Näyttää olevan jotkut menee liian syvällisesti keskusteluihin mukaan ja alkavat syyttelemään ketä sattuu mistä sattuu kirjoittelusta. Jos havaitset itsessäsi tällaista pidä taukoa niin asia voi korjaantua.
keskustelun vaaroja
12
986
Vastaukset
- Kuka olet?
Voisitko antaa jonkin vihjeen henkilöllisyydestäsi?
Saatamme nimittäin tuntea toisemme!minä olen ihan tavallinen ihminen. eipä mussa oo mitään kiinnostavaa.
Kerro sinä itsestäsi jospa vaikka minua alkaaisi kiinnostaa.- Tavallinen mies..
meyri kirjoitti:
minä olen ihan tavallinen ihminen. eipä mussa oo mitään kiinnostavaa.
Kerro sinä itsestäsi jospa vaikka minua alkaaisi kiinnostaa.No, alkajaisiksi kysyn tuon siviilisäädyn (kun nuo luuraavat pojat ovat niin tarkkoja tuon synninteon kanssa) :)
Tavallinen mies.. kirjoitti:
No, alkajaisiksi kysyn tuon siviilisäädyn (kun nuo luuraavat pojat ovat niin tarkkoja tuon synninteon kanssa) :)
tuo utelu ei saannut minua kiinnostumaan niin paljon, että paljastaisin itseäni. Kerro itsestäsi niin ehkäpä....
- (Salaper.....)
meyri kirjoitti:
tuo utelu ei saannut minua kiinnostumaan niin paljon, että paljastaisin itseäni. Kerro itsestäsi niin ehkäpä....
Olet varattu, niin minäkin. Eix varattu ole laatua, vai? Ei oo mikkään pervo tai outo....palataan
- Meyriiiiiiiiiiiii
(Salaper.....) kirjoitti:
Olet varattu, niin minäkin. Eix varattu ole laatua, vai? Ei oo mikkään pervo tai outo....palataan
Täällä yhä oottelen........ Missä ooooooooot?
- Oottaja pitkästyy
(Salaper.....) kirjoitti:
Miksi hylkäsit mun, saanko taas olla sun?
Meyriäää, meyriää, moonikaa (Salaper.....) kirjoitti:
Mulla on jo yks salarakas, en tarvi toista. sorry
j.jussiW-T kirjoitti:
yhteen tyytynyt?
lakkaa pottuilemaan minulle, ei sitä tiedä vaikka ollaan sukua ko kerta puolet H:vetisistä on ja olet itse kieltänyt parjaamasta sukulaisiasi.
- kuulo puheitako
meyri kirjoitti:
lakkaa pottuilemaan minulle, ei sitä tiedä vaikka ollaan sukua ko kerta puolet H:vetisistä on ja olet itse kieltänyt parjaamasta sukulaisiasi.
meyri sillä tällä meijän jussilla on semmonen
alemmuus kompleksi kuulin ABC.llä
On iso imemään ja pieni panemaan ja se vaivaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947