Näyttää olevan jotkut menee liian syvällisesti keskusteluihin mukaan ja alkavat syyttelemään ketä sattuu mistä sattuu kirjoittelusta. Jos havaitset itsessäsi tällaista pidä taukoa niin asia voi korjaantua.
keskustelun vaaroja
12
985
Vastaukset
- Kuka olet?
Voisitko antaa jonkin vihjeen henkilöllisyydestäsi?
Saatamme nimittäin tuntea toisemme!minä olen ihan tavallinen ihminen. eipä mussa oo mitään kiinnostavaa.
Kerro sinä itsestäsi jospa vaikka minua alkaaisi kiinnostaa.- Tavallinen mies..
meyri kirjoitti:
minä olen ihan tavallinen ihminen. eipä mussa oo mitään kiinnostavaa.
Kerro sinä itsestäsi jospa vaikka minua alkaaisi kiinnostaa.No, alkajaisiksi kysyn tuon siviilisäädyn (kun nuo luuraavat pojat ovat niin tarkkoja tuon synninteon kanssa) :)
Tavallinen mies.. kirjoitti:
No, alkajaisiksi kysyn tuon siviilisäädyn (kun nuo luuraavat pojat ovat niin tarkkoja tuon synninteon kanssa) :)
tuo utelu ei saannut minua kiinnostumaan niin paljon, että paljastaisin itseäni. Kerro itsestäsi niin ehkäpä....
- (Salaper.....)
meyri kirjoitti:
tuo utelu ei saannut minua kiinnostumaan niin paljon, että paljastaisin itseäni. Kerro itsestäsi niin ehkäpä....
Olet varattu, niin minäkin. Eix varattu ole laatua, vai? Ei oo mikkään pervo tai outo....palataan
- Meyriiiiiiiiiiiii
(Salaper.....) kirjoitti:
Olet varattu, niin minäkin. Eix varattu ole laatua, vai? Ei oo mikkään pervo tai outo....palataan
Täällä yhä oottelen........ Missä ooooooooot?
- Oottaja pitkästyy
(Salaper.....) kirjoitti:
Miksi hylkäsit mun, saanko taas olla sun?
Meyriäää, meyriää, moonikaa (Salaper.....) kirjoitti:
Mulla on jo yks salarakas, en tarvi toista. sorry
j.jussiW-T kirjoitti:
yhteen tyytynyt?
lakkaa pottuilemaan minulle, ei sitä tiedä vaikka ollaan sukua ko kerta puolet H:vetisistä on ja olet itse kieltänyt parjaamasta sukulaisiasi.
- kuulo puheitako
meyri kirjoitti:
lakkaa pottuilemaan minulle, ei sitä tiedä vaikka ollaan sukua ko kerta puolet H:vetisistä on ja olet itse kieltänyt parjaamasta sukulaisiasi.
meyri sillä tällä meijän jussilla on semmonen
alemmuus kompleksi kuulin ABC.llä
On iso imemään ja pieni panemaan ja se vaivaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567237Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243401Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1551693Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3051631- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2481195- 811144