Sunnuntai 31.12.2006

Papio1

Raitis ja rauhallinen sunnuntai päivä ohjelmassa tänään.

22

2054

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja viimeinen vuorokausi tätä vuotta. Olen koko loppuvuoden raittiina.

• ilman viinaksia tänään.

• Systerikin

Tosin eilinen (siis lauanatai) meni nukkuessa (särkylääkket, huono yö, masennus), mutta jospa huominen menisi valvoessa, joka tapauksessa selvin päin!!!

• ma-sa

Täällä ruotsissa toivotellaan aina "gott slut" eli hyvää loppua näin vuoden viimeisenä päivänä.Nyt ku ajattelin sen suomeksi,niin se kuulosti jotenkin karmealta.Toivotankin hyvää uudenvuoden aattoa kaikille jotka ovat jaksaneet tukea ja lukea.Itse lopetan tämän vuoden viimeisen päivän raittiina ja kuinkas muuten ku lähtemällä taas kerran pajalle takomaan rahaa.

• sulle sinne Hauskaa vuoden viimeistä iltaa.Kyllä on kiva mennä huomenna 4-vuotis synttäreille,kun ei ole krapulaa eikä haise vanhalle viinalle.Elikkäs en aio kahvia vahvempaa tänään juoda.t pörri

• ma-sa
        pörri.1 kirjoitti:

sulle sinne Hauskaa vuoden viimeistä iltaa.Kyllä on kiva mennä huomenna 4-vuotis synttäreille,kun ei ole krapulaa eikä haise vanhalle viinalle.Elikkäs en aio kahvia vahvempaa tänään juoda.t pörri

vaihdetaan vanha raitisvuosi uuteen ja ihan kotona.Kissa rukalle piti tehdä jo peti tähän tietsikankin viereen pöydälle.Se on ihan hermona ku raketteja jo ampuilevat.Minä kerkesin jo ottaa pienet tirsat töiden jälkeen ettei lopsahda nahat silmille ennen H hetkeä.

• åpoi

päivää nollakuutosella ja selevänä

• raitistelijasuotuulia

Iltavuoroon duuniin, joten voin iloisin mielin todeta, että minun uudenvuoden aattoni on raitis.
      Oikein hyvää uutta vuotta teille kaikille!

• Hyvää vuotta

2007 kaikille tipattomille ja siihen pyrkiville.

Onko tämän ketjun linja jotenkin muuttunut, kun täällä on alettu kertoa myös siitä kuinka paljon aiotaan päivän aikana juoda?
      Ei millään pahalla, kun en ole käynyt aikoihin, mutta ennen täällä ei paljon juomisia mainostettu. Sellainenkin kun saattaa veitsenterällä tasapainoilevan raittiuteen pyrkivän lipsauttaa ottamaan "vielä tänään".
      Eikös olisi selkeämpää, että niinä päivinä kun ei tipattomuuteen pysty, oltaisiin poissa myös tästä ketjusta?

• Ole muuttunut, tässä ketjussa ollaan tänään ilman alkoholia, eli samat "perinteet" kuin ennenkin. Raitista huomenta kaikille!

• Cettuz!
        raitis kirjoitti:

Ole muuttunut, tässä ketjussa ollaan tänään ilman alkoholia, eli samat "perinteet" kuin ennenkin. Raitista huomenta kaikille!

Uudet Vuodet Kaikille! Raittiina vuoden loppuun.

• tippaeitapa

Tänää otan lasolia ja muita jaloja juomia...huomenna alkaa tipaton tammikuu sitten.
      Olin täällä mukana viime tammikuunkin tipattomana ja perinne jatkukoon.

Mitenkähän muut aloittaa, että voiko virallisesti ottaa drinkkiä vielä kello 00:00 jälkeen vaiko ehdoton ei?

• AgenttiOranssi

Tänään en ota alkoholijuomia.

• Oskari2

Ei tipan tippaa tänävuonna. Vuosi 2007 toivottavasti myös tipaton.
      Menestystä niille, jotka ovat tehneet lupauksia, niin viinan, kuin tupakankin suhteen. Olkaa lujina.

• karbidi

P*rskule, ku tuli alotettuu se raitistelu vallan etuajassa, vaan sitäkai ei lasketa tappioks?

Tupakki loppuu sit tänä ehtoona (siis sen polttaminen) !

Vuojenvaihteet vaan jokahiselle sorkalle!

• Oskari2
        karbidi kirjoitti:

P*rskule, ku tuli alotettuu se raitistelu vallan etuajassa, vaan sitäkai ei lasketa tappioks?

Tupakki loppuu sit tänä ehtoona (siis sen polttaminen) !

Vuojenvaihteet vaan jokahiselle sorkalle!

Mietin tossa, että mulla on koko ajan ollut tupakka-aski, enkä ole puoleentoista vuoteen polttanut.
        Viikko sitten sain konjakkipullon lahjaksi, mutta en ole aukaissut, enkä aijokkaan aukaista.
        Lahjotan sen aikanaan jollekin, jolla ei ole ongelmia.

• aahoohoo

Minäki nousin tuolta sängynpohjalta toivottelemaan teitille hyvää vuoden vaihdetta.

Kipee oon ku kulkukoira ja oon langettanu arpaa lähtiskö terkun päivystykseen viettämään vuoden vaihdetta vai vetäskö toiseks viimesen buranan kitaansa. Kuuppa on ku puoliks mädänny turnipsi - oisko siihe lääkettä.

On muuten helekutin hyvä ettei tullu taaskaan ostettuu raketteja - pilvet on niin matalalla että ne raketit varmana ois tössähtäny pilvessä eikä itelle ois ollu mitään silmän iloo.

Mun tämän päivän juomana on ollu yskänlääke - 5 ml kertanaan.

• ma-sa

repsukkaa,mulla tuli ihan sääli.Hmm.. sekin on sairautta.Sairastetaan yhdessä jos se auttais.Tuo päärustinkihan meillä on tunnetusti mitä milloinkin.

• Tää onkin sit tään vuoden viimmeinen päivä ilman viinaksia, niinkuin oli vuoden ensimmäinen päiväkin! Huomenna eletäänkin jo vuotta 2007, joka tuo ilonsa ja surunsa tullessaan. Hyvää tulevaa Uutta-Vuotta kaikille! t,joonatan11

• Moi !
      Tuossa se vuosi meni, ja uusi tulossa. En meinaa tehdä mitään lupauksia, koska olen huomannut ettei ne pidä. Silloin kun vielä juopottelin, aina rapulassa päätin en ikinään ota viinaa, ei ne milloinkaan pitänyt. Nyt yritä tänään elää sillä lailla, ettei huomenna tarvis katua. Koska aina elämisen ongelmat hankin viina juodessa, nyt kun selvin päin tuleen törmäiltyä, niin minä annan itselle anteeksi. Elämme täysillä tätä hetkeä, siihen ei muuten kuulu Alkon tuotteita. Hyvää Uutta Vuotta, kaikille raittiina oleville.

• Systerinkin

sunnuntai oikein mukava. Kiva oli tuossa illalla naisten kanssa iloita siitä, että viinapirusta on päästy ja on muuta ajateltavaa. Tippa tuli linssiin yhdelle jos toisellekin uuden elämän saaneelle. Hyvää Uutta Vuotta, Raitista sellaista!!!

• ehdi teille kaikille erikseen viestiä laittamaan.

Kiitän kaikkia yhteisesti tästä kuluneesta vuodesta!

Otetaan me vaikka kahvi tai limsa hörpyt vuoden vaihtumisen kunniaksi.
      Juokoot alkoholia he ketkä niin tahtovat:)t pörri

Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7390
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3670
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      383
      2082
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      168
      1864
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      87
      1508
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1411
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1310
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1261
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe