai ainakin mä tykkään. :D heh. mielipidekysymys.

• viletti

Inhoan pitkiä hiuksia pojilla. Kun sellaisen pitkätukkahipin nään, en toista kertaa vilkaise. Olkoonkin vaikka kuinka ihana ihminen niin pitkätukkaisen kanssa en olisi missään lähemmässä kontaktissa. Hyi olkoon!

• hgjl

Jos ei ole mikään rasvaletti niin tykkään.
      Vielä jos suht hyvässä kunnossa niin rakastan.

• glorianna

Usein niillä pojilla joilla näitä tyttöpitusia hiuksia on, niin on ongelmia hiustensa hoidon kanssa. Eli ne ovat likaiset ja takkuiset ym. Ei tietenkään kaikilla! Sellainen on saanut minut jotenkin karttamaan näitä pitkälettisiä poikia ja muutenkin sellaisista lyhyimmistä korkeintaan korvien ala puolelle ulottuvista tykkään. Iih

• ...........

Pitkät tietty kivemmat, kunhan ne on hyvinhoidetut ja PESTYT, rasvaletti ei kauheesti vedä puoleensa...:D

• tytttö

hienot varmasti ovat kunhan niitä pesee. pitkät hiukset eivät ihan kaikille sovi mutta voivat näyttää oikein kivoilta, itse siis pidän.

• .......

Se todellakin on huono asia.. hyi hitto!! siitäki asiast voi kyl olla montaa eri mieltä.. mut mä oon tota mieltä....!!! HYH

• tyttö15

suoraan sanottuna en tykkää pitkistä hiuksista yhtään. tai riippuu vähän ihmisestä... mut minä ainakin tykkään enemmän semmosista "normaalipituisista" hiuksista yleensä, siis korkeintaan hartioille ylettyvistä (enkä oikein niinkään pitkistä)

• tytti

pitkät hiukset ne olla pitää! XD

• Beth

Ei ole huono asia, koska jokaisella on oma maku. ja sillä ei pitäisi
      olla väliä minkälainen se on. Mutta oma mielipiteeni asiaan on ; Pitkäs hiukset miehillä on namn, jos ne on hyvä kuntoiset eikä rasvaiset. Onnea sinulle pitkäletti.

• 17-v

Tykkään todella paljon siinä tapauksessa, ellei se todellakaan ole ohut, päätä pitkin valuva RASVAletti. Sellaisia en voi sietää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6665
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      673
      2876
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1249
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      96
      1238
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1225
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1123
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1120
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1002
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      238