juotu pöydän alle....:D
Mut on...
28
674
Vastaukset
- pöyvän
alla.....karhuuko otitta...
- on sitte
BBrunetti kirjoitti:
monta taljaa lattialla...=;0)))
kiva kölliä..hjuvaa uutta vuotta sinulle brune...
- yxtypy
kuka meni tuollaista tekeen :=(((
Eihän ole vielä aattokaan.
Sanos sille juipille, joka sen teki, et antaa olla viimeinen kerta, tai mä tuun juomaan pöydän alle sen :=)))niille ku joivat.....=;0)))mut...alle pöydän...
iltsu perkules...se kumoo karhuu nopeempaa ku mä...=;)))BBrunetti kirjoitti:
niille ku joivat.....=;0)))mut...alle pöydän...
iltsu perkules...se kumoo karhuu nopeempaa ku mä...=;)))teillähän on se kimppakiva siälä!;))) Kateeks käyp!
- yxtypy
BBrunetti kirjoitti:
niille ku joivat.....=;0)))mut...alle pöydän...
iltsu perkules...se kumoo karhuu nopeempaa ku mä...=;)))joku iltsu. Taidanpa tulla kattoon minkälainen iltsu se oikeen siellä on :=)))
Ps. anna sille aina ykköskalja käteen. Ei se enää huomaa eroa. Mä oon joskus ukolle niin tehnyt :=)))) yxtypy kirjoitti:
joku iltsu. Taidanpa tulla kattoon minkälainen iltsu se oikeen siellä on :=)))
Ps. anna sille aina ykköskalja käteen. Ei se enää huomaa eroa. Mä oon joskus ukolle niin tehnyt :=))))toi on paras neuvo....mut kuules..jos mä sille ykköstä.... se juo taas mut pöydän alle...=;DDDD
- hupsutin
BBrunetti kirjoitti:
toi on paras neuvo....mut kuules..jos mä sille ykköstä.... se juo taas mut pöydän alle...=;DDDD
Otat ite ykköstä ja annat toiselle nelosta, niin ei noin pääse käymään. ;)
hupsutin kirjoitti:
Otat ite ykköstä ja annat toiselle nelosta, niin ei noin pääse käymään. ;)
on tehtävä...=;DDDD
- MikaelOne
..pääs tapahtummaa..(((( vaatii lissää harjotusta viel...))))
- MikaelOne
BBrunetti kirjoitti:
jatkan harjotuksia...:DDD
...jottai ensikäden neuvoi,valmennusta.. piiiitkä kokemus alalt....))))
MikaelOne kirjoitti:
...jottai ensikäden neuvoi,valmennusta.. piiiitkä kokemus alalt....))))
tarpeen nyt....!!!!!!=;DDD
- MikaelOne
BBrunetti kirjoitti:
tarpeen nyt....!!!!!!=;DDD
...paikkaan,jossa kukkaruukku liki,sinnne osa paukuist..))) salaa tietty. ruukus vaa muovikukka,ei multaa,ei mee hukkaan aineet..))) pikkuse näyttelijänlahjoi,kompastut sopivast matonkulmaan...jne..jne..)) täs ensiapuu,ollos hyvä
- minulta
saat ensiavuksi lämpimiä ajatuksia...
- oli ajatus,
BBrunetti kirjoitti:
mut kiitos silti...=;DDD
sitten oli toteutus...
- seuraavakin arvaus:
BBrunetti kirjoitti:
ytimessä....=;DD
luonasi on sefu, kun ei ole hänestä mitään kuulunut...
seuraavakin arvaus: kirjoitti:
luonasi on sefu, kun ei ole hänestä mitään kuulunut...
sefu täällä tekis....?????? ei uponnu....
- Danskuu
pöydän alla, kuin pöydän päällä. Ei kukaan vahingos kinkkuna ainaskaa syö :DD
- MikaelOne
..toinen pöyvän alla olija...)))nirsk..nam...)))
- Danskuu
MikaelOne kirjoitti:
..toinen pöyvän alla olija...)))nirsk..nam...)))
paljo jäis sit jälelle luita :DD
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391679En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411339Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 81051
- 121028
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7931- 71846