28.12-06 Torstai

Ja raitis sellainen, se ois kohta paukkuilta, tarkoitan uusvuosi.

19

745

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raittiina toistaiseksi.

• karbidi

mut pahoin pelkään, jot ENNEN vuojenvaihetta tulee joku napanteri huitastuu, mut ei enää aattona.

Siitä nääs pitäs lähtee liikkeelle tipaton ja tupakaton elämänvaihe; onks kisaan ilmoottautujii niitten joukos, kutka viel harrastaa po. paheita?

Hulluhan oon, jos varmasti lupaan, mut takuuvarmasti parhaani teen!

• KarjalanSissi
        karbidi kirjoitti:

mut pahoin pelkään, jot ENNEN vuojenvaihetta tulee joku napanteri huitastuu, mut ei enää aattona.

Siitä nääs pitäs lähtee liikkeelle tipaton ja tupakaton elämänvaihe; onks kisaan ilmoottautujii niitten joukos, kutka viel harrastaa po. paheita?

Tipatonta ja tupakatontakin tässä on yritetty. 3 päivää on tupakaton ennätys ja liekkö reilu viikko viimesen vuoden aikana täysin tipatta.
        Näin yöllä ku valvottaa vielä niin tulee kessuteltua aika ahkerasti, päivällä ei juurikaan. Mitään en minäkään lähde lupaamaan mutta yritän kuitenki, en tosin taida jaksaa ihan parastani panna.

• karbidi
        KarjalanSissi kirjoitti:

Tipatonta ja tupakatontakin tässä on yritetty. 3 päivää on tupakaton ennätys ja liekkö reilu viikko viimesen vuoden aikana täysin tipatta.
        Näin yöllä ku valvottaa vielä niin tulee kessuteltua aika ahkerasti, päivällä ei juurikaan. Mitään en minäkään lähde lupaamaan mutta yritän kuitenki, en tosin taida jaksaa ihan parastani panna.

koitetaan, kui pitkälle päästähän? Paha on munkii lähtee lupailemaha, koitan vaan pyristellä sen matkaa, minkä kuolemati pystyn!

Jos en, ni sit kerron kyl tääl, mihi tyssäs, ooks kimpassa?

Vähä epistä taitaa olla mun osalta toi tupakkihomma; mul on se Zyban-kuuri alotettu ja ens vuonna ei pitäs enää polttaa!

• raitistelijasuotuulia
        karbidi kirjoitti:

Tunnen suoranaista euforiaa kun ajattelen, että pärjäisin koko ryvettymättömän puhtaan vuoden 2007 ilman tippaakaan alkoholia. Aion kyllä olla mukana prkle! Tänään olen varmasti raitis.

• ambivalenttineN
        karbidi kirjoitti:

Että koko vuosi ilman alkoholia??? Voi apua, emmä ainakaan uskalla sellasta luvata, vaikka ehkä haluaisinkin. Tupakanpolttoa en aio lopettaa, koska se saa olla "viinan korvike." Vasta sitten, kun ei enää tee viinaa mieli voin rupee ajatteleen tupakanpolton lopettamista. Mutta suklaasyönnin aion kyllä lopettaa, mut en uskalla sitäkään luvata koko vuodeksi.

Musta tuntuu, että en pysty ensi vuonnakaan lupaamaan kuin päiväksi tai max. viikoksi kerrallaan raitista ja suklaatonta elämää. Oonko mä teistä luuseri kun en pysty lupaamaan noin pitkäksi aikaa yhtään mitään?

• KarjalanSissi
        karbidi kirjoitti:

koitetaan, kui pitkälle päästähän? Paha on munkii lähtee lupailemaha, koitan vaan pyristellä sen matkaa, minkä kuolemati pystyn!

Jos en, ni sit kerron kyl tääl, mihi tyssäs, ooks kimpassa?

Vähä epistä taitaa olla mun osalta toi tupakkihomma; mul on se Zyban-kuuri alotettu ja ens vuonna ei pitäs enää polttaa!

Kimppaan lähetään. Ja yritän minkä pystyn.
        Muutenki oli tarkotus mullaki yrittää enempi tosissaan uudelta vuodelta tuota tupakki lakkoa. Nuo muutamat päivät kun oon ollu polttamatta niin on ollu melko helppoa olla, vaan mulla se 4 savuton päivä tekee tosi tiukan jo sitte.
        Luin tuolta netistä äsken siitä zybanista ja hyvin oli ihmiset tyytyväisiä, joten onnea toivotan sulle sen asijan suhteen että tehoaisi yhtä hyvin kun mitä tuolta lueskelin!

• KarjalanSissi
        ambivalenttineN kirjoitti:

Että koko vuosi ilman alkoholia??? Voi apua, emmä ainakaan uskalla sellasta luvata, vaikka ehkä haluaisinkin. Tupakanpolttoa en aio lopettaa, koska se saa olla "viinan korvike." Vasta sitten, kun ei enää tee viinaa mieli voin rupee ajatteleen tupakanpolton lopettamista. Mutta suklaasyönnin aion kyllä lopettaa, mut en uskalla sitäkään luvata koko vuodeksi.

Musta tuntuu, että en pysty ensi vuonnakaan lupaamaan kuin päiväksi tai max. viikoksi kerrallaan raitista ja suklaatonta elämää. Oonko mä teistä luuseri kun en pysty lupaamaan noin pitkäksi aikaa yhtään mitään?

Yhtään enempää luuseri ku minäkään. Muista en tiedä. En minäkään nimittäin mitään lupaa muuta kuin että yritän sen minkä JAKSAN. Päätöksiä en halua tehdä. Tällä hetkellä jaksaminen huonoo mutta jospa se tästä lähtis setviytymään.

• karbidi

enhänny koko vuojeks lähe varmanpäälle mitiä lupailemahan, mut kuten virressä veisataan, ni päivä vaan ja hetki kerrallansa koitan, kestääkö kantti (ko. ohjelma on just menossa telkussa) mitenki pitkään!

Nyt ois viel reilut 74 tuntii aikaa harrastaa niitä paheita!

Tairankii täst lähtee tupakille, ennesku Jack Bauerin seikkailut Subilta alkaa!

• ambivalenttineN
        karbidi kirjoitti:

enhänny koko vuojeks lähe varmanpäälle mitiä lupailemahan, mut kuten virressä veisataan, ni päivä vaan ja hetki kerrallansa koitan, kestääkö kantti (ko. ohjelma on just menossa telkussa) mitenki pitkään!

Nyt ois viel reilut 74 tuntii aikaa harrastaa niitä paheita!

Tairankii täst lähtee tupakille, ennesku Jack Bauerin seikkailut Subilta alkaa!

...ilmoitan 1.1.07 otanko haasteen vastaan vaiko enkö? Nyt en kyl pysty lupailee mitään ja todennäköisesti alkoa kuluu vielä uuden vuoden aattonakin, mut jos sit 1.1.07 aamulla ei enää menisikään... sitä kun on mahdotonta tietää vielä tässä vaiheessa.

• karbidi

...ilmoitan 1.1.07 otanko haasteen vastaan vaiko enkö? Nyt en kyl pysty lupailee mitään ja todennäköisesti alkoa kuluu vielä uuden vuoden aattonakin, mut jos sit 1.1.07 aamulla ei enää menisikään... sitä kun on mahdotonta tietää vielä tässä vaiheessa.

vähä hiinä ja hiinä,jos ottaa viel puolenyön jälkeen. Tars kuullostella kisaveikkojen kommenntteja asiasta!

• Papio1

Raitis torstai tänään.

• ma-sa

Raitis viattomien päivä.Vois olla vaikka meidän vielä juovien alkoholistien päivä.Joku tietää mitä tarkoitan ja joku taas ei.Ne "pari paukkua" vai mitä?

• konttorirotta

tiukka päivä duunissa menossa (no jouti tähän sentään vastaamaan) Raketteja illalla pojan kanssa ostamaan, on taas tänä uutenavuotena vastuullinen vanhempi selvinpäin rakettihommissa.

• kerroit

Sulta sitä löytyy aina niin mielenkiintoisia
      uutisia.

• Cettuz!

uutisia, että raittiina.

• ambivalenttineN

...mutta siihen tämän päivän saavutus on jäänytkin. En oo tänään taaskaan jaksanu tehä oikeestaan mitään. Huomenna ajattelin raahautua töihin (ehkä) ja sit illalla aion juoda siideriä (ehkä).

• riittää

yhdeksi päiväksi. En minäkään lupaa mitään, mutta päivä kerrallaan olen kuitenkin pysynyt viinaksista erossa jo vuosia.
        Ehkä jaksat aamulla herätä virkeämpänä, kun tänään on raitis päivä.
        Muista, että yksi siideri saattaa erottaa sinut juoppoudesta.

• Taas on päivä vyörähttännä iltaan, ilman minkäänlaista alkoholin himoa. Tipatonna, väkijuomitta, menee tää loppukin vuorokaus. Et sillee!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      56
      7207
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      719
      3370
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      148
      1650
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      278
      1530
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1240
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      233
      1173
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1134
    Aihe